2013-05-23, 17:48
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Påsen med kalsongerna ville polisen inte kommentera, lutar åt att polisen fortfarande har byxorna uppe

Dock antyder det att påsen har ett samband med den hittade kroppen.

Kanske som i likhet med sågen så är det polisens egna kallsonger
Citera
2013-05-23, 17:48
Medlem
maitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Men hur kunde den vara rostig?

Dom har väl inte skött efter den. Har man någonsin använt en såg så vet man att den rostar efter ett tag.
Citera
2013-05-23, 17:49
Medlem
Alltså snälla ni, det är inte direkt idioter som är kriminalare.

Tror ni på fullaste allvar att polisen inte haft någon koll på den nu anhållne? De har förmodligen, nej, garanterat, misstänkt honom sen dag ett, men det gäller ju att bevisa det också.

Det är ingenting de har läst på flashback direkt, även om de såklart använder flashback för att kolla efter eventuella iakttagelser samt vinklar de kanske inte spekulerat i ännu.

Enligt källor ska även polisen varit i området där kroppen hittades redan för drygt 2 veckor sedan.
Att de inte hittade något då behöver inte betyda att de är klåpare, utan helt enkelt att kroppen kanske inte låg där då.
Citera
Medlem
Astrologeens avatar
Om det inte är KJ, inte är karatefamiljen.. Kan det vara några helt random? Jag fick tips om denna händelse, någon som uppmärksammat detta?

http://www.nsd.se/nyheter/pajala/artikel.aspx?ArticleID=7671479
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
-Jag brukar inte hänga där.

-Varken KJ lr VB brukar hänga där, visste inte ens att dom hade ett förhållande.

-Vem GM lr MG är har jag ingen aning om.

-VB känner jag bara till från skolan, hon är(var?) speciell, stalkat folk och annat. Pisstrist för hennes vänner och familj att hon (mest troligtvis) mördats på ett så makabert sätt.

-KJ käner jag inte personligen, har pratat några gånger med honom, han är trevlig men han anses lite udda, kan förklas enkelt med hans diagnos, absolut ingenting som tyder på att han skulle mörda någon och det tror jag inte han gjort heller.

Enligt min polare i boden, har Kj kört soft air gun krig i närheten av stugan.
Citera
Medlem
sisterroses avatar
L*if Silb*rsky borde ju slänga sig över det här fallet.

De nämnde ju också att mordet har utförts den 4 maj; det var ju en bekräftelse vi behövde. Det har diskuterats om hon hållts fången, så det kan vi nu lämna.
Citera
Medlem
fredricomartins avatar
Någon som vet hur det går med förhören? Vilka tortyrmetoder används? Har de egen förhörspersonal där uppe eller flyger de in någon med specialkunskaper?
Citera
2013-05-23, 17:50
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Oj, vad händer då när Efterlyst tar upp ärendet?

Rimligtvis borde han inte kunna uttala sig alls i efterlyst om fallet, troligen kommer de bara ta in andra "experter" i studion då fallet ska diskuteras.
Citera
2013-05-23, 17:51
Medlem
Har av insider info fått veta att KJ O KJs pappa aka ha vart mkt dum mot VB under tiden dom var tillsammans.. (Om nu det är rätt EX pojkvän) då VB ju hade en pojkvänn innan KJ.

VBs föräldrars stuga är ju avspärrad, kan KJs pappa vara inblandad och eller vem är den andra personen som setts i bilen ?

Kan det finnas en GN NR 2 ???
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
har varit ute och kört nu, svartbyleden 67 avspärrad av poliser, fullt med folk i farten, körde även efter en tv24 bil och en sverigesradio bil, som hade djävligt bråttom ut till altersjön

kan jag tänka mig...körde tidigare mot kalix idag, mötte då 3 polisbilar i 150 knyck som var på väg e4 söderut vid sangis. dom samlar väl allt dom har nu, har även polare som är hemvärnsmän där det pipit
sms hela eftermiddagen om att dom söker med ljus och lykta efter personal till bodenskogarna
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Kanske som i likhet med sågen så är det polisens egna kallsonger

Na, det tror jag inte, då skulle vi tagit polisen med byxorna nere, men än så länge har de inte gjort någon katastrofal blunder, vad vi känner till, skall tilläggas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4_1880
Om det nu är KJ så kan jag bara konstatera: duktigt jobbat FB-folk som pekade ut honom redan för tio dagar sedan

På vilket sätt är de duktigt att misstänka den ex pojkvännen som en hel del folk i Boden känner och vetat om deras tidigare förhållande?...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in