2009-01-21, 23:32
  #1213
Medlem
Flashborns avatar
Utan tvekan den sämsta skit jag sett någonsin. Varför är det så poppis med serier om rika unga snygga människor och deras asstora problem? Dom är inte stora, bara fjantiga. Sug min penis One Gay Hill
Citera
2009-01-22, 01:02
  #1214
Medlem
Satt och tänkte lite på de äldre säsongerna och kunde inte komma på vem Mouth torskade oskulden med. De var någon gång i slutet på säsong 4 har jag för mig. Någon som kommer ihåg?
Citera
2009-01-22, 01:53
  #1215
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naughtyvip
Satt och tänkte lite på de äldre säsongerna och kunde inte komma på vem Mouth torskade oskulden med. De var någon gång i slutet på säsong 4 har jag för mig. Någon som kommer ihåg?

Hon Clean Teen tjejen, Shelly.
Citera
2009-01-22, 08:03
  #1216
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashborn
Utan tvekan den sämsta skit jag sett någonsin. Varför är det så poppis med serier om rika unga snygga människor och deras asstora problem? Dom är inte stora, bara fjantiga. Sug min penis One Gay Hill

Har du tittat i 6 säsonger och tycker att det är den sämsta skiten någonsin?
Citera
2009-01-22, 08:20
  #1217
Medlem
slashindexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Har du tittat i 6 säsonger och tycker att det är den sämsta skiten någonsin?

Kan ju inte säga att det är den sämsta skiten någonsin mejn det blir ju sämre och sämre hela tiden. Har dock följt serien så länge att jag måste fortsätta se den :P
Citera
2009-01-22, 09:54
  #1218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashindex
Kan ju inte säga att det är den sämsta skiten någonsin mejn det blir ju sämre och sämre hela tiden. Har dock följt serien så länge att jag måste fortsätta se den :P
Samma här. Dom två första säsongerna gillade ja skarpt, sen har de bara vart en brant utförsbacke, men kan ändå inte sluta se..
Citera
2009-01-22, 11:03
  #1219
Medlem
hahaha. Om ni måste fortsätta se den så är den nog inte så dålig som ni säger att den är..
Citera
2009-01-22, 11:35
  #1220
Medlem
Kalle7s avatar
Ja, det är väl klart att de första 3 säsongerna var magiska och fruktansvärt mycket bättre. Det tycker nog alla.

Men det är fortfarande bra och man vill följa karaktärerna.
Citera
2009-01-22, 12:53
  #1221
Medlem
Victoriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack.
Samma här. Dom två första säsongerna gillade ja skarpt, sen har de bara vart en brant utförsbacke, men kan ändå inte sluta se..

Fast säsong 3 och 4 är ju lätt dom bästa i hela serien. Det händer så jävla mycket. Lite speciellt med sista året på high school som de va i säsong 4. Fick nån speciell känsla. PLUS att det hände så jävla mycket.

Sen blev det en brant utförsbacke! Säsong 5 och 6 tycker jag nästan är dåliga. Inte alls samma sak längre. Massa high school karaktärer försvann ju också.
Vad har hänt med Jake Jagielski till exempel? Han va ju med rätt mycket och hade trubbel med Peyton.
Det var tider de.
Citera
2009-01-22, 15:14
  #1222
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Ja, det är väl klart att de första 3 säsongerna var magiska och fruktansvärt mycket bättre. Det tycker nog alla.

Men det är fortfarande bra och man vill följa karaktärerna.
Vissa av dom nyare avsnitten är ju pinsamt dåliga. Men vill ju inte sluta titta när man ändå sätt vareviga avsnitt so far.

Men som du säger, s1-s3 var magiska.
Citera
2009-01-22, 18:20
  #1223
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victorious
Fast säsong 3 och 4 är ju lätt dom bästa i hela serien. Det händer så jävla mycket. Lite speciellt med sista året på high school som de va i säsong 4. Fick nån speciell känsla. PLUS att det hände så jävla mycket.

Sen blev det en brant utförsbacke! Säsong 5 och 6 tycker jag nästan är dåliga. Inte alls samma sak längre. Massa high school karaktärer försvann ju också.
Vad har hänt med Jake Jagielski till exempel? Han va ju med rätt mycket och hade trubbel med Peyton.
Det var tider de.


Vadå vad hände? Han flyttade ju från Tree Hill och bor med sin Jenny varannan vecka i den nya staden? Peyton for ju dit och friade, men han sa nej för att hon fortfarande undermedvetet var kär i Luke. Sen dess har de inte hört av honom.

Jag däremot everlyser COACH WHITEY DURHAM!!!
Citera
2009-01-22, 18:29
  #1224
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Vadå vad hände? Han flyttade ju från Tree Hill och bor med sin Jenny varannan vecka i den nya staden? Peyton for ju dit och friade, men han sa nej för att hon fortfarande undermedvetet var kär i Luke. Sen dess har de inte hört av honom.

Jag däremot everlyser COACH WHITEY DURHAM!!!

Whitey + Karen saknas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in