2013-05-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillepilleh
Vad är MB's namn?

M*ka*l B*rg *=iee. Runt 50. Karatetränare. Bor i en förort söder om Boden.
Är det någon du känner till, du som bor i Boden?
Citera
2013-05-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Hade blivit lite fel i mina tidsangivelser men nu är det rättat
Jag deltog i skallgång igår och med i skallgången gick tjejens ex pojkvän vilket var den kille som hon varit hos fram till 21 tiden på lördagen den 4 maj Denna kille kändes väldigt mysko hade tydligen ej fått vara med i hemvärnet pga att han inte klarat psyktesterna
Killen hade tydligen gett 1 gul plastkasse från ica åt ex flickvännen att lägga sina skolböcker i när han skulle hemmåt
Här nämns den gula plastpåsen
Citera
Medlem
karate bor ju inom sävast masten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Jag har faktiskt också varit inne på detta.
Tror faktiskt frun är mer benägen att i raseri döda. Hon verkar inte kunna kontrollera sig, inte ens vad hon själv skriver.
Utgår du nu från vad en person skrivit på internet och drar slutsatsen att hon kan döda en medmänniska?
Citera
Medlem
Om styckning eller annan blodig hantering av kroppen skett en tid efter försvinnandet/mordet så kan 1-2 GM mycket väl ha valt en gul påse för att leda misstankarna åt fel håll förutsatt att de följer tråden eller på annat sätt är bekanta med trådens information.

Personen som hittats ÄR utsatt för brott hör jag nu på TV.
Citera
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Detta är skitsnack från polisen. Om dom inte har en enda person dom misstänker så måste dom ju ha hål i huvudet.
Nej det här är bara så dom uttrycker sig för att dom inte känner sig tillräckligt säkra för att gripa någon.

Polisen pratar utifrån juridiska termer.
Det är ur ett polisiärt perspektiv stor skillnad på att ha en misstänkt mot att ha arbetshypoteser och teorier.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Misstankegrad
Senast redigerad av madtop 2013-05-21 kl. 22:03. Anledning: typo
Citera
2013-05-21, 22:00
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepwalkin
Citat:
Jag deltog i skallgång igår och med i skallgången gick tjejens ex pojkvän vilket var den kille som hon varit hos fram till 21 tiden igår Denna kille kändes väldigt mysko hade tydligen ej fått vara med i hemvärnet pga att han inte klarat psyktesterna
Killen hade tydligen gett 1 gul plastkasse från ica åt ex flickvännen att lägga sina skolböcker i när han skulle hemmåt

Intressant information. Skulle det visa sig stämma med AB och denna uppgiften finns det en del att fundera över. Killen bor ensam och polisen har inte konfronterat honom ännu enligt mediauppgift.
Citera
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Blodiga kalsonger wtf? Har killen styckat i bara kallingarna? Det dröjer inte länge innan polisen har en gärningsman i häkte. Senast imorgon.

Allt för att inte få blod på sina "vanliga kläder!.
Citera
Medlem
rillepillehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
*kael *erg

Tack har han någon facebook? hitta flertalet med det namnet!
Citera
Medlem
CattasBubblas avatar
Tillhör de blodiga kallingarna gärningsmannen så tror jag att man får sikta in sig på en yngre förmåga som inte tänker hela vägen faktiskt. Jag har svårt att se att en medelålders normalbegåvad person skulle vara så klantig.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Här nämns den gula plastpåsen
Men efter det har Bodengrabb bytt uppfattning via rosa väska till sportbag.
Citera
2013-05-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
En psykopat kan har tudelat sinne utåt kan han vara social och framåt medans inåt gror den mörka sidan som han vill hålla nedtryckt, Tror mer på att den som gjort detta är av misstag genom att VB blivit osams med GM och genom fall eller strypning så måste GM röjja bevisen mot han få ut en kropp hel när det är ljust dygnet runt nu är omöjligt då måste han stycka kroppen i delar för att få ut den!

Ja visst men saken är den att KJ hade Asperger. Dessa personer är nästan motsatta psykopater.
Aspergerpersonen förstår inte hur man skall bete sig bland folk medan psykopaten ofta är en mästare på att charma och manipulera folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in