Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Tänk om det är hela jävla softairgun gänget då ?
Dom var ju ut där på lördagen 4 om jag förstått det rätt..
Kan någon bekräfta att dom hade en match" på lördagen el ev Söndagen
Än mer intressant om dom haft matchen kring området vid "åberget" eller vad det nu hette, där vart telefonsignalen täckte.
Vem vet om hon vr klädd som hon var för att KJ övertalat henne att följa med laget ut i skogen (bli smutsig=mjukisk kläder) och sedan har 1- 2 st från laget eller allihopa" (oklart hur många som deltagit)
Haft sina perversa gemensamma drömmar uppfyllda där i skogen..
Där av inget resultat/ fynd i KJs lägenhet idag efter genomsökning
–—————
Ja o ps någon i softgun gänget har hållt på tjata den 18 maj till KJ på ett forum om nån jävla spade
- kib*a kib*a
Vet tog du vägen egentligen xxxxxxx
Du lånade ju min spade, bla bla.
Nå jävla tjat om en spade, fattar inte om han är ironisk.. Mkt mkt sjukt.
Och PS VAR DET INTE DEN 18 maj fyndet GJORDES ?
Skryter dom mellan varandra i koder ?
Jag har lånat ett konto, för jag blir så sjukt upprörd då jag läser era inlägg. Framförallt då jag såg detta :S
Jag med många flera som känner killarna som spelat kan intyga att de var och spelade. Bland de spelade fanns min pojkvän, min lillebror och nära vänner. Så jag blir så sjukt arg då ni anklagar mina nära för sådana sjuka anklagelser bara för att de råkar spela en sport som den misstänkte KJ spelar. Vad är det för skit att dra alla över samma kant? då skulle man lika gärna kunna döma alla killar, ungdomar eller vad som helst. Blir helt chockad att så många människa är så sjukt omogna och outvecklade att de drar alla över samma kant.
Air soft är en jättebra sport som dessa killar spelar. Som jag själv dessutom försöker komma igång med. Detta för att det är en jättebra lagsport där man sammarbetar, känner adrenalin, får vara ute i naturen och ha kul. Det är samma sak som om man skulle lajva med nått spel från medeltiden, fast de spelar moderna konflikter.
Nu råkade de vara på området i boden. Bara för dem råkar vara i närheten och för att de spelar en sport som Kj gör så ska de inte behöva bli oskyldigt dömda. Nästan som om jag tror det är nå himla p12 som sitter och skriver utan att de fattar vad de pratar om.
Dessutom vet jag att killarna var oroliga för tjejen som dessutom försvann innan spelet, så självklart höll de dessutom ögonen öppna efter henne.
Så sluta prata massa skit om oskyldiga personer som inte har med detta att göra, som bara spelar en sport som en av er misstänkta person också spelade.
Tack för mig och hoppas ni tänker om lite innan ni snackar massa skit om oskyldiga.
så man får upp hoppet igen på oss medmänniskor.
Finns för varandra, döm inte ut första bästa.