2014-02-16, 13:52
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116821
Lite snabb info om sånt jag snappat upp som INTE finns på tomorrowlands FAQ eller info

Vi köpte 2 easy tents, men vi är 3 pers så ena biljetten kan vi sälja då vi inte skrivit in namn. Men denna person kommer endast ha tillträde till easy tent campingen, om vi säljer biljetten till okänd kommer denna inte få sova i våra tält.. den får väl nöja sig med endast festivalen haha..

Easy tent kommer ju dock in på vanliga Dreamville. Det gick i alla fall ifjol.
Citera
2014-02-16, 14:58
Medlem
Aritzos avatar
Har lust och gråta…

Jag väntade på den där lördagen så jävla länge. De slutar med kl 18:00 skriver min kompis att han fick biljett.

Jag hade glömt helt och hållet att ens söka biljetter.. Helt sjukt vilken ångest man har.
Citera
2014-02-16, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Har lust och gråta…

Jag väntade på den där lördagen så jävla länge. De slutar med kl 18:00 skriver min kompis att han fick biljett.

Jag hade glömt helt och hållet att ens söka biljetter.. Helt sjukt vilken ångest man har.

Jag tycker inte alls synd om dig och är bara glad att det slutade så. "Glömmer" man att det är biljettsläpp betyder det att det inte alls betyder så mycket för dig att åka och då förtjänar du fan inte att få en biljett av alla de miljoner som sitter och hoppas.
Citera
2014-02-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Easy tent kommer ju dock in på vanliga Dreamville. Det gick i alla fall ifjol.

Jag fick infon på mail, det går inte då det är separata zoner.. skulle vara bra för mig då jag isåfall kan sälja ena biljetten till ett av våra easy tents
Citera
2014-02-16, 15:35
Medlem
psnrs avatar
Citat:
Jag fick infon på mail, det går inte då det är separata zoner.. skulle vara bra för mig då jag isåfall kan sälja ena biljetten till ett av våra easy tents

Från http://www.tomorrowland.com/en/dreamville/faq/faq-dreamville

DreamVille Gathering Opening Party

You only have access to the Warming up Party if you have a valid DreamVille Package (DreamVille Camping, Group Camping, Easy Tent, Relax Room, Dream Lodge of Mansion) for the relevant weekend.

Även förra året var easy tent & gruppcampingen på andra sidan vägen av de andra områdena av dreamville. O eftersom Gatheringparty ligger på området innanför regnbågen vore det konstigt om inte easy tent & gruppcampingen kan komma in dit.
Citera
2014-02-16, 15:44
Medlem
dafuqups avatar
Japp ifjol så hade vi 2 st som hade vanlig camping och 6 st som hade easy tent. Alla 8 sov ALLA nätter på vanliga dreamville.
Citera
2014-02-16, 19:00
Medlem
Tomorrowland, global journey 2014

Tjenare!
Någon mer som åker med global journey eller gjort det tidigare år?
Vi är ett gäng som flyger ner första helgen och har lite frågor.
Flyger folk med sig tält, campingstolar, sovsäck, liggunderlag och sprit ner eller köps det på plats?
Hur lång tid tar det med bussen från flygplatsen?
Ni som flugit med global journey innan får gärna skriva lite om er upplevelse och saker man bör tänka på

Hoppas vi ses där nere!

https://www.youtube.com/watch?v=l7uuGYyXhCc
Citera
2014-02-16, 19:07
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:

Som vanligt så läser ni inte på hemsidan.. står klart å tydligt att folk med easytent,dreamlodge,relaxroom,mansion,friendship camping har tillgång till campingen.(Access to DreamVille – 5 days)

kan vara snäll och skicka en länk t.o.m
http://www.tomorrowland.com/en/dreamville/easy-tent
Citera
2014-02-16, 19:23
Medlem
snickarstickans avatar
Någon som hört nått om årets tema?

Eller vad tror ni att dom kommer hitta på?

En liten gissning jag har är att eftersom det är 10års jubileum så kanske dom kör nått "tomorrowland genom tiderna tema" och smäller upp alla mainstages från alla tidigare år + en ny på själva mainstage?
Dock tror jag nog kanske att dom är alldeles för stora för att kunna rymmas men vem vet
Citera
2014-02-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickarstickan
Någon som hört nått om årets tema?

Eller vad tror ni att dom kommer hitta på?

En liten gissning jag har är att eftersom det är 10års jubileum så kanske dom kör nått "tomorrowland genom tiderna tema" och smäller upp alla mainstages från alla tidigare år + en ny på själva mainstage?
Dock tror jag nog kanske att dom är alldeles för stora för att kunna rymmas men vem vet

Det vore ju sjukt soft om dom gjorde något liknande, men som du säger lär ju allt bli lite väl stort. Någonting måste de ju ha planerat. Till exempel är jag rätt konfunderad över deras artistsläpp än så länge. Många stora namn, men inte alla. Dimitri vegas & like mike måste ju komma t ex, men de är inte släppta. Avicii, ingrosso, Axwell, Guetta. Någonting håller de ju tillbaka än så länge så vi lär ju bli positivt överraskade
Citera
2014-02-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Det vore ju sjukt soft om dom gjorde något liknande, men som du säger lär ju allt bli lite väl stort. Någonting måste de ju ha planerat. Till exempel är jag rätt konfunderad över deras artistsläpp än så länge. Många stora namn, men inte alla. Dimitri vegas & like mike måste ju komma t ex, men de är inte släppta. Avicii, ingrosso, Axwell, Guetta. Någonting håller de ju tillbaka än så länge så vi lär ju bli positivt överraskade

Mår typ dåligt över att ni går och väntar på namn som Guetta, Axwell och Ingrosso tex...
Citera
2014-02-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Mår typ dåligt över att ni går och väntar på namn som Guetta, Axwell och Ingrosso tex...

nja okej inte Guetta kanske, men Axwell och Ingrosso är jag faktiskt rätt sugen på. Kommersiella så in i väggen men jag har fortfarande kvar ruset från Swedish House Mafia på Ultra 2013 och Friends Arena. Samt att "Departures" på Ibiza verkade rätt soft.

Dock så tänker jag mer att dessa är de "större" namnen som brukar headlina festivaler och vara lite till draghjälp för publiken (nåja kanske inte behövs på TL). Tycker bara det är underligt att de inte presenterats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in