Citat:
Ursprungligen postat av Priotaire
Jasså du lovar det

Jag preciserar mig då! MB o An;s son har tidigare sagt(på Fb) att han är beredd att döda för sin familj, han har även beskrivits som instabil(anabola/droger) av bekanta.
Sonen har länge hört An:s hat mot BO och att Mb hade en nära relation med BO. Om BO smsat Mb om var hon är så har han väl nämnt detta för sonen och kanske bett honom ge henne skjuts hem/åkt på egen hand. Denna familj står högt i kurs bland de misstänkta och jag tror baserat på Kj:s personlighet att han inte är kapabel att genomföra detta dåd samt att klara detta på egen hand.
så jag lutar helt åt Mb:s familj fn., där finns mycket att nysta upp
Nej, jag tror man kan glömma denna familj. Visserligen hat och sånt, men nej, i grunden finns inget sådant "ungdomligt ursinne". Sonen är för gammal för att vilja hämnas för morsans skull, det han lagt ut som boktips är en bok som florerar.
Dådet är utfört av ett gäng herrar som tappat kontakten med verkligheten, och nu väntar polisen på ett de ska tappa förståndet. Det lär inte dröja länge, med tanke på att vad de gjort är en mycket annorlunda handling. Hur är det med droger i Boden? Detta kan ha utförts i påtänt tillstånd.