2008-04-15, 22:20
  #685
Medlem
kristoes avatar
fan va veka slag nathan o luke utdela till dan, blev ju inte en skråma på han. Nån annan än jag som undra varför dem gick bersärk på han? Kändes lite overkill o börja mata sådär efter han räddat jamie.
Citera
2008-04-15, 22:34
  #686
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
fan va veka slag nathan o luke utdela till dan, blev ju inte en skråma på han. Nån annan än jag som undra varför dem gick bersärk på han? Kändes lite overkill o börja mata sådär efter han räddat jamie.

Sant, hade inte heller bryt mig nämnvärt ifall min far som inte brytt sig ett skit om mig, dödat min morbror, som betytt massvis.
Citera
2008-04-16, 01:58
  #687
Medlem
fyfan hade ju varit jävligt kul om nathan satte igång med basket igen, eller om dom drog ihop ett nytt lag.
Citera
2008-04-16, 17:25
  #688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Sant, hade inte heller bryt mig nämnvärt ifall min far som inte brytt sig ett skit om mig, dödat min morbror, som betytt massvis.

Haha
Citera
2008-04-16, 19:08
  #689
Medlem
perezhiltohs avatar
Jag hatar Luke! Vilken fjolla han har blivit!

Han ska inte röra Dan!
Citera
2008-04-16, 23:08
  #690
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Sant, hade inte heller bryt mig nämnvärt ifall min far som inte brytt sig ett skit om mig, dödat min morbror, som betytt massvis.

Öhm...farbror faktiskt
Citera
2008-04-18, 21:11
  #691
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Det här var ett "lagom-avsnitt", inte superbra men heller inte tråkigt. Det var ett bra sätt att få lite insight i vad som händer i huvudet på karaktärerna. Sen känns det som att manusförfattarna måste slänga in ett sånt här avsnitt mellan stora storylines för att liksom "rensa", ungefär som när man får en kula sorbet mellan två rätter på restaurang Efter hela nanny/inget bröllop/sparka mamma-avsnittet så kunde de liksom inte kasta in oss i något nytt direkt, utan vi fick ett sånt här mellanavsnitt istället. Helt ok för mig!
Citera
2008-04-18, 21:27
  #692
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Öhm...farbror faktiskt

Nu känner jag mig lagom dum
Citera
2008-04-21, 15:22
  #693
Medlem
goboondocks avatar
Hyffsat bra avsnitt, iallafall som man följt serien från början
Hur många avsnitt är det kvar på den här säsongen?
Citera
2008-04-22, 15:01
  #694
Bannlyst
Hyfsat avsnitt, undra när man får se comeback av Nathan?
Citera
2008-04-22, 15:32
  #695
Medlem
kristoes avatar
Vad blev det av negern som skadade sin hand? Var längesen han va med känns det som. Har inte sett gårdagens avsnitt än, han kanske va med där?
Citera
2008-04-22, 15:55
  #696
Medlem
goboondocks avatar
har gårdagens avsnitt ens kommit ut ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in