Nu smäller det snart pojkar och flickor!
Börjar bli riktigt taggad för detta kommer bli galet mäktigt!
Har lite frågor precis som alla andra men förhoppningsvis så tycker ni mina frågor är lite mer intressanta att besvara än "denna festivalen verkar nice, var på hemsidan köper man biljett? xP Det är ju om några dagar måste ju flyga ner snart typ!! ;O"
1. Har mina favoritsets ikryssade, men är inte så bred inom EDM så ni som ska dit, vilket set får man ABSOLUT INTE missa?! Jag vet att det gömmer sig några galet feta set bakom alla dessa 14 (?) scener och jag vill veta av er vilka DJs som kommer dra ihop ett galet fett set som man inte får missa!

PS!!! Allt utom mainstagetips, jag är fullt medveten om att det kommer vara bra tryck på Aoki, DVLM, Hardwell och de andra stora mainstagenamnen, jag är ute efter DJ-set i småtält som ger 100% inom genren som de älskar
2. Tips på roliga/bra saker att ha med sig på campingen för att man ska få det så skönt/roligt som möjligt? Kan tänka mig att ni erfarna har suttit på campingen tidigare år och sett någon med någon pryl och sagt till polarn "fan vad smart, en sån måste vi ta med nästa år!"
Tack på förhand, vi ses bland lasrarna mina små kycklingar