2008-12-01, 17:48
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Verkade vara livmoderscancer, uterus såg jag på hemsidan hon var på och det är väl livmoder??

Nope, ovarian cancer är äggstockscancer. Jag tror inte att Peyton kommer att dö utan jag tror att storyn kommer vara att hon inte kan få barn.

Sjukt bra avsnitt för övrigt!! Jag gillade att Millie äntligen skaffade sig lite stake (pun intended ) och lägrade Owen. Tror inte Brooke kommer att bli så glad dock...
Citera
2008-12-01, 19:41
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Nope, ovarian cancer är äggstockscancer. Jag tror inte att Peyton kommer att dö utan jag tror att storyn kommer vara att hon inte kan få barn.

Sjukt bra avsnitt för övrigt!! Jag gillade att Millie äntligen skaffade sig lite stake (pun intended ) och lägrade Owen. Tror inte Brooke kommer att bli så glad dock...

Inte Mouth heller
Citera
2008-12-01, 20:00
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Jag gillade att Millie äntligen skaffade sig lite stake (pun intended ) och lägrade Owen.

Tror alla killar i den här tråden ser det på motsatt sätt. Fel av henne att vara en hysterisk bitch som grinar för minsta lilla, för att sen borra i sig muskelbergets snase.
Citera
2008-12-01, 20:13
Medlem
Big_Bites avatar
Vad jag mnins så fick man aldrig se Millie och Owen göra något annat än sitta i baren.
Så att ta för givet att de haft sex är lite overkill.
Min gissning är att de vaknar upp i samma säng med ångest men kommer fram till att det aldrig hände något.
Alltså sov de bara ihop.
Citera
2008-12-02, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fprincefuckaur
Det avsnittet måste jag ha missat, kan det vara från säsong 7?

fan, fel av mig, Dan var det visst.
Citera
2008-12-05, 20:48
Medlem
Ligger på sista avsnittet av första säsongen och jag är helt fast. Det är den bästa serien jag har sett, men inte är den rolig att kolla på. Vet inte varför, men den är sorglig hela tiden.
Sedan igår vid fyratiden har jag tittat på avsnitt 5-21. = 540min på lite mer än en dag. :O
Citera
2008-12-14, 22:40
Medlem
Sheiks avatar
Nu har vi svaret på varför "drömavsnittet" sög så pass hårt som det gjorde.

http://gofugyourself.celebuzz.com/assets_c/2008/11/IMG_1495-thumb-420x352.jpg
Citera
2008-12-21, 14:42
Medlem
Jag följer OTH rätt intensivt. Är på avsnitt 12 säsong 6. Har alltid undrat varför den blev en skolmassakern ngn speciellt anledning till att Jimmy gjorde som han nu gjorde ?

Läste här att någon undrade varför Brooke är så hes i dom nya säsongerna, jag undrar också det ?

Förövrigt tycker jag att Haley är sjukt snygg sedan dom blev "vuxna" och även Rachel som tyvärr inte är med så ofta längre är riktigt het. Deb är lite av en milf haha...
Citera
2008-12-21, 15:25
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av break22
Läste här att någon undrade varför Brooke är så hes i dom nya säsongerna, jag undrar också det ?

Sophia Bush 'Brooke' berättade om hennes hesa röst i Letterman, tror jag det var. När t:ex. telefonförsäljare ringde hem till hennes familj när hon var liten trodde dem att det var hon som var mamman i huset. Lite jobbigt med hennes röst och vara 10 år och bli förväxlad med sin mamma. Hon är het. Hej
Citera
2008-12-21, 22:47
Medlem
Aniki-kuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av break22
Jag följer OTH rätt intensivt. Är på avsnitt 12 säsong 6. Har alltid undrat varför den blev en skolmassakern ngn speciellt anledning till att Jimmy gjorde som han nu gjorde ?

För att han var utstött och typ mobbad.
Citera
2009-01-02, 12:51
Bannlyst
När är det det börjar igen?
Citera
2009-01-02, 13:16
Medlem
persks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
När är det det börjar igen?