2014-01-10, 15:08
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Per country, the first 10 people who have registered are given the opportunity to order their Tomorrowland ticket.

Vad exakt innebär det här? Att de 10 första, per land, för möjlighet att köpa biljetter direkt, redan på måndag?

Någon som vet vilket betalningssätt som är smidigast? Mastercard, är det något problem? Vet att det har varit det tidigare, när det var Visa som gällde. Hade varit tråkigare än döden att väl komma fram och inte klara ta sig över mållinjen.
Citera
2014-01-10, 16:36
Medlem
Enligt svensk tid när släpps the pre-registration??
Citera
2014-01-10, 19:03
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicapuccino
Enligt svensk tid när släpps the pre-registration??

CET kl.12
Citera
2014-01-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
CET kl.12

och vad menas med det? / en kille med downs
Citera
2014-01-10, 19:49
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duvetfettot
och vad menas med det? / en kille med downs

Central European Time, det vill säga sverige. 12.00 på dagen.
Citera
2014-01-11, 19:46
Medlem
MrWalross avatar
Hur gåre med att fixa biljetter på blocket osv? Kostar det mycket mer senare eller kan man fixa global journey biljet för under 10 lax? Tror inte jag kan fixa pengar direkt å fixa biljett då man är student men efter sommarjobbet finns det alltid pengar
Citera
2014-01-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Hur gåre med att fixa biljetter på blocket osv? Kostar det mycket mer senare eller kan man fixa global journey biljet för under 10 lax? Tror inte jag kan fixa pengar direkt å fixa biljett då man är student men efter sommarjobbet finns det alltid pengar

Kommer ju säkert upp några där, förra åretvdå jag tittade på det fannns detbtyp 4 annonser men dom vsr ruskigtvdyra tror det var mellan 6 - 10 000 :/.
Citera
2014-01-11, 21:36
Medlem
Min kompis uppdaterade och ramlade ur kön, hans kompis uppdaterade inte och fick 4 biljetter.
Citera
2014-01-11, 22:13
Medlem
golffs avatar
Kan få en polare från Belgien att köpa biljetter till mig och min brorsa.
Går det att fixa biljetter på detta viset eller kommer det inte funka för att vi inte är belgiska residenter?

Kommer även efter ha läst en del att försöka på Global Journey i första hand, är det någon som kan ge lite information om hur det funkar med att få biljetter samt var man åker ifrån? (bor i Malmö)
Citera
2014-01-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golff
Kan få en polare från Belgien att köpa biljetter till mig och min brorsa.
Går det att fixa biljetter på detta viset eller kommer det inte funka för att vi inte är belgiska residenter?

Kommer även efter ha läst en del att försöka på Global Journey i första hand, är det någon som kan ge lite information om hur det funkar med att få biljetter samt var man åker ifrån? (bor i Malmö)

Tomorrowland.com kommer informera dig på måndag kl 12.
Citera
2014-01-12, 18:09
Medlem
Någon som vet om det spelar någon roll om man signar upp sig typ kl 16 istället för 12?
Tänkte eftersom man jobbar så lär ja inte hinna signa mig kl 12. Tänkte mer ifall det bara var ett visst antal som kunde signa typ.
Citera
2014-01-12, 18:26
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicke462
Någon som vet om det spelar någon roll om man signar upp sig typ kl 16 istället för 12?
Tänkte eftersom man jobbar så lär ja inte hinna signa mig kl 12. Tänkte mer ifall det bara var ett visst antal som kunde signa typ.

Klart u kan, vi kmr kunna signa oss nån vecka iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in