2014-02-15, 23:55
Medlem
MeGustas avatar
Om man drar GJ med tåg från låt säga London, då borde det la fortfarande gå att få biljetterna hemskickade till Sverige? Ska bila ner med en polare och är egentligen bara ute efter biljetten, inte resan dit.
Citera
2014-02-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolomomo
Grymt! Dra ihop något där nere?? Kör ni egna tält och så eller köpt easy tent??

Indeed. De är där de kluriga kom in i bilden tyvärr, 4 st av oss fick easytent och 4 får köra vanligt, får se hur vi löser de
Citera
2014-02-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Vore grymt att dra ihop något. Jag försöker gå med i gruppen "Svenskar till tomorrowland 2014", men min request har varit obesvarad i typ 2 veckor nu...

Jag kör eget tält btw. 150 kr på ÖoB

Grymt! Bara pm a så drar vi ihop något. Köra ett camp med Flashbackare!! Vi fick easy tent

Citat:
Ursprungligen postat av aligpc
kul att du har photoshop igång på printen! nice try... äckel

Äckel, sluta whina...

Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Vad snackar du om? Han har inte photoshop igång. Dock har han IE igång usch

Öppnade länk från Outlook och då körde den IE.orkade inte byta nu. Men har ändrat standard webbläsare nu

Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Indeed. De är där de kluriga kom in i bilden tyvärr, 4 st av oss fick easytent och 4 får köra vanligt, får se hur vi löser de

Okej. Vet du hur det är, fåret man easy tent o sätta upp själv eller står de klara? Vill ju kunna bestämma själv vart man vill ha tältet. Tillsammans med kompisarna ju
Citera
2014-02-16, 00:29
Medlem
snickarstickans avatar
Blev sjukt less på worldwide.. kändes som världen gått under..
Kollade global.. fuck slutsålt..
men så ser man danmark å klickar in där å får tag i 2 biljetter efter mycket uppdaterande så de blir andra året nu
Citera
2014-02-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolomomo
Grymt! Bara pm a så drar vi ihop något. Köra ett camp med Flashbackare!! Vi fick easy tent

Okej. Vet du hur det är, fåret man easy tent o sätta upp själv eller står de klara? Vill ju kunna bestämma själv vart man vill ha tältet. Tillsammans med kompisarna ju

Sure
Easytent står färdiga, sist (2012( vare så att de mötte en typ vid ingången och visade vart man fick bo så hette de massa gatunamn så man skulle hitta eftersom tälten är identiska.
men hade easytent 2012 och vanlig camping 2013 så kan ju ha ändrats : )
Citera
2014-02-16, 03:04
Medlem
WhineWips avatar
Vad är sannolikheten att jag skulle lyckas fixa en biljett efter 25:e ? Samt hur mycket ska jag förbereda mig att få lägga ut för att få en biljette?
Citera
2014-02-16, 03:05
Medlem
Köpte 4 biljetter på VIAGOGO. Full-Madness + camping för 4000kr styck, blev väl 1400kr mer än ordinarie men det var det värt (hoppas jag)!

Sen verkar väl Viagogo lite sketchy men men!
Citera
2014-02-16, 08:46
Medlem
Lite snabb info om sånt jag snappat upp som INTE finns på tomorrowlands FAQ eller info

Easy tents ligger på en egen del av campingen (tidigare nära ingången/utgången vid alla mansions och relax rooms).
Du får inte gå in i den "vanliga" dreamville campingen, alltså där man har egna tält.

WiFi är confirmed att det INTE kommer finnas, tråkigt

Ni kan köpa/sälja biljetter någolunda säkert fram till 16e Mars för det är då personalizationen stänger och biljetterna nu är låsta.

Vi köpte 2 easy tents, men vi är 3 pers så ena biljetten kan vi sälja då vi inte skrivit in namn. Men denna person kommer endast ha tillträde till easy tent campingen, om vi säljer biljetten till okänd kommer denna inte få sova i våra tält.. den får väl nöja sig med endast festivalen haha..
Citera
2014-02-16, 10:03
Medlem
wanxs avatar
Blir underbart nog tomorrowland även i år, weekend 2 tillsammans med fem polare!
Följt tråden i någon vecka och det verkar ju inte som att särskilt många av de som varit allra mest taggade fick biljetter, inte någon annan heller för den delen haha, trist. Åker i vilket fall som helst med hardstylers, några fler som gör det?
Citera
2014-02-16, 11:51
Medlem
Areligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sean-ashkan
Jag och några polare satt i kön tills 17:18 sen bestämde vi oss för att testa boka på hardstylers och där gick det utan köer eller några andra större problem!

Bokade också där, har du fått någon konfirmation? Har inte fått något mail eller nånting förutom att dom har dragit pengar
Citera
2014-02-16, 11:54
Medlem
Fallmans avatar
Kan någon starta en Facebook grupp för oss svenskar som ska ned dit. Jag vet inte hur man skapar
Länka gärna här sen om någon tar tag i det!
Citera
2014-02-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Kan någon starta en Facebook grupp för oss svenskar som ska ned dit. Jag vet inte hur man skapar
Länka gärna här sen om någon tar tag i det!

Finns redan "Svenskar till Tomorrowland 2014"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in