2008-03-03, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Vem e tim? Aldrig sett han förut. började kolla på oth de avsnittet när de blev fight mellan luke och nate innan seriestart match, sesong 3 tror ja .
och jag har inte sett Tim nått vad har kan komma på, va han med i 1:an och 2:an då eller?

aja, tyckte avsnittet va ganska bra. ville peyton att alla skulle låsas in så att dem skulle missa matchen ? eller va de en olyckts händelse.

Det är ju nästan snudd på dödssynd att inte sett från början ;Þ
Citera
2008-03-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Det är ju nästan snudd på dödssynd att inte sett från början ;Þ
Nejdå , hänger med ganska bra faktiskt, Nu e jag fast i träsket iaf

aha, va de när nate va så kaxig. som i de avsnittet när man såg de video bandet då kan blev dumpad av peyton och bangade på brooke.
Citera
2008-03-05, 11:36
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Åh, sjukt bra avsnitt!! Rachel is back! Det var nog inte ett särskilt bra beslut av Brooke att inte köra henne direkt till rehab, men nu kan hon ju å andra sidan röra om ordentligt i grytan i OTH - Rachel style

Nanny Carrie är en riktig bitch och nu verkar hon ju ha lyckats till slut.. Sista meningen i avsnittet bådar ju verkligen inte gott Hur ska det här gå?

Det var skönt att få en paus från Peyton/Lucas/Lindesy-dramat men hey, det är en vecka kvar till bröllopet! Lucas måste ju ta sitt förnuft till fånga och dumpa förläggarbruden NU! Kom igen..

Och hallå, Dan?! Vad hände? Vad gissar vi på? Permission eller inte permission?
Citera
2008-03-05, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Åh, sjukt bra avsnitt!! Rachel is back! Det var nog inte ett särskilt bra beslut av Brooke att inte köra henne direkt till rehab, men nu kan hon ju å andra sidan röra om ordentligt i grytan i OTH - Rachel style

Nanny Carrie är en riktig bitch och nu verkar hon ju ha lyckats till slut.. Sista meningen i avsnittet bådar ju verkligen inte gott Hur ska det här gå?

Det var skönt att få en paus från Peyton/Lucas/Lindesy-dramat men hey, det är en vecka kvar till bröllopet! Lucas måste ju ta sitt förnuft till fånga och dumpa förläggarbruden NU! Kom igen..

Och hallå, Dan?! Vad hände? Vad gissar vi på? Permission eller inte permission?

Faktiskt ett riktigt bra avsnitt! Rachel är mer än välkommen. Förhoppnignsivs får väll Mouth McFeddan ligga lite nu också.

Det löser i Neylie-soppan. Allt kommer att sluta så lyckligt så!

Det är fan dags, jag håller med dig, Lindsey må vara fräääsh uta helvete, men va fan, Lucas och Peyton, seriöst likosm. Wopwop.

Dan kommer lätt ut. Blir en riktigt page-turner!
Citera
2008-03-05, 12:59
Medlem
Tycker också att de va ett bra avsnitt

JÄVLAR vad jag hatar hor carrie ,

hoppas de löser sig mellan nate och hailey

gött att rachel är tbx
Citera
2008-03-05, 14:30
Medlem
Shuyins avatar
Mm, det blev ju action i alla fall, hade det lite på känn när de öppnade med bara med logotexten, brukar inte innebära happy avsnitt då.

Manipulativ stalker bitch hade vi ju nästan med "Derek" men nu en kvinnlig variant som verkar skada mer än "Derek" gjorde, lite överdramatiskt att begära skillsmässa kan tyckas, men om hon hade sett hur situationen var så kanske Hayley hade sett annorlunda på det men, ja, lite förståelse får man ha.

Självklart kommer Dan ut också och det är antagligen mycket pga Nathan var där och besökte honom så blir Lucas sur över det osv. intressant vad som händer kring Dan, han ångrar sig ju mycket, vilket inte är så konstigt i och för sig..

Dåligt av Quentin att inte vila den där månaden och sedan köra, får se vad som händer med honom, hur som helst så kändes det som att det verkligen tog avstamp igen med det här avsnittet.
Citera
2008-03-05, 16:05
Medlem
Kalle7s avatar
- Kul att Rachel är tillbaka.

- Dan kommer lätt att bli frisläppt, annars blir jag besviken.

- Det kommer lösa sig mellan Nathan och Haley. Deras äktenskap har rent för stor del i serien för att det ska ta slut, tycker jag.
Citera
2008-03-05, 16:38
Medlem
Mycket bra avsnitt! Jag tror också som många andra säger att det kommer bli en riktig 'page' turner!
Någon som vet föröverigt hur många avsnitt som är planerade denna säsongen, på TV.com finns det uppradat till 18, men finns det någon mer info?
Citera
2008-03-05, 16:40
Bannlyst
Jävlar vad bra. Fan vad jag hatar Nannyn....
Citera
2008-03-05, 19:30
Medlem
Fysmans avatar
Såja äntligen lite klassiska såpa-intriger, var lite segt i början av s05 tycker jag.
Nathan kommer supa ner sej igen, men Dan(av alla!:P) hjälper honom på fötter igen spekulerar jag
Citera
2008-03-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Mm, det blev ju action i alla fall, hade det lite på känn när de öppnade med bara med logotexten, brukar inte innebära happy avsnitt då.

Så har dem haft hela säsong fem

Tycker det var ett bra avsnitt. Skönt med lite action igen som sagt. För att spekulera lite tror jag Dan kommer bli frisläppt (inget som kommer göra Lucas arg på Nathan dock), Nathan och Haley kommer bli tillsammans igen rätt så snabbt och Rachel kommer tillbaka och rockar staden. Saknar lite av skillz och mouth men det kommer väl till bröllopet. Om det blir något bröllop...
Citera
2008-03-05, 20:40
Medlem
chaqs avatar
Nannyn är ju tokfräsch! hoppas det händer nått mellan hon och nathan nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in