2011-03-31, 20:24
  #1693
Medlem
FuckThePolices avatar
Vart kan man ladda ner säsong 8 med svenska text?
Citera
2011-03-31, 21:36
  #1694
Medlem
svensk text tror jag inte finns.
Men engelska subs finns på undertexter.se
Citera
2011-03-31, 23:15
  #1695
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellizz
svensk text tror jag inte finns.
Men engelska subs finns på undertexter.se

Okej, vet du om någon håller på att översätta säsong 8 eller är det ingen som har ork med det?
Citera
2011-04-01, 14:31
  #1696
Medlem
Det är ju tyvärr inte en serie som har högsta prioritet längre, den har tappat många tittare i sverige.
Så ha nog inte så stora förhoppningar på svensk text. Men jag tycker de engelska texterna är riktigt bra, då hör man ju vad de säger ordentligt =)
Citera
2011-04-02, 03:22
  #1697
Medlem
Just nu skiter jag i svensk text, har kommit på själv som många andra att det är uppehåll på denna serie..
Någon som vet när den denna säsong kommer igång igen?
man är ju lite sugen på att få veta vad som händer här näst!


/DoTraX
Citera
2011-04-02, 11:50
  #1698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrax
Någon som vet när den denna säsong kommer igång igen?

Uppehållet slutar den 20 April, dagen efter finns avsnittet ute som vanligt
Citera
2011-04-21, 03:38
  #1699
Medlem
CoachWades avatar
Vad var meningen med detta avsnitt? Att vi gamla tittare ska tänka tillbaka "ooo vilken bra serie" med alla flashbacks? Nja, den gubben gick inte på mig. Dom visade inte ens Lucas eller Peyton i någon utav flashbacksen. Det känns som att dom försöker skriva bort dom två mer och mer från historien. Usch och tvi. Nu är det skärpning som gäller.
Citera
2011-04-21, 15:52
  #1700
Bannlyst
Haha, det är som att man kollar på två olika serier när man sett förra avsnittet och sen kollar på det som kom igår. Vilken skillnad. Det förra avsnittet var faktiskt bra och spännande men det som kom nu var fullständigt meningslöst och hela avsnittet hade de kunnat trycka ihop till fem minuter.
Citera
2011-04-23, 10:45
  #1701
Bannlyst
Jag har kollat igenom alla avs av OTH men inte en ENDA gång har man ens fått en liten glimt till nippelslip på nån utav kvinnorna som är med. Det är fan en skandal..
Citera
2011-04-23, 19:36
  #1702
Medlem
One Tree Hill är så jävla bra!! Men vet någon när 8 säsongen börjar sändas i Sverige?
Citera
2011-04-28, 23:46
  #1703
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
Förstår inte kritiken mot det förra avsnittet. Absolut ett avsnitt man bölade till och kommer komma ihåg. Detta var också bra, fast fanns det någon i hela världen som trodde att det var fadern som körde? Anyway, One Tree Hill är världens bästa serie, har varit sedan första säsongen
Citera
2011-05-01, 11:04
  #1704
Medlem
ErraBixxersons avatar
Låt nästa avsnitt innehålla mer intriger nu! Quinn får gärna visas mindre (Även om hon ser bra ut ) då hennes roll drar ner intensiteten i avsnitten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in