2014-07-04, 16:27
Medlem
raattys avatar
Någon som har sett något scenbygge än? Förra året började det ju läcka ut bilder på instagram och twitter blir ju svårt att slå förra årets mainstage med vulkan och vattenfall, och nu är det ju ändå 10 års jubileum.
Citera
2014-07-04, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raatty
Någon som har sett något scenbygge än? Förra året började det ju läcka ut bilder på instagram och twitter blir ju svårt att slå förra årets mainstage med vulkan och vattenfall, och nu är det ju ändå 10 års jubileum.

Jag tycker inte förra årets mainstage var särskilt imponerande. Inte med tanke på hur storleken och omfånget av ljuseffekter och skärmar har exploderat de senaste åren. Då var "boken" från 2012 mycket häftigare
Citera
2014-07-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raatty

https://twitter.com/Tomorrowland10y
Citera
2014-07-05, 10:48
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaaDingDong
Jag tycker inte förra årets mainstage var särskilt imponerande. Inte med tanke på hur storleken och omfånget av ljuseffekter och skärmar har exploderat de senaste åren. Då var "boken" från 2012 mycket häftigare

Kan inte mer än instämma på detta blev besviken på mainstage förra året.

2012 var galet nice
Citera
2014-07-05, 13:35
Medlem
Kommer fram till festivalen 14.00-15.00 på torsdagen, hur tror ni det ser ut med affärer i närheten? Kommer det gå att handla några flak öl, eller är det kört? Samt hur kommer det se ut med plats på campingen? Vi är 2 stycken, så borde finnas någon plats nära ingången.
Citera
2014-07-05, 17:44
Medlem
Någon som kan hjälpa mig att hitta ett hostel natten FÖRE Dreamville?

Det vill säga: Jag behöver en övernattning så nära Tomorrowland som möjligt (eller där det är enklast att ta sig dit, typ raka vägen dit med buss eller tåg utan byten) den 23 juli till den 24 juli.

Det är jag och en till vän. Vi kan dela rum. Hade det inte varit för packningen så hade vi kunnat sova på en parkbänk så standarden vi är ute efter är otroligt låg, det ska vara billigt framförallt!

Tack!
Citera
2014-07-06, 01:23
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokerstar25
Kommer fram till festivalen 14.00-15.00 på torsdagen, hur tror ni det ser ut med affärer i närheten? Kommer det gå att handla några flak öl, eller är det kört? Samt hur kommer det se ut med plats på campingen? Vi är 2 stycken, så borde finnas någon plats nära ingången.

Jag antar att du aldrig varit där innan. Det finns affärer(flera stycken) i Boom. Den närmsta är en Aldi som stänger orimligt tidigt ca 1730. Där brukar det vara fullt med folk. Är man villig att vandra en bit finns det flera bra butiker med allt man behöver. Finns även en tidningsaffär på samma gata som förstnämnda butik och dom säljer också öl och sprit, givetvis lite dyrare men ändå billigare än vad du hade betalat i sverige.

Angående DV så kommer ni med stor sannorlikhet hamna 10 minuter från marketplace med den ankomsttiden. Jag har varit där 2 ggr innan och hamnat nära the gathering scenen samt toaletter. (Kolla på en DV-karta så förstår du vad jag snackar om)
Citera
2014-07-06, 10:46
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bTqM
Någon som kan hjälpa mig att hitta ett hostel natten FÖRE Dreamville?

Det vill säga: Jag behöver en övernattning så nära Tomorrowland som möjligt (eller där det är enklast att ta sig dit, typ raka vägen dit med buss eller tåg utan byten) den 23 juli till den 24 juli.

Det är jag och en till vän. Vi kan dela rum. Hade det inte varit för packningen så hade vi kunnat sova på en parkbänk så standarden vi är ute efter är otroligt låg, det ska vara billigt framförallt!

Tack!

http://sv.hotels.com/search/search.html?cd=16-7-2014&children[0]=0&dd=17-7-2014&numberOfRooms=1&pageName=HomePage&pn=1&rl=CIT Y%3A58074%3APROVIDED%3APROVIDED&roomInfoList[0].numberOfAdults=2&so=PRICE&srsr=HomePage%7CAutoS%7 Ccity%7Cboom%7C6%7C3%7C3%7C3%7C1%7C15%7C58074&vt=L IST

Dessa hostel ligger ju hyfsat nära. Ibis Centraal station borde vara enklast..
Citera
2014-07-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Jag antar att du aldrig varit där innan. Det finns affärer(flera stycken) i Boom. Den närmsta är en Aldi som stänger orimligt tidigt ca 1730. Där brukar det vara fullt med folk. Är man villig att vandra en bit finns det flera bra butiker med allt man behöver. Finns även en tidningsaffär på samma gata som förstnämnda butik och dom säljer också öl och sprit, givetvis lite dyrare men ändå billigare än vad du hade betalat i sverige.

Angående DV så kommer ni med stor sannorlikhet hamna 10 minuter från marketplace med den ankomsttiden. Jag har varit där 2 ggr innan och hamnat nära the gathering scenen samt toaletter. (Kolla på en DV-karta så förstår du vad jag snackar om)

Jag har aldrig varit där innan, så var lite osäker. Har bara hört om köerna och liknande från föregående år. Men tack! Var orolig helt i onödan alltså.
Citera
2014-07-07, 12:28
Medlem
Runt 1,5 vecka kvar, sen drar vi ner!
Citera
2014-07-07, 18:04
Medlem
Weekend 2, fick hem mina armband idag
Citera
2014-07-07, 23:17
Medlem
Nu smäller det snart pojkar och flickor!

Börjar bli riktigt taggad för detta kommer bli galet mäktigt!
Har lite frågor precis som alla andra men förhoppningsvis så tycker ni mina frågor är lite mer intressanta att besvara än "denna festivalen verkar nice, var på hemsidan köper man biljett? xP Det är ju om några dagar måste ju flyga ner snart typ!! ;O"

1. Har mina favoritsets ikryssade, men är inte så bred inom EDM så ni som ska dit, vilket set får man ABSOLUT INTE missa?! Jag vet att det gömmer sig några galet feta set bakom alla dessa 14 (?) scener och jag vill veta av er vilka DJs som kommer dra ihop ett galet fett set som man inte får missa!
PS!!! Allt utom mainstagetips, jag är fullt medveten om att det kommer vara bra tryck på Aoki, DVLM, Hardwell och de andra stora mainstagenamnen, jag är ute efter DJ-set i småtält som ger 100% inom genren som de älskar

2. Tips på roliga/bra saker att ha med sig på campingen för att man ska få det så skönt/roligt som möjligt? Kan tänka mig att ni erfarna har suttit på campingen tidigare år och sett någon med någon pryl och sagt till polarn "fan vad smart, en sån måste vi ta med nästa år!"

Tack på förhand, vi ses bland lasrarna mina små kycklingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in