2013-05-22, 12:29
Medlem
SmartSkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-Gordon
Långsökt teori:

GM köper från utlandet div kroppsdelar (fingrar, tår etc) och planterar dessa i huset för att få all fokus åt det hållet.

Är det Walmart eller Selfridges
Citera
2013-05-22, 12:30
Medlem
Fritons avatar
Jag funderar på om man med mening har lämnat kroppsdelarna på en så dålig plats för att man har dåligt samvete? H*n kanske ville visa att hon är död?
Ja jag har ingen aning, suttit o läst tråden ett tag nu, fruktansvärt många olika teorier. Hoppas att den som har gjort detta åker fast iallafall..
Citera
2013-05-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Har frågat förut men inte fått svar, ngn som vet namn på KJ´s bror?

D*ni*l J*hanss*n.

Var barndomskompis med KJ men minns tyvärr inget relevant från den tiden..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Anledningen att den gula ica kasse vart en rosa träningsväska och senare en banankartong är att jag ledsnade på att denna ica kasse var det enda som diskuterades

Det låter ju rätt konstigt. .
Citera
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Krävande tråd!

Förövrigt, nytt föremål har hittats enligt nsd. I nära anslutning till de första avspärrningarna verkar det som.

Hoppas på mobilen.
Citera
2013-05-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Du kan väl inte tycka det är märkligt att folk har ifrågasatt din trovärdighet?
Hur var det med tompy>TP? Varför uppgav du först detta namn för att sedan ändra till KJ?
Det gör inget om du svarar!
Hej
Att jag felaktigt blandade in TP har att göra med att han erbjudit sina kunskaper till MPS och dessa kunskaper erbjöd även KJ något namn på KJ hade jag ej erhållit drog en för snabb slutsats av erbjudandet om att hjälpa till med sina kunskaper
Vid nästkommande skallgång passade jag på att fråga om nån av dom som sökte kom ihåg namnet på killen som hon varit hos och då fick jag de namnet KJ kollade på facebook och det var den killen som deltagit
Dessutom är det lite oklarheter med KJ deltagande i skallgång han hade tydligen inte skrivit in sig i MPS listor som deltagare i skallgång och detta kan man ju undra över vad är orsaken
Citera
2013-05-22, 12:32
Medlem
Talade med en vän i Boden igår. Denne påtalade att Ica supermarket ligger ca 500 meter från FP. Denna Ica har gula påsar. vilket leder till att hittar man en påse i skogen där är oddsen hyfsat höga att den kan vara gul, tror detta är en ren slump med påsen.
Citera
2013-05-22, 12:33
Medlem
Den som gjort detta har ju varit bekant med platsen och i så gott som alla kända fall där gärningsmannen gömmer kroppen så gör han det i ett område han är bekant med. Min bestämda uppfattning är därför att när polisen har en misstänkt anhållen, kartlägger de hans "hemmaplan" och letar vidare efter det.

Blir mer och mer övertygad om att det inte handlar om ett pervo som styckat en kvinna av ren njutning utan om en stressad amatör som dräpt och sedan tvingats "transportstycka". Sedan har han förmodligen bara gjort sig av med de upphittade delarna där tid och lokalkännedom tillåtit.
Inte särskilt spännande och dramatiskt alltså, men det lutar åt att kokande adrenalin i skallen fört delarna till huset.
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ja då jag träffat KJ en gång och pratat med honom så kan ju jag ha viss information sen kanske jag väljer att inte delge er allt
Vet du nåt om KJs bror?
Man ska såklart inte döma nån efter utseendet, men jag tycker han ser obehaglig ut.
Citera
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
/.../ Dessutom är det lite oklarheter med KJ deltagande i skallgång han hade tydligen inte skrivit in sig i MPS listor som deltagare i skallgång och detta kan man ju undra över vad är orsaken
Han ville kanske delta som oberoende konsult och observatör.
Citera
2013-05-22, 12:34
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Hej
Att jag felaktigt blandade in TP har att göra med att han erbjudit sina kunskaper till MPS och dessa kunskaper erbjöd även KJ något namn på KJ hade jag ej erhållit drog en för snabb slutsats av erbjudandet om att hjälpa till med sina kunskaper
Vid nästkommande skallgång passade jag på att fråga om nån av dom som sökte kom ihåg namnet på killen som hon varit hos och då fick jag de namnet KJ kollade på facebook och det var den killen som deltagit
Dessutom är det lite oklarheter med KJ deltagande i skallgång han hade tydligen inte skrivit in sig i MPS listor som deltagare i skallgång och detta kan man ju undra över vad är orsaken

Därför att han aldrig deltog.
Citera
2013-05-22, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inter-preter
Jag kan bara instämma, självklart borde Bodengrabb snacka med polisen, hoppas dock att detta redan är gjort.. (och du Bodengrabb du behöver inte försvara dig elr kommentera detta, du är fullt trovärdig i mina ögon och dina uppgifter är logiska enl mig!)

Det var inte heller Bodengrabb jag skrev till om " Dum kommentar"
Det var denna jag kommenterade "Ursprungligen postat av Coden

och förbereder dig på ett par år i finkan?

I mina ögon är du också fullt trovärdigt och faktiskt den som kom fram med relevant information första!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in