Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag tror också att hon dödats i en lägenhet i Bodsvedjan, tror definitivt inte på att KJ gått till sin bror för att spela, varför gick de inte tillsammans i så fall. Varför de letade vid fel fort kan bero på att mobilen varit påslagen kring Bodsvedjan, aldrig lämnat lägenheten, samt att polisen inte har förmågan att dra snabba slutsatser så som görs i detta forum, så tror jag. Man gräver inte i samma utsträckning, man väntar på tips.
Nja. Men varför började de leta just vid olika fort? Du tror inte att det kan ha varit så att KJ ex berättat i förväg till någon att han och VB skulle till något fort? Sen i förhör har han sagt att han drack lite öl och det aldrig blev av. Dessutom sa han i förhören att han inte kunde köra hem henne pga intaget. VB hade ju träningskläder och träningsdojjer (förberedd på lite utevistelse) på sig och det där tramset med att VB skulle plugga med KJ, tror väl ingen på längre.
Nä. Jag tror det hände något uppe på berget och sen gick allt på tok. Sen åkte han hem och hans bror hämtade honom strax efter 21 på kvällen i Bodsvedjan. Sen spelade de säkert tv-spel i godan ro.