Det här var ett "lagom-avsnitt", inte superbra men heller inte tråkigt. Det var ett bra sätt att få lite insight i vad som händer i huvudet på karaktärerna. Sen känns det som att manusförfattarna måste slänga in ett sånt här avsnitt mellan stora storylines för att liksom "rensa", ungefär som när man får en kula sorbet mellan två rätter på restaurang

Efter hela nanny/inget bröllop/sparka mamma-avsnittet så kunde de liksom inte kasta in oss i något nytt direkt, utan vi fick ett sånt här mellanavsnitt istället. Helt ok för mig!