2013-05-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Nä, "förlora" menar jag om han torskar för mord/misshandel anseendet i klubben, familj, vänner och arbetskamrater. En som förlorar mycket kommer att till varje pris dölja (stycka kroppen och gömma) det som hänt.

"Airsoftgänget" är så jävla sjukt ( ) långsökt så ni förstår inte, chansen för det är minimal. Sluta att diskutera det ens. Det är inte som på film!!! På film är det värst komplotten och historien.

I verkligheten är det 99 av 100 gånger en enkel förklaring. EN närstående man som tar död på exet/frun/knullkompis/tjejkompis och styckar för att kunna frakta och dölja kroppen för att inte bli upptäckt.

Sure! Du he rätt.

Men kan du då berätta varför det är så långsökt ?
OM (OM) - (OM) det är mer än 1 GM i bilden (förutom) "KJ" och statistiken talar precis som du säger om en MAN i nära relation / relation till offret.

Kan du då vara så snäll o berätta för mig hur MYCKET MER LÅÅÅNGSÖKT det är att det är Mick* B*rgs sambo AN som skulle vara inblandad hellre än softairgun polare i laget med KJ.
AN är en kvinna o statistiken talar sämre för AN än för EN POLARE/LAGKAMRAT TILL KJ
Citera
2013-05-23, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Sure! Du he rätt.

Men kan du då berätta varför det är så långsökt ?
OM (OM) - (OM) det är mer än 1 GM i bilden (förutom) "KJ" och statistiken talar precis som du säger om en MAN i nära relation / relation till offret.

Kan du då vara så snäll o berätta för mig hur MYCKET MER LÅÅÅNGSÖKT det är att det är Mick* B*rgs sambo AN som skulle vara inblandad hellre än softairgun polare i laget med KJ.
AN är en kvinna o statistiken talar sämre för AN än för EN POLARE/LAGKAMRAT TILL KJ

For shits and giggles nu. Kan du gå in på ferrets sida och peka ut din prime suspect till att vara KJ's kumpan i detta? Förklara gärna anledning också. Vill inte utfärda din teori, vill bara ha något att gå på.
Citera
Moderator
OYs avatar
Varför har inte NSD intervjuat MB, han var trots allt VB tränare och jobbar ju för tidningen, eller? PJ ställde upp mangrant i media, men inte den här mannen, varför?
Citera
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattavara
Pengar brukar va en förlösande faktor.

Kan det vara en snubbe hon menar, som har fyra tjejer på rulle.
Kan det vara sexköp hon anmält eller en bordellmamma?
Vem har råd i så fall att försörja dessa. Affärsinnehavare med svarta kulor?
-
-

Hon syftar nog bara på ryktet om MB, hon är medveten om att hon inte är det enda prasslet för MB kanske?
Citera
2013-05-23, 00:44
Medlem
Någon som sitter inne på en fax och kan kolla vad för bilar MB och hans fru äger? Alternativt känner sig manad att gå den lite besvärligare vägen och ringa till transportstyrelsen imorgon bitti och kolla? Jag besitter personnummer isåfall till båda. Kan skickas via PM!

OBS! allt görs anonymt och kan ej spåras tillbaka.
Citera
2013-05-23, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~Milla~
Håller med dig, min tanke var också att de kanske var syskon.. Hon verkar iaf ha en syster (eller en kvinna som hon kallar syster) kvar i Thailand. Pappan/Styvpappan verkar inte bo med kvinnorna i Boden - utan citat: Jobbar och bor tillfälligt i Kiruna, men vistas i Boden med familjen varannan helg. (enl hans fb)

En annan sak, Pappan/styvpappan har angett VB som sin dotter, men har inte angett "mamman" som sin fru? Behöver väl eg. inte betyda nåt, utan de va mest reflektioner från min sida.
är du vän med VB? Eftersom du kan se hennes vänner, det kan inte jag
Citera
2013-05-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Någon som sitter inne på en fax och kan kolla vad för bilar MB och hans fru äger? Alternativt känner sig manad att gå den lite besvärligare vägen och ringa till transportstyrelsen imorgon bitti och kolla? Jag besitter personnummer isåfall till båda. Kan skickas via PM!

OBS! allt görs anonymt och kan ej spåras tillbaka.

Relativt säker på att MB's fordon finns uppskrivna någonstans. Bl.a en svart (gammal) pickup/jeep. Årsmod 88?

Är ganska säker på att ingen har kollat frun dock, vilket är mest intressant imo.
Citera
2013-05-23, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Relativt säker på att MB's fordon finns uppskrivna någonstans. Bl.a en svart (gammal) pickup/jeep. Årsmod 88?

Är ganska säker på att ingen har kollat frun dock, vilket är mest intressant imo.

Ber om ursäkt om jag missat det. Är så sjuuukt mycket postat här. Jag kan dock få fram alla personnummer så vill någon t.ex kolla upp KJs familj vad de besitter för bilar osv så dra iväg ett PM bara så tar jag fram det. Dock måste man besitta en fax för att få uppgifterna omgående.
Citera
2013-05-23, 00:50
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Oj..! Nu när du säger det så får jag ett svagt minne av att denna KJ ska ha nämt att han inte dricker. Någon mer bekant får gärna bekräfta detta!
Dit svaga minne sviker dig inte! Mit svaga minne säger att det var något han skrev på nån datingsida eller dylikt typ bodoo..
Om mit svaga minne inte sviker mig hittades dok bilder då han höll i en koskenkorva vid senare tillfälle..
Mycket kan ju hända på ett år eller två
Citera
2013-05-23, 00:51
Medlem
Alternativ1s avatar
Citat:
Vill återcitera detta också för alla hetspuckon i tråden.

Jävla (AN o MB) fixering..

Hade ju blivit en extra slant för kvällstidningarna om så var fallet (AN+MB+skitarg anabolason..)
Men då låter gangbang gone bad faktiskt mer troligt i mina öron.
Fast att flera personer faktiskt haft guts till en sån här sak talar ju emot..
Kanske hon dog på berget under em, sen kom en eller två tillbaks för att gömma henne...
Äh jag vet inte. Kan fan inte släppa det här..
Citera
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Hur är det med droger i Boden?

Sjukligt mycket droger som florerar i Boden
Citera
Medlem
Labolina70s avatar
Citat:
Citat:
Tänk om det är hela jävla softairgun gänget då ?
Dom var ju ut där på lördagen 4 om jag förstått det rätt..

Kan någon bekräfta att dom hade en match" på lördagen el ev Söndagen

Än mer intressant om dom haft matchen kring området vid "åberget" eller vad det nu hette, där vart telefonsignalen täckte.

Vem vet om hon vr klädd som hon var för att KJ övertalat henne att följa med laget ut i skogen (bli smutsig=mjukisk kläder) och sedan har 1- 2 st från laget eller allihopa" (oklart hur många som deltagit)
Haft sina perversa gemensamma drömmar uppfyllda där i skogen..

Där av inget resultat/ fynd i KJs lägenhet idag efter genomsökning

–—————

Ja o ps någon i softgun gänget har hållt på tjata den 18 maj till KJ på ett forum om nån jävla spade
- kib*a kib*a
Vet tog du vägen egentligen xxxxxxx
Du lånade ju min spade, bla bla.

Nå jävla tjat om en spade, fattar inte om han är ironisk.. Mkt mkt sjukt.

Och PS VAR DET INTE DEN 18 maj fyndet GJORDES ?
Skryter dom mellan varandra i koder ?

Jag har lånat ett konto, för jag blir så sjukt upprörd då jag läser era inlägg. Framförallt då jag såg detta :S
Jag med många flera som känner killarna som spelat kan intyga att de var och spelade. Bland de spelade fanns min pojkvän, min lillebror och nära vänner. Så jag blir så sjukt arg då ni anklagar mina nära för sådana sjuka anklagelser bara för att de råkar spela en sport som den misstänkte KJ spelar. Vad är det för skit att dra alla över samma kant? då skulle man lika gärna kunna döma alla killar, ungdomar eller vad som helst. Blir helt chockad att så många människa är så sjukt omogna och outvecklade att de drar alla över samma kant.
Air soft är en jättebra sport som dessa killar spelar. Som jag själv dessutom försöker komma igång med. Detta för att det är en jättebra lagsport där man sammarbetar, känner adrenalin, får vara ute i naturen och ha kul. Det är samma sak som om man skulle lajva med nått spel från medeltiden, fast de spelar moderna konflikter.
Nu råkade de vara på området i boden. Bara för dem råkar vara i närheten och för att de spelar en sport som Kj gör så ska de inte behöva bli oskyldigt dömda. Nästan som om jag tror det är nå himla p12 som sitter och skriver utan att de fattar vad de pratar om.
Dessutom vet jag att killarna var oroliga för tjejen som dessutom försvann innan spelet, så självklart höll de dessutom ögonen öppna efter henne.

Så sluta prata massa skit om oskyldiga personer som inte har med detta att göra, som bara spelar en sport som en av er misstänkta person också spelade.

Tack för mig och hoppas ni tänker om lite innan ni snackar massa skit om oskyldiga.
så man får upp hoppet igen på oss medmänniskor.
Finns för varandra, döm inte ut första bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in