2008-03-06, 21:54
Medlem
An0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thanajon
One Tree Hill! Bäste serien just nu. Eller iaf klass med OC.. Grymt bra, tankade avsnitten och kollat alla redan innan den sändes i Sverige. Tycker den är helt klart värd att se!

Sänds @ Kanal 5, SÖN, 18.35 =D

/porrJONTE

Det är tyvär inte lika bra som OC men det är bra, det är det
Citera
2008-03-07, 01:06
Medlem
slashindexs avatar
Äntligen börjar säsong 5 leverera något. Första bra avsnittet för säsongen och vilket avsnitt det var.

Är lite klyven angående Peyton/Mia/Stort elak skivbolag-incidenten. Kändes så jävla skönt att se Peyton få en rejäl verbal käftsmäll och blev därför rätt besviken när det visade sig att dom blåste snubben. Å andra sidan var det ett jävligt snyggt move.

Vad gäller Nathan och Haley så tycker jag att Nathan vekligen har satt sig i skiten. Han skulle varit ärlig från början. Men Haley vägrar ju lyssna på honom. Hon måste ju förstå vilket psyco Nanny Carrie är och lita på vad Nathan säger. Sedan tycker jag hon är lite vl gnällig. Jag menar hon drog ju iväg på en världstuné bara sådär och kysste mongoelvis(kommer inte på hans namn :P)

Hoppas nu bara att Dan blir villkorligt frigiven så tror jag på en bra fortsättning av denna säsongen.
Citera
2008-03-07, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashindex
Äntligen börjar säsong 5 leverera något. Första bra avsnittet för säsongen och vilket avsnitt det var.

Är lite klyven angående Peyton/Mia/Stort elak skivbolag-incidenten. Kändes så jävla skönt att se Peyton få en rejäl verbal käftsmäll och blev därför rätt besviken när det visade sig att dom blåste snubben. Å andra sidan var det ett jävligt snyggt move.

Vad gäller Nathan och Haley så tycker jag att Nathan vekligen har satt sig i skiten. Han skulle varit ärlig från början. Men Haley vägrar ju lyssna på honom. Hon måste ju förstå vilket psyco Nanny Carrie är och lita på vad Nathan säger. Sedan tycker jag hon är lite vl gnällig. Jag menar hon drog ju iväg på en världstuné bara sådär och kysste mongoelvis(kommer inte på hans namn :P)

Hoppas nu bara att Dan blir villkorligt frigiven så tror jag på en bra fortsättning av denna säsongen.

Trots att jag håller med om att hon överdriver så är det lite skillnad nu. De har varit gifta +4 år och har en son tillsammans.
Citera
2008-03-07, 11:33
Medlem
Livet är 1 fests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av An0n
Det är tyvär inte lika bra som OC men det är bra, det är det

Personligen tkr jag den är fan så mkt bättre

På tal om inget så läste jag något knasigt på http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20080303cw01
http://www.starnewsonline.com/article/20080304/NEWS/710013408/0/Business

"Returning dramas include the buzz-worthy freshman hit GOSSIP GIRL and ONE TREE HILL, returning for a sixth season. These three series are the top-ranked shows on television with a concentration of women 18-34 viewers."
Citera
2008-03-07, 17:16
Medlem
Shuyins avatar
Det står på Wikipedia med att en sjätte säsong blir av, vilket jag tycker är förväntat, man hade ett val att antingen stänga boken efter säsong fyra eller köra på som man har gjort nu och då måste man ha minst två till säsonger, kanske blir en sjunde också.
Citera
2008-03-07, 17:20
Medlem
Sheiks avatar
Jag säger bara DÖD åt Jamie. Jag hatar barnskådespelare, och jag hatar att dom alltid ska vara så jävla lillgammla.
Citera
2008-03-07, 17:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Hoppas de skiljer sig och att det blir Lucas och Haley
Citera
2008-03-07, 19:27
Medlem
kulllens avatar
Bort med ragatan Lindsay!
Citera
2008-03-08, 03:44
Medlem
Nån frågade hur länge den ska köra på säsong 5.
I Prison Break-tråden finns det en länk där någon har radat upp hur det går för alla tv-serie. (Hade jag orkat hade jag letat upp sidan, jag är dock lat och så blir det inte).
Men om jag minns rätt så kör den 2 delar till och sen blir det uppehåll i en månad och sen 6 delar till på det.
Citera
2008-03-09, 22:12
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Det här hittade jag som en kommentar till ett klipp på youtube. Det var en massa stillbilder från ep 11 och 12 och bland annat är det bilder från bröllopet, dels på Lindsey men också på Lucas och Peyton där det ser ut som att de precis gift sig. Jag vet inte om något av det som skrivs är sant, men det låter ju onekligen rätt spännande...

http://www.youtube.com/watch?v=TYncLS5L9Ik
Senast redigerad av hjärtansfröjd 2008-03-09 kl. 22:37. Anledning: spoiler efter önskemål..
Citera
2008-03-09, 22:23
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
text..

Sätt spoilertaggar på den där, även om den stämmer eller inte.
Citera
2008-03-10, 00:40
Medlem
Igens avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här