måste säga att jag verkligen diggar att fler av de gamla skådisarna kommer tillbaka. men chase skulle man klara sig utan. skulle hellre se mer av tim. hur skön kille som helst.
och nu kan det börja hända lite saker när dan är ute ur fängelset. det är ju trots allt han som gjort de mesta av denna serien från början.
Nu börjar det hända grejer, riktigt bra avsnitt idag. Slutscenen var ju världsklass, när Grandpa Dan glider in och alla i rummet stannar upp stirrande som om Jesus kommit på besök.
Blir intressant och se vad han kommer att ställa till med i fortsättningen. Ingen kommer ju att vilja ha med honom och göra. Fast nu har han ju blivit kompis med Jamie och kan nästla sig in den vägen.
Riktigt intressant avsnitt. Helt klart rätt av Lindsey att säga nej eftersom att Lucas ljuger för sig själv lite...
Fult med Nanny Carrie men nu har ju Dan visat var skåpet skall stå så lär slippa henne i framtiden. Men Dan lär ändå inte vara önskad men han räddade ju Jamie så det är alltid något.
Nu verkar det vara break över påsken och kör igång igen efter det.
Super bra avsnitt! Jag trodde att Dan skulle åka fast när han var på väg och skulle lämna Jamie, så att det såg ut som att han kidnappade honom! Är verkligen spänd hur det blir med Luke/Peyton trasslet. OTH har verkligen blivit en kanon serie dom senaste avsnitten och jag förväntar mig en mycket glad och trevlig season/series finale. Någon som vet om dom planerar ännu en säsong?
Super bra avsnitt! Jag trodde att Dan skulle åka fast när han var på väg och skulle lämna Jamie, så att det såg ut som att han kidnappade honom! Är verkligen spänd hur det blir med Luke/Peyton trasslet. OTH har verkligen blivit en kanon serie dom senaste avsnitten och jag förväntar mig en mycket glad och trevlig season/series finale. Någon som vet om dom planerar ännu en säsong?
a, de trodde jag också
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
14e april är det tillbaks.
Snyggt filmat avsnitt!
Dan är så jävla stor och läskig. Så grymt skådespeleri!
Han är där för att stanna!