2013-05-22, 10:45
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lateu
Verkar ju inte vara någon presskonferens, i alla fall inte 10.30. Varken NSD eller Kuriren har länkat till direktsändning.

Men det var ju bara p-meddelande som skulle ut, ca kl 10.30. Hittar inget än.
Citera
2013-05-22, 10:45
Medlem
lateus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airell8
Jag blir nyfiken på kalsongerna. Hon skulle ut och springa, kan det vara boxershorts för tjejer hon haft på sig? Hotpants eller liknande.

Nja, man ser väl ganska snabbt skillnaden på hotpants för tjejer och kalsonger för killar.
Citera
2013-05-22, 10:47
Medlem
Quarrels avatar
NSD: Polisen utökar sökningen
Citat:
Enligt honom kommer polisen försöka få ihop folk för att få en skallgångskedja i området där Missing People gjorde fynden.

Man har ingen huvudmisstänkt.

- Vi har ingen skäligen misstänkt, säger [KR].
Citera
2013-05-22, 10:48
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
När kvinnan har ägglossning bildas sekret.. "Hade hon ett slemmigt underliv" känns som en ganska... fjantig fråga
Visst kan väl KJ och VB ha haft sex, men varför skulle VB haft på sig KJs kalsonger efteråt? Om det nu är hans dvs.

Det där är väl ganska vanligt att tjejer lånar ett par kalsingar av killen, men i så fall borde man hittat kallingarna på tjejen och trosorna i påsen. Känns som ett bisarrt skämt, eller att någon har levt i flera dagar med lånade byxor. Ja, om VB levde några dygn extra så... men det verkar lite väl omsorgsfullt att få låna kallingar om man är kidnappad... mycket konstigt.
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
När kvinnan har ägglossning bildas sekret.. "Hade hon ett slemmigt underliv" känns som en ganska... fjantig fråga
Visst kan väl KJ och VB ha haft sex, men varför skulle VB haft på sig KJs kalsonger efteråt? Om det nu är hans dvs.

Gravida kvinnor kan ha rikligt med flytningar mellan varven och det är inte otänkbart att hon lånade ett par kallingar just därför.

Det är inte sannolikt att dessa hör i hop med fallet, utan det kan ju vara någon annan sjuk jävel i Boden som suttit och flåsat i någon bunker, men man kan förstås aldrig veta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av airell8
Mina älskade pojkar, sekret är kroppsvätska från körtlar och ja, finner man sekret i underkläder så är det troligtvis från underlivet. Kan vara sperma, flytningar etc. Man kan nog se skillnaden på mängden sekret. Under en dag ger nog vi kvinnor ifrån oss mer sekret än ni män.

Ser att du inte heller är MD och jag gissar att glömt det mesta från utbildningstiden om du ens är USK:a
Citera
2013-05-22, 10:49
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Nja, man ser väl ganska snabbt skillnaden på hotpants för tjejer och kalsonger för killar.

Ja, sant, dumt av mig.
Citera
2013-05-22, 10:49
Medlem
Någon skrev ngt om en av trådens misstänkta att han tidigare i sitt liv plågat eller dödat andra djur och sedan berättat om det....sådant brukar vara illavarslande.
Citera
2013-05-22, 10:51
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavra
Någon skrev ngt om en av trådens misstänkta att han tidigare i sitt liv plågat eller dödat andra djur och sedan berättat om det....sådant brukar vara illavarslande.

Du menar att alla slaktare och jägare i hela världen är potentiella mördare.
Citera
2013-05-22, 10:52
Medlem
Aiya-Baiyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappii
Ja jävlar det har jag inte ens tänkt på! Kan vara så, och han fick total panik, därav rivstarten och powerbackningen därifrån. Intressant om så vore fallet.

Därav att rampen och det krossade fönstret stod riggade och redo för ytterligare dumpning? Kan mkt väl vara så att tanken var att senare bränna delarna eftersom möjlighet till eldning verkar finnas i den aktuella byggnaden. Mkt intressant teori.
Citera
2013-05-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavra
Det brukar ju det, men tycker ändå att vi ska ta det med en nypa salt. Finns ju såna som gärna vill spä på lite extra..
Citera
2013-05-22, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Vad är sekret? Är det slem typ eller? Kan det komma från VB? Hade hon ett slemmigt underliv? Haft sex kanske?

Ett slemmigt underliv?! Hmm? Sekret kommer ju ut ur könet. Det vet du väl om du har ett kön? Det är ju aldrig riktigt helt snustorrt. Eller jo det kan det väl i och för sig vara. Med män vet jag dock inte hur det ser ut. Men det kommer väl ut från dom också. Nånting? När jag har tvättat kalsonger har det i alla fall varit olika slags fläckar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in