2012-03-26, 00:10
Medlem
CoachWades avatar
Ett värdigt avslut för en svinig karaktär som Dan Scott. Såg nyligen igenom de fyra första säsongerna och jag kom därmed ihåg varför jag ogillade han så starkt. Visst bättrade han sig en aning, men ändå. Det perfekta avslutet för Dan Scott hade varit om han försonade sig själv med Lucas och framförallt Karen. Då hade kanske till och med jag blivit känslosam, som vissa av er blev, men nu så kändes det som att dom fick avsluta hans karaktär via plan B.

Bra avsnitt dock och riktigt bra säsong! Bara två avsnitt kvar av serien. Känns konstigt. Riktigt skönt att sista avsnittet heter just "One Tree Hill" också. Comeback för Karen Roe för att dra den linen?
Citera
2012-03-31, 11:02
Bannlyst
Ett ganska slätstruket avsnitt. Det känns som att de vill avsluta snyggt där allt slutar positivt för alla.
Citera
2012-03-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Ett ganska slätstruket avsnitt. Det känns som att de vill avsluta snyggt där allt slutar positivt för alla.

Ja och jag tycker det är bra. serien förtjänar ett lyckligt slut
Citera
2012-03-31, 15:09
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser

Väldigt slätstruket till och med. Vet inte om jag gillar det eller inte. Å ena sidan är det väl bra att dom följer upp sina storylines och ser till att dom får ett avslut, men samtidigt tyckte jag att förra avsnittet kunde/borde varit series finale. Men vi får se vad som händer i sista avsnittet, som tydligen ska vara 2 timmar långt. Vad tror ni det kommer innehålla? Massa flashbacks etc? Har verkligen ingen aning...
Citera
2012-03-31, 17:03
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redeem445
Väldigt slätstruket till och med. Vet inte om jag gillar det eller inte. Å ena sidan är det väl bra att dom följer upp sina storylines och ser till att dom får ett avslut, men samtidigt tyckte jag att förra avsnittet kunde/borde varit series finale. Men vi får se vad som händer i sista avsnittet, som tydligen ska vara 2 timmar långt. Vad tror ni det kommer innehålla? Massa flashbacks etc? Har verkligen ingen aning...

Det kommer förmodligen vara någon som sammanknyter slutet med början av serien. Jag gillade inte avsnittet förövrigt, även om jag har gillat den dära brinnande båten sen den först skymtades i serien. Tycker varken att storylinen med clay eller mouth kommer någonstans, samt att brookes känns väldigt fejkad...
Citera
2012-04-01, 04:15
Medlem
jamesdeans avatar
Citera
2012-04-01, 10:24
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean

Citera
2012-04-01, 13:09
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croissanten

Citera
2012-04-04, 12:38
Medlem
perpensionaers avatar
Citera
2012-04-04, 15:09
Medlem
broskarns avatar
Ikväll smäller det. Sista avsnittet av One Tree Hill!!!!!!!!!!!!!!!!

Citera
2012-04-04, 17:45
Medlem
jamesdeans avatar
Jag är cyniskt inställd på att bli väldigt besviken. Mina krav för att jag ska bli nöjd är egentligen ganska enkla, tycker jag själv - att de spelar I Don't Wanna Be i introt, att Whitey och/eller Karen dyker upp, och några stycken smöriga scener där karkatärerna pratar nostalgiskt om deras tid i Tree Hill. Jag kräver inte ens att Luke eller Peyton dyker upp. Men tyvärr tror jag de kommer fucka upp alla mina "krav"
Citera
2012-04-05, 08:58
Medlem
partyprinsessans avatar
Jaha det var sista avsnittet av OTH då. Sjukt besviken på hur det slutade. Kändes inte så realistiskt...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in