2012-03-15, 15:21
Medlem
broskarns avatar
Var kan man hitta det senaste avsnittet?
Citera
2012-03-15, 17:35
Medlem
Myc02s avatar
pma
Citera
2012-03-15, 17:56
Medlem
Croissantens avatar
Det spårar ur! Tyckte avsnittet var ganska bra faktiskt!
Citera
2012-03-16, 02:12
Medlem
redeem445s avatar
Var faktiskt ganska väntat att allting spelade ut sig på sättet som det gjorde. Trodde på förhand att om det var någon som skulle dö så var det Dan. Kändes alldeles för overkill att döda en sån person som Nathan och även Brooke som gått igenom tillräckligt. Sista avsnittet går under namnet "Danny Boy" så förmodligen blir han begravd och det lär väl pratas om honom och att han fick försvinna från världen efter en sista, enorm akt av godhet. Han var där för sin familj när dom behövde han som mest helt enkelt. Blir faktiskt ett väldigt bra avslut på hela serien. Mycket har ju handlat om Dan genom i princip alla säsonger, så att han får gå ut på ett värdigt sätt till slut känns riktigt skönt.

Det jag hade hoppats på dock var att det skulle vara i sista avsnittet som Lucas skulle komma tillbaka för begravningen av Dan. Hade varit mycket, mycket mer passande än att han bara satt på en flygplats i några timmar och pratade lite med Haley (antiklimax). Det är väl det enda jag är besviken på i denna säsongen.
Citera
2012-03-16, 03:51
Medlem
Så jävla bra avsnitt! Var nästan spännande hela tiden bortsett från Julian scenera.

Nästa avsnitt kommer att bli galet, det sägs att det är det bästa avsnittets som gjort.

Citera
2012-03-16, 11:23
Bannlyst
Dör Dan så är det mycket möjligt att jag slutar kolla på serien. Det får bara inte hända.
Citera
2012-03-17, 03:19
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Dör Dan så är det mycket möjligt att jag slutar kolla på serien. Det får bara inte hända.

Haha, är det lönt att sluta kolla nu när det bara är 3 avsnitt kvar av hela serien?

Ska bli intressant att se vad som händer nu i de sista avsnitten. Känns ju som att alla scenerna som visades i första avsnittet är förklarade nu, ska det bara vara 3 stycken feel-good avsnitt nu?

Jag trodde att Julian skuille dö. När han pratade med Brooke om hur mycket han älskade henne osv så kändes det som ett upplägg för hans död.
Citera
2012-03-18, 02:31
Medlem
SadCats avatar
Synd om Dan dör som sagt. Det är han som får saker att hända i serien
Den där grejen med Clayton och Quinn börjar bli "lite" långtradigt...
Citera
2012-03-18, 21:19
Medlem
CoachWades avatar
Bra avsnitt, men allt med Clay och Quinn är skit tråkigt. Hoppar alltid över deras scener. Dom tillhör inte One Tree Hill och jag kommer aldrig att kunna acceptera dom!
Citera
2012-03-22, 12:06
Medlem
Croissantens avatar
Säga vad man vill, men vilket jävla avsnitt!
Citera
2012-03-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten
Säga vad man vill, men vilket jävla avsnitt!

Tänkte precis detsamma, för första gången så var jag nära på att börja lipa.. ruggigt bra avsnitt.. Fyfan!
Citera
2012-03-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobby1989
Tänkte precis detsamma, för första gången så var jag nära på att börja lipa.. ruggigt bra avsnitt.. Fyfan!

Oh yes! Underbart att få se Keith igen också! Fan, jag kommer sakna denna serie något oerhört när det är över, det är en sak som är säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in