2014-02-16, 20:14
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Det vore ju sjukt soft om dom gjorde något liknande, men som du säger lär ju allt bli lite väl stort. Någonting måste de ju ha planerat. Till exempel är jag rätt konfunderad över deras artistsläpp än så länge. Många stora namn, men inte alla. Dimitri vegas & like mike måste ju komma t ex, men de är inte släppta. Avicii, ingrosso, Axwell, Guetta. Någonting håller de ju tillbaka än så länge så vi lär ju bli positivt överraskade

Lugn du vare sig man vill eller inte så kommer alla dessa namn att dyka upp..
Det är länge kvar å dom vill nog inte släppa alla största(hur man nu ser på det) namnen tillsammans på en gång utan bland ut det så gått de går!
Citera
2014-02-16, 20:18
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Mår typ dåligt över att ni går och väntar på namn som Guetta, Axwell och Ingrosso tex...

Det är det som är så bra med tomorrowland.. du kan stå på Qdance å stampa och Snubbenmax kan stå på mainstage å hoppa

Vi behöver inte ha samma smak så de e ju bara drygt att lägga kommentarer om människors musiksmak (vilket jag kanske gjorde lite nu men va mest som ett skämt)

Citera
2014-02-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Det är det som är så bra med tomorrowland.. du kan stå på Qdance å stampa och Snubbenmax kan stå på mainstage å hoppa

Vi behöver inte ha samma smak så de e ju bara drygt att lägga kommentarer om människors musiksmak (vilket jag kanske gjorde lite nu men va mest som ett skämt)

Menar snarare att Guetta varit där varje år typ och han är bättre hemma i soffan en fredagkväll än live på tmrwland. Skulle väl inte skada att byta ut honom mot någon annan rolig filur?

Står gärna och hoppar på Mainstage själv till många dj,s men ombyte förnöjer.
Citera
2014-02-16, 21:57
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Menar snarare att Guetta varit där varje år typ och han är bättre hemma i soffan en fredagkväll än live på tmrwland. Skulle väl inte skada att byta ut honom mot någon annan rolig filur?

Står gärna och hoppar på Mainstage själv till många dj,s men ombyte förnöjer.

Jo jag håller också med om att lite variation hade varit kul..
Guetta har väl tyvärr blivit lite som en "godfather" till TL känns de som eftersom han alltid varit där och lär nog klampa in där så länge han håller på skulle jag tro.. Själv gick jag därifrån efter 10-15min förra året..

Det jag försökte säga var att folk gillar ju dessa artister annars skulle dom ju inte vara så stora eller få komma dit.. Det är därför dom får spela på mainstage också eftersom dom drar mest folk vare sig man vill eller inte
Citera
2014-02-16, 23:24
Medlem
Något speciellt lär det väl bli i år.

Fan asså, när jag var där 2012 så verkade det som att scenen GICK verkligen inte att göra större, nu 2013 så gjorde dom den ännu större, undra vad dom hittar på till årets upplaga!
Citera
2014-02-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Som vanligt så läser ni inte på hemsidan.. står klart å tydligt att folk med easytent,dreamlodge,relaxroom,mansion,friendship camping har tillgång till campingen.(Access to DreamVille – 5 days)

kan vara snäll och skicka en länk t.o.m
http://www.tomorrowland.com/en/dreamville/easy-tent

Jag menar att man inte får komma in på delen av dreamville där endast egna tält finns, så skrev personen från Tomorrowland i mailet.. tro det eller ej! Med The gathering och allt kan man ju såklart komma in på!
Citera
2014-02-16, 23:29
Medlem
Något mystiskt har hänt mig haha.. hade en webläsare (chrome) igång i bakgrunden på min mac sen biljettköpet, såg idag att jag fortfarande är inne i shopen, och även efter uppdatering och tryckning på tickets och registration så finns det fortfarande alternativ som går att boka/betala. Finns: Relax room 2 per, Dream Lodge både 2 och 4 pers, och friendship camping på helg 1 och helg 2 finns det dream lodge 2 pers och friendship camping.. Konstigt att jag fortfarande kan beställa och betala dess haha..
Citera
2014-02-17, 01:09
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116821
Jag menar att man inte får komma in på delen av dreamville där endast egna tält finns, så skrev personen från Tomorrowland i mailet.. tro det eller ej! Med The gathering och allt kan man ju såklart komma in på!

Det här låter väldigt konstigt eftersom tältplatserna, the gathering, market osv är på samma område(iaf förra året).. Står klart å tydligt att du har tillgång till dreamville i 5 dagar så dom måste ha missuppfattat ditt mail eller du deras
Citera
2014-02-17, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 116821

I call bullshit!

Nu har jag inte varit där men de som varit där tidigare år säger ju att vanliga campingen sitter ihop med market och the gathering plus att de skriver på sidan att de med easy tent, dream lodge osv. har tillgång till dreamville.

Det som stämmer är att iaf easy tent (antar dream lodge och de andra också) är en avskild del av campingen där bara de som bor där har tillträde, misstänker att det var här missförståndet skedde.
Citera
2014-02-17, 07:52
Medlem
Blev inga biljetter för mig eller polaren. Aja!
Citera
2014-02-17, 08:25
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Polarn hade sjuk tur och lyckades knipa 4 biljetter till andra veckan, men blev så nervös när han skulle välja biljetter att han glömde dreamville biljetterna! Finns det något sätt att få tag på dem i efterhand?
Maila paylogic o säga att vi hade 4 biljetter men det gick inte att köpa 4 dreamville andra gången vi kom in i shoppen för att de endast säljs om man har köpt madness-pass? Eller köpa dem när andrahandsmarknaden öppnar i mars?
Tackar för svar!
Citera
2014-02-17, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
Polarn hade sjuk tur och lyckades knipa 4 biljetter till andra veckan, men blev så nervös när han skulle välja biljetter att han glömde dreamville biljetterna! Finns det något sätt att få tag på dem i efterhand?
Maila paylogic o säga att vi hade 4 biljetter men det gick inte att köpa 4 dreamville andra gången vi kom in i shoppen för att de endast säljs om man har köpt madness-pass? Eller köpa dem när andrahandsmarknaden öppnar i mars?
Tackar för svar!

Allt är ju slutsålt nu (de har ju annonserat det själva) så att köpa biljetter nu kommer ju inte gå, bästa chansen för er är "Exchange Desk" den 28 februari annars kan ni kanske boka Global Journey om det finns biljetter kvar och sälja era vanliga biljetter den 28
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in