Det är ju tyvärr inte en serie som har högsta prioritet längre, den har tappat många tittare i sverige.
Så ha nog inte så stora förhoppningar på svensk text. Men jag tycker de engelska texterna är riktigt bra, då hör man ju vad de säger ordentligt =)
Just nu skiter jag i svensk text, har kommit på själv som många andra att det är uppehåll på denna serie..
Någon som vet när den denna säsong kommer igång igen?
man är ju lite sugen på att få veta vad som händer här näst!
Vad var meningen med detta avsnitt? Att vi gamla tittare ska tänka tillbaka "ooo vilken bra serie" med alla flashbacks? Nja, den gubben gick inte på mig. Dom visade inte ens Lucas eller Peyton i någon utav flashbacksen. Det känns som att dom försöker skriva bort dom två mer och mer från historien. Usch och tvi. Nu är det skärpning som gäller.
Haha, det är som att man kollar på två olika serier när man sett förra avsnittet och sen kollar på det som kom igår. Vilken skillnad. Det förra avsnittet var faktiskt bra och spännande men det som kom nu var fullständigt meningslöst och hela avsnittet hade de kunnat trycka ihop till fem minuter.
Jag har kollat igenom alla avs av OTH men inte en ENDA gång har man ens fått en liten glimt till nippelslip på nån utav kvinnorna som är med. Det är fan en skandal..
Förstår inte kritiken mot det förra avsnittet. Absolut ett avsnitt man bölade till och kommer komma ihåg. Detta var också bra, fast fanns det någon i hela världen som trodde att det var fadern som körde? Anyway, One Tree Hill är världens bästa serie, har varit sedan första säsongen