2012-02-03, 21:52
Bannlyst
Skulle Dan verkligen göra så? Men ja, verkar som att drugdealarn kommer ha ett finger med i den här säsongen. Personligen känns det väldigt löst, varför göra en så stor grej av det? Först av Quinn sedan av Dan, känns en aning orealistiskt.
Citera
2012-02-03, 23:25
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Skulle Dan verkligen göra så? Men ja, verkar som att drugdealarn kommer ha ett finger med i den här säsongen. Personligen känns det väldigt löst, varför göra en så stor grej av det? Först av Quinn sedan av Dan, känns en aning orealistiskt.
Lite så kände jag också, varför skulle dealern kidnappa nathan bara för att dan hotar honom och säger åt honom att hålla sig borta. Känns väldigt fel.
Citera
2012-02-04, 19:41
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten
Lite så kände jag också, varför skulle dealern kidnappa nathan bara för att dan hotar honom och säger åt honom att hålla sig borta. Känns väldigt fel.

Är väl inte så konstigt? Folk handlar ju konstigt när dom är höga på droger. Dessutom hade ju killen uppenbarligen stora problem med folk som hotade honom och han blev hotad.
Citera
2012-02-05, 13:09
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redeem445
Är väl inte så konstigt? Folk handlar ju konstigt när dom är höga på droger. Dessutom hade ju killen uppenbarligen stora problem med folk som hotade honom och han blev hotad.

Jo det är konstigt... Men de kanske vill ha fram poängen att droger förstör människor!
Citera
2012-02-05, 14:33
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Jo det är konstigt... Men de kanske vill ha fram poängen att droger förstör människor!

Händer ju ofta i ghetton och liknande, när nån i ett gäng blir hotad så ger dom tillbaka tredubbelt.
Citera
2012-02-07, 17:45
Medlem
Någon som vet vart säsong 8. finns tillgänglig att laddas ned? (svensk text)
svar uppskattas
Citera
2012-02-09, 21:07
Bannlyst
Känner ni det? Glöden är tillbaka i One Tree Hill igen. Det är det här vi ser serien för.

Citera
2012-02-09, 23:09
Medlem
masterflashers avatar
För dom som vill veta mer om Nathan och vart han har tatt vägen kan titta på detta klippet http://www.youtube.com/watch?v=06oJeU8s49s förklarar en hel del
Citera
2012-02-10, 02:07
Medlem
Tack för klippet! Förklarar en hel del. Då jag hela tiden trodde det var ... fel att han blev kidnappat. Längtar redan till nästa avsnitt.
Citera
2012-02-11, 19:28
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Känner ni det? Glöden är tillbaka i One Tree Hill igen. Det är det här vi ser serien för.

Tänkte faktiskt också på det efter att jag såg senaste avsnittet. Det känns som att OTH äntligen är tillbaka (kvalitétsmässigt) där det en gång var. Detta är nog den bästa säsongen sedan serien gick ur high school.

Angående det du skrev inom spoiler så håller jag helt med. Trodde redan innan att det inte skulle ha med honom att göra och nu när dom försöker få det att se ut som att det är han så är jag ännu säkrare på att han faktiskt är oskyldig.
Citera
2012-02-11, 19:33
Medlem
Croissantens avatar
Citat:

Inavel what? Missade jag något?
Citera
2012-02-11, 21:09
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Och det gör inte alkohol? Alkohol är minst lika destruktivt så då kanske dom kan få fram det i serien istället framställa supande som coolt som dom gör i serien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in