2012-03-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Oh yes! Underbart att få se Keith igen också! Fan, jag kommer sakna denna serie något oerhört när det är över, det är en sak som är säker.

Ja det var helt stört skönt faktiskt, man har saknat honom i serien sedan säsong 3. Jag kommer sakna den sjukt mycket också. Tycker det var ruskigt jobbigt att Dan dog, men han fick ett värdigt slut.

Hans karaktär är nog en av dom bästa jag skådat i serieväg, utan att överdriva...

Den här går på repeat nu: http://www.youtube.com/watch?v=zMBTvuUlm98&ob=av3n (Från början av avsnittet)
Citera
2012-03-23, 04:25
Medlem
redeem445s avatar
Såhär i efterhand känns det väl lite mer logiskt hur Lucas comeback spelades ut. Han hade egentligen ingen anledning till att förlåta Dan i slutändan. Han var inte där efter att han förändrades och han gjorde aldrig något bra för honom. Inte lika besviken längre på det, men fortfarande lite synd att man inte fick se han på Dan's begravning eller något liknande kan jag tycka.

Tycker det här avsnittet hade varit ett bra avslut på hela säsongen. Vad ska de två sista avsnittet innehålla? Känns lite överflödigt med en begravning av Dan nu eftersom alla som hade något med honom att göra fick sagt det dom behövde få sagt till honom innan han dog. Dessutom känns ju både den röda tråden i Brookes och Clays storylines utspelad nu. Så vad kommer att hända egentligen? Hoppas verkligen inte det blir något antiklimax till avslut på serien nu, som Prison Breaks säsong 1 där näst sista avsnittet borde varit det sista t.ex...
Citera
2012-03-23, 12:55
Medlem
Mich13s avatar
Bästa avsnittet på flera säsonger helt klart.

Har gråtit en gång i hela mitt liv till film, var ytterst nära nu. Mycket för att det påminner om mig oc min pappa en del. Det finns inget så vackert som kärlek mellan män.
Nej, jag är inte gay
Senast redigerad av Mich13 2012-03-23 kl. 12:58.
Citera
2012-03-23, 14:44
Medlem
broskarns avatar
Fan, började lipa något otroligt! Kommer verkligen sakna denna serie när den är slut.

Edit: Kändes inte detta avsnitt som det sista, som tidigare talare (skrivare) även pratade om. Känns som de sista kommer bli en transportsträcka ..
Citera
2012-03-23, 15:47
Bannlyst
Grät så det sved på kinderna. Dan är en sådan mäktig man så det inte är sant.
Citera
2012-03-23, 20:55
Medlem
är det värt att se klart denna skiten eller? slutade kolla ett tag efter dom blviit "vuxna" då jag tyckte serien blev riktigt dålig då. hämtar den upp sig eller håller den samma klass resten av säsongerna?
Citera
2012-03-23, 20:58
Medlem
One Tree Hill levererar ju (igen). Tänk att för ett par säsonger sedan suckade jag över hur kvalitén blivit så oerhört dåligt, men den här säsongen har varit mycket mycket bättre.

Och det beror till stor del på Paul Johansson, dvs. Dan. Framför allt storyn runt Nathan och han, men också för att han är den i särklass bästa skådespelaren i serien. Det syntes ju under hans "monolog" om varför han dödade Keith.

Citat:
Ursprungligen postat av M.S
är det värt att se klart denna skiten eller? slutade kolla ett tag efter dom blviit "vuxna" då jag tyckte serien blev riktigt dålig då. hämtar den upp sig eller håller den samma klass resten av säsongerna?

Ja, några säsonger har varit rent av genomusla tycker jag, men sen kom den här säsongen och då blev det helt plötsligt helt värt det att man plågade sig igenom de sämre säsongerna.
Senast redigerad av Canucks 2012-03-23 kl. 21:02.
Citera
2012-03-23, 22:35
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
Mäktigaste "serien" någonsin.

Jag förstår inte vad sista två kommer handla om, hoppas det blir lite mer om Quinn&Clay och Logan. Jag vet att ni hatar den familjen, iaf C&Q - men jag älskar dem och Logan
Citera
2012-03-23, 23:04
Bannlyst
Logan är ju dock fantastiskt söt. Bara ler när jag ser honom.
Citera
2012-03-23, 23:09
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
Jana Kramer kommer förhoppningsvis tebax.

Säg inte om jag har fel, vill gärna tro att hon gör det
Citera
2012-03-24, 22:26
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S

Ja det tycker jag. Första säsongen efter dom blev vuxna var riktigt usel, men det blir bättre. Den kanske inte riktigt uppnår samma status som de 4 första men ändå klart sevärt om du har sett alla tidigare säsonger tycker jag.
Citera
2012-03-25, 18:18
Medlem
Renacashis avatar
Helt sjukt vad bra det senaste avsnittet var, som ni redan nämnt så borde det nog varit de sista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in