Citat:
Ursprungligen postat av
murder_u
Jag tror att det är ett massivt feltänk när ni tror att Reinfeldt bryr sig om att moderaterna är rökta för all framtid för det gör han inte. Det gäng som har kuppat moderaterna är bara ute efter en sak och det är pengar. Även judekonspiration är inget annat än trams. Det handlar om kalla kontanter, INGET annat.
Man har privatiserat precis allt och sålt ut till släkt och nära vänner. Migrationsindustrin sköts av oligarker som har bidragit till moderaternas partikassa. Vårdcentraler säljs till underpris och ett år senare säljs samma vårdcentral för det tiodubbla. Skolor som pumpar ut miljarder för att sedan gå i konkurs.
Är det bara jag som drar paralleller till plundringen av Sovjetunionen ?
Om det fanns vettiga journalister hade det grävts mer i VEM som gör pengar på allt kaoset. Follow the money som det så fint heter.
Även om M aldrig har en chans att bli omvalda har Svinfeldts gäng gjort sina pengar och kan lämna nybyggarlandet Sverigeistan med en fet bunt pengar. Han skiter i moderaterna och han skiter i svenska folket. Det är enbart mammon som dikterar villkoren för hans politik.
Om jag vore religiös skulle jag be varje kväll att aset skulle brinna i helvetets eviga eldar.
Nu är jag inte det så jag hoppas bara att någon galen jävel klickar och tar kräket av daga på ett riktigt jävla plågsamt vis.
Om jag får dödlig cancer tänker jag aldrig i helvetet gå samma väg som mina föräldrar och bara vissna bort utan jag tänker göra en sista insats och straffa kräken, det har ni mitt ord på.
Cellgifter my ass. Det blir metatjack, fentanyl och en stor jävla bomb på magen och sen björnkrama Fredde.
Bland det bästa jag läst på Fb. Precis så är det och just som du skriver har det gått till. Landsförrädare hela bunten.
Att ingen gräver i det (har inte så mkt till övers för Guillou men ibland får han till det i de här frågorna) trots en klar vänstermajoritet bland journalistträcket är att de flesta journalister förutom att bo i helvita apartheidområden dessutom ofta har ungarna på fiiina privatskolor samt är polare med dessa plundrare.