Citat:
Nu smäller det snart pojkar och flickor!
Börjar bli riktigt taggad för detta kommer bli galet mäktigt!
Har lite frågor precis som alla andra men förhoppningsvis så tycker ni mina frågor är lite mer intressanta att besvara än "denna festivalen verkar nice, var på hemsidan köper man biljett? xP Det är ju om några dagar måste ju flyga ner snart typ!! ;O"
1. Har mina favoritsets ikryssade, men är inte så bred inom EDM så ni som ska dit, vilket set får man ABSOLUT INTE missa?! Jag vet att det gömmer sig några galet feta set bakom alla dessa 14 (?) scener och jag vill veta av er vilka DJs som kommer dra ihop ett galet fett set som man inte får missa!
PS!!! Allt utom mainstagetips, jag är fullt medveten om att det kommer vara bra tryck på Aoki, DVLM, Hardwell och de andra stora mainstagenamnen, jag är ute efter DJ-set i småtält som ger 100% inom genren som de älskar
2. Tips på roliga/bra saker att ha med sig på campingen för att man ska få det så skönt/roligt som möjligt? Kan tänka mig att ni erfarna har suttit på campingen tidigare år och sett någon med någon pryl och sagt till polarn "fan vad smart, en sån måste vi ta med nästa år!"
Tack på förhand, vi ses bland lasrarna mina små kycklingar
Börjar bli riktigt taggad för detta kommer bli galet mäktigt!
Har lite frågor precis som alla andra men förhoppningsvis så tycker ni mina frågor är lite mer intressanta att besvara än "denna festivalen verkar nice, var på hemsidan köper man biljett? xP Det är ju om några dagar måste ju flyga ner snart typ!! ;O"
1. Har mina favoritsets ikryssade, men är inte så bred inom EDM så ni som ska dit, vilket set får man ABSOLUT INTE missa?! Jag vet att det gömmer sig några galet feta set bakom alla dessa 14 (?) scener och jag vill veta av er vilka DJs som kommer dra ihop ett galet fett set som man inte får missa!

PS!!! Allt utom mainstagetips, jag är fullt medveten om att det kommer vara bra tryck på Aoki, DVLM, Hardwell och de andra stora mainstagenamnen, jag är ute efter DJ-set i småtält som ger 100% inom genren som de älskar
2. Tips på roliga/bra saker att ha med sig på campingen för att man ska få det så skönt/roligt som möjligt? Kan tänka mig att ni erfarna har suttit på campingen tidigare år och sett någon med någon pryl och sagt till polarn "fan vad smart, en sån måste vi ta med nästa år!"
Tack på förhand, vi ses bland lasrarna mina små kycklingar

Ja aningen mer intressantare att svara på.. Men bara aningen
.. Du ville inte ha mainstagetips men eftersom du ger exempel på de absolut sämsta retard-akterna på Main så ska jag ändå börja med lite mainstage-tips. Armin och new world punx får inte missas. Aoki och DV/LM bör missas.. Snacka om slöseri med tid!!
Men vidare till att svara mer direkt på din fråga: Dessa akter kommer bli överjävliga på TML: Paul van Dyk, Oakenfold, Kalkbrenner, Marco Bailey, Chris Liebing, CARL COX, Green Velvet, Deorro, Joachim Garraud, Felix Cartal b2b autoerotique, Sidney Samson, Popof, Sven Väth, Andrew Rayel, D.O.D, Ida Engberg, Alvaro och avslutningsvis: årets fetaste avslutning: RICHIE HAWTIN
!!Bara några utvalda akter som kommer äga sönder
! Har bara typ en enda akt som jag kommer hinna se på Main i år. Lite synd för rätt fett att stå där när de blivit mörkt.. Möjligen att jag springer mellan Cox och armin annars får de nog vara för detta året.. Jävla I-lands problem deluxe
! Och ang campingen.. Vem bryr sig?! Man är ju ändå typ inget på campingen så bry dig du bara om att ta med bra skor
! Vi hade visserligen med oss stegräknare förra året för att tävla om vem som dansade mest i campet. De var faktiskt rätt kul även om de flesta gick förlorade redan första dagen .
verkar jävligt intressanta! ingen av dem har jag sett och ser fram emot det som in i heleveteeeeee
. Men vad fan ska man kunna hinna med i år egentligen?? Typ inget ju..