Citat:
Ursprungligen postat av attack.
Samma här. Dom två första säsongerna gillade ja skarpt, sen har de bara vart en brant utförsbacke, men kan ändå inte sluta se..
Fast säsong 3 och 4 är ju lätt dom bästa i hela serien. Det händer så jävla mycket. Lite speciellt med sista året på high school som de va i säsong 4. Fick nån speciell känsla. PLUS att det hände så jävla mycket.
Sen blev det en brant utförsbacke! Säsong 5 och 6 tycker jag nästan är dåliga. Inte alls samma sak längre. Massa high school karaktärer försvann ju också.
Vad har hänt med Jake Jagielski till exempel? Han va ju med rätt mycket och hade trubbel med Peyton.
Det var tider de.