2014-05-20, 16:34
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa biljetter? vet att jag är sent ute, men alla som skulle med bangade Men har lovat mig själv att jag måste på tomorrowland någon gång och känner att this is the one
Skulle uppskatta om det är någon som vill "adoptera" in en grabb på 20 år som är med på det mesta in i sällskapet
Citera
2014-05-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Någon som vet vart man kan köpa biljetter? vet att jag är sent ute, men alla som skulle med bangade Men har lovat mig själv att jag måste på tomorrowland någon gång och känner att this is the one
Skulle uppskatta om det är någon som vill "adoptera" in en grabb på 20 år som är med på det mesta in i sällskapet

Kommer du hit med 70 000:- i kontanter ska jag överväga saken
Citera
2014-05-20, 18:56
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Viagogo har nog men vet inte om det är att lita på, har aldrig köpt därifrån allfall.

annan fråga, ngn som har sett Marco V innan, är det något att ha? diggar hans musik men vet inte om jag vill se honom. :P
Citera
2014-05-20, 21:48
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
annan fråga, ngn som har sett Marco V innan, är det något att ha? diggar hans musik men vet inte om jag vill se honom. :P

Men gud vilken trevlig fråga ! Marco V är verkligen en av mina absoluta favoriter! Har älskat honom enda sedan han frälste mig på Sensation Oslo för 3-4 år sedan! Han är en grym producent och skiiitbra live!!

Lyckades tjata med mig hela campet på TML -12 att gå på honom och alla vara rungande överens efteråt att de kanske var top 3 bästa på hela festivalen!! Jag lovar att du inte kommer bli besviken!!
Det ska extremt mkt till innan jag prioriterar bort honom i år, kanske om han krockar med ngn av mina top 5 favoriter. Annars är han given, iaf för mig !
Citera
2014-05-21, 08:01
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Men gud vilken trevlig fråga ! Marco V är verkligen en av mina absoluta favoriter! Har älskat honom enda sedan han frälste mig på Sensation Oslo för 3-4 år sedan! Han är en grym producent och skiiitbra live!!

Lyckades tjata med mig hela campet på TML -12 att gå på honom och alla vara rungande överens efteråt att de kanske var top 3 bästa på hela festivalen!! Jag lovar att du inte kommer bli besviken!!
Det ska extremt mkt till innan jag prioriterar bort honom i år, kanske om han krockar med ngn av mina top 5 favoriter. Annars är han given, iaf för mig !
Naja tack! Måste hålla med om det att han gör en inte besviken när han släpper nya låtar allafall. får hoppas han inte krockar med något detta året då
Citera
2014-05-21, 10:54
Medlem
Honeyprims avatar
Citat:

Det kostar flera tusen kronor att göra ett namnbyte. Så ovärt! Vänta tills nästa år istället.
Citera
2014-05-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned

Vart är groggen?
Citera
2014-05-22, 17:11
Medlem
jobbigt, tomorrowland mejlade igår och hade 4 biljetter till mig för weekend one, älskar att jag skrev upp mig på listan! : )))))
Citera
2014-05-22, 17:19
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
jobbigt, tomorrowland mejlade igår och hade 4 biljetter till mig för weekend one, älskar att jag skrev upp mig på listan! : )))))

Eh va? Vadå för lista, nu blir man nyfiken hur man skall göra till nästa år berätta vad du menar!
Citera
2014-05-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Eh va? Vadå för lista, nu blir man nyfiken hur man skall göra till nästa år berätta vad du menar!

finns en lista, waiting list man kan skriva upp sig på, då får du köpa biljetterna som de andra säljer tillbaka till tomorrowland fast du får köpa dem till vanligt pris och inget blocket-ocker : )
Citera
2014-05-22, 18:17
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
finns en lista, waiting list man kan skriva upp sig på, då får du köpa biljetterna som de andra säljer tillbaka till tomorrowland fast du får köpa dem till vanligt pris och inget blocket-ocker : )
Sådan tur hade jag förra året!
Citera
2014-05-22, 18:25
Medlem
Tja!

En fråga. Är det värt att köpa till en s.k Dreamville voucher om man har GJ och bor på hotell(snälla kommentera inte att vi skulle ha valt kampingen, odiskutabelt ? Tänkte om det finns många fördelar med bl.a marketplace , the gathering etc. Over and out!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in