2013-05-22, 14:53
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lateu
Nja, det är väl mer så att den är typ spårlöst försvunnen.. Men vad har hunden med detta att göra? Käkat upp liket? Kanske ska kolla i hundens avföring om det finns spår efter människa!

Ja, nu var det inte jag ursprungligen frågade om hunden. Jag gav bara ett svar. Det svamlades om att hunden dött och burits ut i en plastsäck som det droppade blod från.
Citera
2013-05-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friton
"Vatchareeya Bangsuan
den 6 juni 2012 i närheten av Boden, Norrbottens Län
Jag vet att detta är inte möjligt Jag kan inte tvinga mina känslor.
Jag vet inners inne att han/hon har någon. I själva verket vet jag att det bli aldrig sant men jag väntar ändå. Jag vet att jag kan bara vänta ingenting kommer att hända. Du kan inte ge ditt hjärtat för du har gett bort det till någon. Vi kan aldrig ta samma väg det känns som att det finns tjockt vägg mellan oss.Jag drömmer bara det är meninglös att vi är bundna att älska varandra. Felet är att vi träffa varann försent det finns inget sätt att älska varandra. Det kan bara vara hemlighet som jag och du har det i hjärtat."

Hm.. konstig statusuppdatering, kanske hon hade en affär med MB ändå?

VB kan ju varitförälskad i tex MB utan att han på något sätt besvarade detta.
Citera
2013-05-22, 14:55
Bannlyst
Kan ingen kolla vart KJ håller hus nu? Eller är han hos polisen ?
Citera
2013-05-22, 14:55
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typist
Men om det är KJ, om skriket är inifrån byggnaden så borde väl styckningsplatsen vara inuti byggnaden? Polisens största mål är väl att hitta brottsplatsen. Varför avfärdar man då misstankar?

För mig känns det helt som magi att någon bara hör ett skrik varpå KJ skulle på något sätt lyckas stycka en människa i ett badrum utan att någon märker det. Jag kan för tusan inte ens duscha eller gå i min lägenhet utan att någon granne märker det på kvällarna.

Är det inte mer logiskt att om någon vill döda henne, att man följer efter henne och väntar på att hon ska hem när det är sent på kvällen?
Vad säger att han inte följt efter henne? Han måste ju inte ha mördat och styckat henne i sin lägenhet bara för att hon skrek där? (två skrik enligt uppgift, inte ett) Sen vet jag inte vad det är för misstankar polisen avfärdat? De har väl avfärdat det mesta officiellt, men det tolkar jag bara som att de jobbar på samma sätt som poliser gör; de bekräftar ingenting förrän det är i princip stensäkert.
Citera
2013-05-22, 14:56
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Vad säger att han inte följt efter henne? Han måste ju inte ha mördat och styckat henne i sin lägenhet bara för att hon skrek där? (två skrik enligt uppgift, inte ett) Sen vet jag inte vad det är för misstankar polisen avfärdat? De har väl avfärdat det mesta officiellt, men det tolkar jag bara som att de jobbar på samma sätt som poliser gör; de bekräftar ingenting förrän det är i princip stensäkert.

Incitamentet att stycka någon försvinner samtidigt som han obemärkt kan göra sig av med kroppen. Hade hon dödats utomhus så hade han kunnat dumpa kroppen i skogen eller i älven utan att stycka henne.
Citera
2013-05-22, 14:56
Medlem
Roffegfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Kan ingen kolla vart KJ håller hus nu? Eller är han hos polisen ?
Ingen som provat att ringa hans mobil?
Citera
2013-05-22, 14:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poky
Han har en äldre bror också. Halvbror, om jag minns rätt.
Han har två bröder, båda hela, en store- och en lillebror.
Citera
2013-05-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typist
Jag vet inte riktigt om man skulle stycka en människa i köket, dels på grund av att det ofta har insyn och dels på grund av att det blir jävligt mycket svårare att städa upp.

Var bor du någonstans? Är det ett hus av japanpapper? Jag tror inte att det skulle vara särskilt svårt att stycka en person i en normal lägenhet om man hade de psykiska förutsättningarna.
Brukar grannarna klaga när du skär kött i köket eller?
Citera
2013-05-22, 14:58
Medlem
Fritons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demigod666
VB kan ju varitförälskad i tex MB utan att han på något sätt besvarade detta.

Mycket möjligt.. hur började ens ryktena om att hon skulle ha haft en affär med MB? Har inte läst exakt hela tråden. Är det pga kommentarerna som AN gjorde på facebook?
Citera
Bannlyst
Jag börjar överge MB ganska kraftigt.
KJ hade ju inledningsvis "alibi". Som enligt uppgift i tråden var att han spelade tv-spel med sin brorsa, vilket ju är ett jävla meningslöst alibi om hans brorsa möjligen har ett finger med i spelet.

Vad har hans bror för bil? Om han nu har en.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Ja, nu var det inte jag ursprungligen frågade om hunden. Jag gav bara ett svar. Det svamlades om att hunden dött och burits ut i en plastsäck som det droppade blod från.
Jo det sägs att han bar ut hunden i en påse/säck, blodet hade droppat i trappen och snön, så det bör ju vara ett tag före den 4 maj. Så att hunden levde då kan jag lägga ner, nu får ja fundera på ett annat håll
Citera
2013-05-22, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han har två bröder, båda hela, en store- och en lillebror.

Vore intressant att veta vilka av dessa som äger bil och i så fall vad för bil.
Just saying...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in