2008-03-05, 20:42
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0o
Så har dem haft hela säsong fem

Jo, jag vet men de har väl inte inlett med logotexten alltid? Utan den har kommit ett par minuter in i avsnittet.

Tänkte på en annan grej, och kan tänka mig att Dan kanske hjälper Nathan nu när han har det tufft och så kan det ju bli alla möjliga kontroverser när Nathan tar hjälp av en bad guy..
Citera
2008-03-05, 23:33
Medlem
Helt appropå ingenting, när kom Jesus och fixade Nathans ben?
Citera
2008-03-05, 23:35
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Helt appropå ingenting, när kom Jesus och fixade Nathans ben?

Det var inte Jesus, det var herr rehabträning.
Citera
2008-03-06, 02:25
Medlem
hoppas att nathan och nannyn blir ihop, nathan får vårdnaden om ungen å hailey dör
Citera
2008-03-06, 02:26
Medlem
ulf_ekmans avatar
Äntligen börjar det det hända lite grejer. Har ju varit riktigt segt i många av de tidigare avsnitten. Dan måste ju komma ut annars var det ju en helt onödig sidohistoria. Det blir något att se fram emot när han dyker upp och rör om i grytan.

För övrigt så tycker jag Haley överreaktion var något i hästväg. Hon kommer nog att förbli en ensam bitter kärring om hon går vidare med skilsmässa. För särskilt populär hos Jamie kommer hon ju inte vara när hon "kör iväg" både Nathan och Carrie.

Det bådar gott inför kommande avsnitt.
Citera
2008-03-06, 09:25
Medlem
Livet är 1 fests avatar
Fyfan vilken avsnitt, gillade det a'loh.
Citera
2008-03-06, 16:02
Medlem
Strifes avatar
Riktigt bra avsnitt som sagt!

Angående Hayley's reaktion.

Jag tror Nathans och Carries "flirt" var droppen som fick bägaren att rinna över för Hayley.
För det var ju inte precis en dans på rosor innan, även om det såg ut som att det började bli bättre ett tag. Det var ju ändå ett tag sedan han var den där charmiga basketball bad boyen. Att stå ut med en självömkande suput i fyra år tär på förhållandet. Så man kan faktiskt förstå att hon ville skiljas, om man ser det ur hennes ögon, då hon inte vet exakt vad som hände.

Hade också slängt ut min maka om jag funnit henne i duschen med en annan man och sen fått höra att de flörta och kyssts...

Övrig mycket bra och händelsefullt avsnitt. Saknade Skillz, Mouth (o Tim) dock.
Citera
2008-03-06, 16:30
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Hade också slängt ut min maka om jag funnit henne i duschen med en annan man och sen fått höra att de flörta och kyssts...
Kolla på denna video, och säg att de borde ge upp så lätt.

http://www.youtube.com/watch?v=EDGkkYzGkg8
Citera
2008-03-06, 16:38
Medlem
ulf_ekmans avatar
Citat:
Angående Hayley's reaktion.

Jag tror Nathans och Carries "flirt" var droppen som fick bägaren att rinna över för Hayley.
För det var ju inte precis en dans på rosor innan, även om det såg ut som att det började bli bättre ett tag. Det var ju ändå ett tag sedan han var den där charmiga basketball bad boyen. Att stå ut med en självömkande suput i fyra år tär på förhållandet. Så man kan faktiskt förstå att hon ville skiljas, om man ser det ur hennes ögon, då hon inte vet exakt vad som hände.

Jo, förvisso är han ju inte guds bästa barn. Han har ju "bra" gener från sin far . Men han hade väl inte supit i fyra år, det var väl ett halvår/år eftersom han spelade ju på college och var på väg att bli proffs.

Han ljög ju iof rätt tydligt och när hon frågade om det var mer hon skulle veta så det var väl lite sådär. Annars tycker jag att han har varit rätt normal sen han klippte sig. Känns lite som hon har letat fel på honom och vad han än gör så blir det fel. Manuset är väl skrivet så att Haley ska få lite mindre sympati, hon har ju annars varit mest perfekt i den här serien. Sen har hon ju inte varit så smart och anställt den snyggaste nannyn i stan och lämnat henne och hennes man ensamma.

Blir intressant att se hur det går, jag hoppas de skiljer sig på riktigt. Så det inte ska dras ut på deras vara eller icke vara resten av säsongen.
Citera
2008-03-06, 17:17
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frelli
Kolla på denna video, och säg att de borde ge upp så lätt.

http://www.youtube.com/watch?v=EDGkkYzGkg8
Nu hoppas jag inte på att de ska göra slut. Det vore riktigt tråkigt eftersom de passar så bra ihop.

Men om jag hade sett min maka komma ut ur duschen med en annan kille. Och senare fått veta att hon ljugit om att de har flörtat och kyssts med mera (nakenbad, blickar ect) så hade hon åkt ut med huvudet före!

MEN

Nu var det ju inte riktigt det som hände, men det vet ju inte Hayley, hon har bara sett det som hon har sett och fått höra det som Carrie har berättat. Nathan har ju senare erkännt att de har kysst (Carrie tog initiativet sa han dock) med mera.

Alltså kan man förstå henne, tycker iaf jag.
Citera
2008-03-06, 17:28
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_ekman
Jo, förvisso är han ju inte guds bästa barn. Han har ju "bra" gener från sin far .
Hehe, Dan Scott är ju iofs bästa killen i serien...
Citat:
Men han hade väl inte supit i fyra år, det var väl ett halvår/år eftersom han spelade ju på college och var på väg att bli proffs.
True true, tänkte helt knas. Hur som helst har inte äktenskapet varit det bästa på senare tid. Och sen att hon får veta att han har varit otrogen* så vill hon inte vara med honom längre, vilket är förståligt.
Citat:
Blir intressant att se hur det går, jag hoppas de skiljer sig på riktigt. Så det inte ska dras ut på deras vara eller icke vara resten av säsongen.
Jag tror nog att de kommer att lappa ihop sitt äktenskap i slutet (om inte förr) av säsongen, allt annat vore otroligt.

*Han har ju inte det, men det vet hon ju inte.
Citera
2008-03-06, 19:55
Medlem
ulf_ekmans avatar
Citat:
Jag tror nog att de kommer att lappa ihop sitt äktenskap i slutet (om inte förr) av säsongen, allt annat vore otroligt.

Jo, det blir väl dem till slut igen. Kanske behövs ett nytt kärleksdrama nu när Lucas/Peyton-dramat verkar ha tagit slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in