Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Det har jag redan svarat på tre gånger
För att det är misstänkt beteende att åka flera gånger fram och tillbaka till en och samma avlägsna plats, och han vill inte dra uppmärksamhet till sig. Lägg sedan till det att man inte släpar ut ett helt kropps-stort bylte till sin bil utan att riskera uppmärksamhet
Istället har han gjort en vända med bål/huvud eller vad det nu är som inte hittats. Sedan åkt hem igen och tagit nästa "portion" som är lagom liten för att rymmas i en väska liten nog att inte dra till sig uppmärksamhet.
Och så lägger man dom helt öppet på golvet i ett hus som vem som helst kan komma in i några kilometer från Boden C i stället för att köra 5 mil och gräva ner dom i en myr.
Visst, den här gärningsmannen är nog inte särskilt smart.
Jag har fortfarande mina misstankar mot MB med familj. Likdelarna i huset skulle kunna vara ett sätt att misstänkliggöra KJ eftersom KJ troligen rörde sig en del i trakterna kring det här huset när han lekte krig. MB måste ha känt till att KJ hade umgåtts med VB under kvällen och därför skulle bli huvudmisstänkt. Man har ju sett ett fordon i trakten som kan ha tillhört MB och någon har sett en bil med 2 personer stå vid det aktuella huset runt 15:e Maj har jag för mig.