2013-05-21, 21:53
Medlem
DjPuttes avatar
Tror nog att INOM 48tim så sitter någon bakom lås och bom för förhör!
Rikskrim få se när dem dyker upp i Luleå/Boden för att ta hand om förundersökningen, Tror nog att Länskrim borde få lite mer skarpare hjärnor än de som finns nu i NBTN polisen!
Citera
Medlem
Leverflundras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alander94
Har för mig att VB hade sina skolböcker i en gul kasse.

Som sagt, använd sökfunktionen i ämnet! Till höger om tråden. Då får ni upp allt och kan koppla direkt till vad som skrivits.
Citera
Medlem
Snart går ansökningstiden ut för att bli webbredaktör genom Kalix fhs. Där kan man bredda och fördjupa sina kunskaper om internet.
Kursledaren lär ha fått en del nya erfarenheter om hur internet kan fungera.
Citera
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engultomat
Bodengrabb sa att han hade pratat med KJ på en av MPS sökningar, och att KJ hade sagt han hade gett VB en gul påse, som hon kunde ha sina böcker med hem i.

Minns jag fel eller hade KJ varit med och sökt med MPS i början av sökningarna? Då kan han hört att de skulle söka på Mjösjöberget och fick så bråttom att han inte hann röja bevis så delar av kroppen blev kvar och sen glömde han sätta tillbaka fönsterluckan som han gjort så många gånger tidigare.
Citera
2013-05-21, 21:54
Bannlyst
jag sätter mina stålar på KJ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Vem är hon? Tjejen måste ju till 100% vetat om vad psykopaten är benägen till?
Jag är också benägen att ställa den frågan. Varför var hon inte rädd för denne KJ. Vad såg hon hos honom, hon som var en klok tjej. Varför umgicks hon med denna udda person som bara verkar ha varit intresserad av vapen.
En sak som har sagts om henne var att hon var väldigt godtrogen, men i alla fall.
Citera
Medlem
rillepillehs avatar
Vad är MB's namn?
Citera
2013-05-21, 21:55
Medlem
Sleepwalkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Jag deltog i skallgång igår och med i skallgången gick tjejens ex pojkvän vilket var den kille som hon varit hos fram till 21 tiden igår Denna kille kändes väldigt mysko hade tydligen ej fått vara med i hemvärnet pga att han inte klarat psyktesterna
Killen hade tydligen gett 1 gul plastkasse från ica åt ex flickvännen att lägga sina skolböcker i när han skulle hemmåt
Citera
2013-05-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillepilleh
Vad är MB's namn?
M*kael B*erg
Citera
2013-05-21, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
jag sätter mina stålar på KJ.

Det gör jag med nu med hjälp av MB och hans pickup. Karatefrun har stått för kvällsfikat.
Citera
2013-05-21, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av myllfuglien
Vild chansning. Hon tar svängen förbi MB efter plugget där hon stöter på en rasande fru, som visste om affären. Hon slår ihjäl henne och sedan blir MB tvungen att sopa undan spåren. Och Dexter (MB) fixar det så klart.

Jag har faktiskt också varit inne på detta.
Tror faktiskt frun är mer benägen att i raseri döda. Hon verkar inte kunna kontrollera sig, inte ens vad hon själv skriver.
Citera
2013-05-21, 21:58
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Jag är också benägen att ställa den frågan. Varför var hon inte rädd för denne KJ. Vad såg hon hos honom, hon som var en klok tjej. Varför umgicks hon med denna udda person som bara verkar ha varit intresserad av vapen.
En sak som har sagts om henne var att hon var väldigt godtrogen, men i alla fall.
En psykopat kan har tudelat sinne utåt kan han vara social och framåt medans inåt gror den mörka sidan som han vill hålla nedtryckt, Tror mer på att den som gjort detta är av misstag genom att VB blivit osams med GM och genom fall eller strypning så måste GM röjja bevisen mot han få ut en kropp hel när det är ljust dygnet runt nu är omöjligt då måste han stycka kroppen i delar för att få ut den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in