Hur länge gällde de gamla passen? Hon kan fortfarande ha hunnit skaffat ett gammalt pass efter ett annat och vara nära ett passbyte till det nya systemet. Jag har iaf ingen aning om hennes pass status...
Thailändska pass har haft fingeravtryck ganska länge, mer än 5 år som de gäller. Dessutom använder Thailändska myndigheter fingeravtryck för massor av andra saker, så om pålisen behöver hennes fingeravtryck så behöver de nog bara kontakta ambassaden i Stockholm så bör de kunna gräva fram alla 10 fingrarna...
Från Kuriren: Grannen erinrar sig också att han under samma dag som skriken sett den misstänkte mannen sitta i sin bil med en mörkhårig person. Man eller kvinna vet han inte. Han kommer även ihåg att den misstänkte den dagen bar på en påse från Systembolaget.
Helt klart är GM nån i hennes närhet. Övertygad om att det är nån som följt henne viss tid. Försökt få omkull henne, trodde att detta /thailuder/ blir lätt att sätta på efter lite smörjning. Men blivit dissad totalt. I all denna förnedring enl sin egna utsago,fanns bara en utväg. Han ville inte rykten skulle gå om han på bygden. Han har viss vana vid styckning, har själv varit med de äldre vid jakt. Helt klart är det en ung man i 18-25 års åldern...
Hmm.. Spännande att följa denna tråd har följt sedan början, är ganska säker på att polisen säkert vet vem GM är, sa inte GW något om det också tror jag, men om dom vet så kan det ju vara så enkelt att dom har span på han eller letar efter han, span utifall att han återvänder till brottsplatsen GW har dessutom sagt att mördare återvänder alltid till brottsplatsen som en regel, har för mig att GW någon gång nämt att dom kan få för sig att röja spår efter sig själv i efterhand efter som dom högst sanolikt är ganska chockade och slarviga kring själva styckandet, kan säga att om jag hade råkat döda någon och valt att stycka dom så hade det väll sluta med att jag gömde påsarna utanför min dörr krypit ner i sängen i fosterställning och sakta gungat fram och tillbaks och mumlat "det löser sig" just sayin, krävs ett riktigt kallt psyke för att stycka någon och tänka klart, och sådanna psyken växer nog inte på träd
Jag TROR att polisen haft stenkoll på KJ. Sett att han åkt ut till fyndplatsen, och polisen har skickat dit en sluten grupp från missing people som "hittade" delarna. Allt för att kunna fortsätta följa KJs sysslor. Är min teori möjlig?
Helt klart är GM nån i hennes närhet. Övertygad om att det är nån som följt henne viss tid. Försökt få omkull henne, trodde att detta /thailuder/ blir lätt att sätta på efter lite smörjning. Men blivit dissad totalt. I all denna förnedring enl sin egna utsago,fanns bara en utväg. Han ville inte rykten skulle gå om han på bygden. Han har viss vana vid styckning, har själv varit med de äldre vid jakt. Helt klart är det en ung man i 18-25 års åldern...
Rimligt.
Finns många "by-bor" med lite sned verklighetsuppfattning här uppe.
Jag TROR att polisen haft stenkoll på KJ. Sett att han åkt ut till fyndplatsen, och polisen har skickat dit en sluten grupp från missing people som "hittade" delarna. Allt för att kunna fortsätta följa KJs sysslor. Är min teori möjlig?
Deffentivt en möjlighet, dom väntar välk på att han ska göra något misstag så dom kan ta han på bar gärning, dom vill väll bygga upp en så stark bevisning som möjligt innan dom tar in han, samt läta han leda dom till resten av delarna, men jag tror fortfarande på 2 GM så kan vara så att dom inte vet vem den andra är än och hoppas på att han ska råka avslöja om dom har misstankar om 2 gm men går inte utesluta att dom kan ha det
Helt klart är GM nån i hennes närhet. Övertygad om att det är nån som följt henne viss tid. Försökt få omkull henne, trodde att detta /thailuder/ blir lätt att sätta på efter lite smörjning.
Thailuder? Vad fan vet du om det? Hon är antagligen mördad och styckad. Tycker du inte hon har samma värde som andra människor bara för att hon kommer från ett fattigt land som Thailand?
VB verkade vara en normal tjej som var duktig i skolan . Iofs skrev hon om dåliga betyg men vad vet vi vad som ä dåliga betyg för henne.