Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Angående Hayley's reaktion.
Jag tror Nathans och Carries "flirt" var droppen som fick bägaren att rinna över för Hayley.
För det var ju inte precis en dans på rosor innan, även om det såg ut som att det började bli bättre ett tag. Det var ju ändå ett tag sedan han var den där charmiga basketball bad boyen. Att stå ut med en självömkande suput i fyra år tär på förhållandet. Så man kan faktiskt förstå att hon ville skiljas, om man ser det ur hennes ögon, då hon inte vet exakt vad som hände.
Hade också slängt ut min maka om jag funnit henne i duschen med en annan man och sen fått höra att de flörta och kyssts...
Jo, förvisso är han ju inte guds bästa barn. Han har ju "bra" gener från sin far

. Men han hade väl inte supit i fyra år, det var väl ett halvår/år eftersom han spelade ju på college och var på väg att bli proffs.
Han ljög ju iof rätt tydligt och när hon frågade om det var mer hon skulle veta så det var väl lite sådär. Annars tycker jag att han har varit rätt normal sen han klippte sig. Känns lite som hon har letat fel på honom och vad han än gör så blir det fel. Manuset är väl skrivet så att Haley ska få lite mindre sympati, hon har ju annars varit mest perfekt i den här serien. Sen har hon ju inte varit så smart och anställt den snyggaste nannyn i stan och lämnat henne och hennes man ensamma.
Blir intressant att se hur det går, jag hoppas de skiljer sig på riktigt. Så det inte ska dras ut på deras vara eller icke vara resten av säsongen.