2014-05-22, 18:25
Medlem
dafuqups avatar
Fast det står ju att dom inte har någon waiting list i år?
Citera
2014-05-22, 20:01
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
http://ticketexchange.tomorrowland.com/closed.php

BTW

Någon som tänkte svänga förbi gamla goda Amsterdam innan? Jag kommer att vara i stan 14-17 juli, möter gärna upp med någon då jag åker ner själv.
Senast redigerad av skitifittabaknull 2014-05-22 kl. 20:57.
Citera
2014-05-22, 21:09
Medlem
Citat:

jodå
Citera
2014-05-22, 21:22
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobitch
Tja!

En fråga. Är det värt att köpa till en s.k Dreamville voucher om man har GJ och bor på hotell(snälla kommentera inte att vi skulle ha valt kampingen, odiskutabelt ? Tänkte om det finns många fördelar med bl.a marketplace , the gathering etc. Over and out!
dem är slut så du kan sluta fundera
Citera
2014-05-23, 08:41
Medlem
Kommer vara i Amsterdam den 16:e. Måste mötas upp...
Citera
2014-05-23, 08:44
Medlem
Är det värt att dra dit som 19åring? Förstått att medelåldern är lite högre där, och skulle ju va nice med några jämnåriga, tänker jag.
Citera
2014-05-23, 09:33
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 36360
Är det värt att dra dit som 19åring? Förstått att medelåldern är lite högre där, och skulle ju va nice med några jämnåriga, tänker jag.

Jag och mina kompisar är 18 och vi ska dit, klart det är värt det, ingen tänker på hur gammal du är där nere!
Citera
2014-05-27, 16:03
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Men hallå!?? Är det ingen här inne som tänkt sig bila ner och som skulle behöva två sköningar som medresenärer !????? Vi är båda skittrevliga, framför allt jag. Min flickvän väger upp det med att hon är rätt snygg Hehe!!

Nä vars, men vore fan skoj att samåka med någon ner. Bila är ju det absolut smidigaste, och billigaste resealternativet. Så gött att finansiera hela resan genom att köpa på sig rejält med sprit i Puttgarten på väg hem. Förrförra året blev hela resan gratis för oss, just tack vare detta !
Körkort har vi båda med saknar färdmedel... Bara att hojta till om ngn är intresserad!!

Week 1 är det som är aktuellt..
Citera
2014-05-27, 16:07
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Men hallå!?? Är det ingen här inne som tänkt sig bila ner och som skulle behöva två sköningar som medresenärer !????? Vi är båda skittrevliga, framför allt jag. Min flickvän väger upp det med att hon är rätt snygg Hehe!!

Nä vars, men vore fan skoj att samåka med någon ner. Bila är ju det absolut smidigaste, och billigaste resealternativet. Så gött att finansiera hela resan genom att köpa på sig rejält med sprit i Puttgarten på väg hem. Förrförra året blev hela resan gratis för oss, just tack vare detta !
Körkort har vi båda med saknar färdmedel... Bara att hojta till om ngn är intresserad!!

Week 1 är det som är aktuellt..

Ett tips är att kolla Hertz eller rent-a-wreck och hyra en bil. Senast vi hyrde en bil med fria mil blev det knappt 1500kr och då körde vi också utomlands. Ni kanske redan tänkt på det men det är nog säkert lättare att hitta några att åka ner med om ni har ett fordon redan
Citera
2014-05-27, 16:11
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ett tips är att kolla Hertz eller rent-a-wreck och hyra en bil. Senast vi hyrde en bil med fria mil blev det knappt 1500kr och då körde vi också utomlands. Ni kanske redan tänkt på det men det är nog säkert lättare att hitta några att åka ner med om ni har ett fordon redan

Självklart har jag kollat Hertz ! Vi hyrde hos dom förrförra året när vi åkte, skitsmidigt asså! Men inte lika "prisvärt" om man bara är två som delar på kostnaderna. Blir fan skitdyrt då!!

Men visst, om det finns två andra som är sugna på att hyra bil med oss o splitta kostnaderna så är jag såklart öppen för det också !

Men som sagt, ingen jävla Guetta i bilen !
Citera
2014-05-30, 11:24
Medlem
Har fått flybiljetterna nu!

Det står man ska ha med sig ''the confirmation email'' när man kommer till flygplatsen, vilket är det mailet? Är det mailet man fick precis när man köpte sina Global Journey tickets? Isåfall undrar jag hur man ska få det i pappersform. Dom andra två mailen går ju att ladda ner i filer som man bara kan skriva ut sen. Confirmation mailet står ju bara i flytande text i mailet och går inte ladda ner. Detta låter kanske rörigt men hoppas någon förstår och kan svara.
Citera
2014-05-30, 12:22
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
Har fått flybiljetterna nu!

Det står man ska ha med sig ''the confirmation email'' när man kommer till flygplatsen, vilket är det mailet? Är det mailet man fick precis när man köpte sina Global Journey tickets? Isåfall undrar jag hur man ska få det i pappersform. Dom andra två mailen går ju att ladda ner i filer som man bara kan skriva ut sen. Confirmation mailet står ju bara i flytande text i mailet och går inte ladda ner. Detta låter kanske rörigt men hoppas någon förstår och kan svara.

Visa mejlen i mobilen bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in