2013-05-21, 21:49
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Går inte med kniv.. Har deltagit vid en obduktion av kropp.
Såklart går det med en kniv, men det blir då en s k grovstyckning.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
På Kuriren finns en interjuv med Leif GW Persson!
http://www.kuriren.nu/nyheter/

Han säger att hon är styckad på ett annat ställe än fyndplatsen, Han säger även att det är en närstående MAN som gjort detta!

GW-länken är redan postad. Båda påståendena du kommer med är sånt som redan konstaterats som troliga fakta.
Citera
Medlem
Kams avatar
Jag hittade en person som jag tycker verkar suspekt. V. I*a*'*son. Studerar vid LTU, tidigare anställd inom armén, har varit frånvarande en del senaste tiden samt hade en jättebild av svenska flaggan i sin visningsbild. Nu undrar jag om någon vet om han har tillgång till bil. Han är från Boden, men verkar numera bo i Luleå. Endast spekulation av mig, men andra spekulerar ju också...
Citera
Medlem
Leverflundras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenLoach
Ojdå, den gula plastpåsen som tidigare figurerat i tråden kanske?

Edit: Har för mig det var bodengrabb som nämnde denna? Utifrån uppgifter han fått från nått av söken..

Ni kan söka på ordet "gul" i denna tråd så får ni upp samtliga inlägg om gula plastpåsar. Saker om att hon bar sina läxböcker i dem och de gula plastpåsarna är jättevanliga i Boden för att mataffären har dem?
Citera
Medlem
Vem är hon? Tjejen måste ju till 100% vetat om vad psykopaten är benägen till?
Citera
2013-05-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Enligt dig eller enligt polisen?
Enligt mig Pickupen gjorde så att mina misstankar går till MB. Han skall tydligen ha en liknande som jag läste någonstans i tråden.
Citera
2013-05-21, 21:51
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Det var Bodengrabb som hade varit ute med MP och pratat med KJ som var med vid första sökningen

Okej, och är detta en som va med och sökte bara eller är det den sk pluggkamraten?
Vet tråden med säkerhet vem pluggkamraten är den sk fd pojkvännen?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Detta är skitsnack från polisen. Om dom inte har en enda person dom misstänker så måste dom ju ha hål i huvudet.
Nej det här är bara så dom uttrycker sig för att dom inte känner sig tillräckligt säkra för att gripa någon.
Polisiärt betyder misstänkt att det är någon man delgett misstanke. I samband med mord sker det alltid i samband med anhållandet i ett s k 24:8-förhör.
Man är enligt rättegångsbalken skyldig att underrätta någon om misstanke om bevisningen når upp skälig misstanke. Det har ännu inte skett.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Underkläder i en påse
Sent på tisdagskvällen gjordes ytterligare fynd. Enligt vittnen på plats har blodiga kalsonger hittats i en gul plastpåse cirka 400 meter ifrån avspärrningarna.
Polisen har ännu inte velat kommentera om fyndet sätts i samband med kroppsdelarna som hittades under gårdagen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16811811.ab

Vem va det som talade om den gula påsen innan i tråden?
Har för mig att VB hade sina skolböcker i en gul kasse.
Citera
2013-05-21, 21:52
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alander94
Enligt mig Pickupen gjorde så att mina misstankar går till MB. Han skall tydligen ha en liknande som jag läste någonstans i tråden.
OK.

Då hade du kunnat skriva att det var en spekulation från din sida så hade tråden sluppit onödiga inlägg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKV654
Den"gula Ica-påsen" dyker upp. Pusselbitarna faller på plats?
Det finns tre ICA-affärer i området. Om en eller flera av dem använder gula påsar innebär det att en stor del av de påsar som finns i Boden med omnejd passar in på beskrivningen.

Däremot kan det vara intressant att veta vilken eller vilka butiker som har gula påsar. Är det t.ex den mindre butiken i Sävast kan det säga något om en koppling till det området.
Senast redigerad av Koppenberg 2013-05-21 kl. 21:56.
Citera
Medlem
Vild chansning. Hon tar svängen förbi MB efter plugget där hon stöter på en rasande fru, som visste om affären. Hon slår ihjäl henne och sedan blir MB tvungen att sopa undan spåren. Och Dexter (MB) fixar det så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in