2013-05-22, 23:25
Medlem
Aiya-Baiyas avatar
Har inte läst sista sidorna nu så ber om ursäkt i förväg om jag är helt ute och cyklar. Tänk om det rör sig om ett helt annat scenario? En nätkontakt/nätdejt som gått helt överstyr. Kom nämligen att tänka på den där tortyrkammaren som hittades i höstas(?) med diverse sexhjälpmedel osv. Ponera att det finns en lucka nere i källaren i öde huset? Huuu.

Fast å andra sidan ska jag nog borsta tänderna och gå och lägga mig nu.
Citera
2013-05-22, 23:25
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suay
Nejdå! Har man vett att höra av sig bara efter konststerat mord...... Borde va
skillnad på V75 segrar skrik och dödsskrik ..... Den personens passivitet
kan ha varit skillnaden på liv och död
Usch, hoppas att h*n inte tänker i samma banor.
Citera
2013-05-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Snälla.

Men ge dig nu.

"Vid 12.30-tiden var arbetet avslutat och polisen har skickat en bil från Fonus till platsen för vidare transport till rättsmedicinska i Umeå för obduktion och identifikation väntar."

källa: http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6377159

Som synes har Fonus anlitats tidigare för transporter till rättsmedicin i Umeå.
Citera
2013-05-22, 23:27
Medlem
Finns det bilder på MB`'s fru ? Faceb**kkontot är borta
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
"Kriminologen Leif GW Persson menar att polisen medvetet låg lågt och har haft spaning på den misstänkte en tid."

Precis vad jag har tänkt, de har span på någon huvudmisstänkt, KJ eller någon annan, och väntar på att han ska göra ett misstag.

KJ eller MB gissar jag på. MB mest för att han äger en Nissan Terrano. En liknande bil har setts kring fyndplatsen. Hjälp kan han ha haft av sin fru AN. Sedan är ju MB en stark gosse och det krävs sin man att släpa runt torso och huvud och grejer.

Tex MB har sagt till AN: Du lägger in armarna och benen i det övergivna huset där så tar jag torso och huvud och letar upp en lämplig grop. Det låter väl som en rimlig tanke?
Citera
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Egentligen borde man ju ta sig för att kolla av fler bilar hos vänner, släktingar, bekanta osv osv...

Du tycker inte att det är slöseri med tid med tanke på att ALLA bevis pekar på KJ?

Onödigt att hänga ut fler personer i detta läge!
Citera
Medlem
Aiya-Baiyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bundys
Jag gick på Björknäs i Boden ett par år, kan inte minnas att jag sett eller ens hört talas om KJ men han har endast vänner från IV-klassen på Facebook, alltså bör han själv ha gått i särklass.

Han kommenterar ju sina egna bilder på FB med ett skriftspråk av riktigt dålig klass om det nu kan vara någon vägledning.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater

sitter framför datorn. högröd..skäms att komma från detta län, är nivån på lule/boden poliserna
på denna nivå...precis som GW säger, dom har från dag 1, vetat mot vilken person dom skall rikta blickarna mot..suck suck...dom har inte gjort ett skit...en massa jävla pajasskallgångekedjor och sen stå i kuriren och låtsas vara allvarliga...dom borde avskedas! fruktansvärt mot tjejens anhöriga, nu finns det risk att detta tjorvas bort....

Måste hålla med dig. Man tror inte att de är så in i h-vete inkompetenta först, men sen sakta börjar man inse att de de verkligen är lika odugliga och korkade som deras buttra norrländska sätt skvallrar om. Det är fan så man skäms å era vägnar.
Citera
2013-05-22, 23:28
Medlem
Mina vänner inom airsoft hittade herrns profil på ett forum relaterat till något större årligt "spel". Tydligen var han online där för 2 dagar sedan. Vet inte om någon finner det intressant, men det är väl bättre att länka än att inte!

http://www.berget-events.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=11810

(Notera, du måste registrera dig för att se hans profil)

Har fått hans "aktuella" info kopierat till mig dock:
Last visited:
Mon 20 May, 2013 22:09
Citera
2013-05-22, 23:28
Medlem
wire2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Han lär väl mena folkhögskola?
correct el mundo
Citera
2013-05-22, 23:29
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Du tycker inte att det är slöseri med tid med tanke på att ALLA bevis pekar på KJ?

Onödigt att hänga ut fler personer i detta läge!

Vilka bevis finns?
Citera
2013-05-22, 23:29
Medlem
Hubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Finns det bilder på MB`'s fru ? Faceb**kkontot är borta

Nej, hon hade inga bilder på sitt konto. I alla fall inte för oss som inte var vän med henne. Har inte sett någon bild på henne i tråden heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in