2013-05-21, 18:31
Medlem
http://www.svtplay.se/klipp/1239393/fantastiskt-jobb-av-missing-people?tab=clips&sida=1?tab=clips&sida=1

på detta inslag säger han om delarna!
Citera
2013-05-21, 18:31
Medlem
rillepillehs avatar
Jag kan meddela att denna kille "KJ" är uppväxt i samma by som mig när vi var mindre och var en väldigt speciell person.
Inte så speciell så att jag skulle tro att han skulle stycka en människa men man märkte ganska omgående att något inte stämde med honom.
Citera
2013-05-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillepilleh
Hans Facebook är borttagen
Den var borttagen/spärrad förra veckan om jag minns rätt men nu fungerar den. Han verkar dock ha raderat en del bilder samt bytt profilbild.
Citera
2013-05-21, 18:35
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rillepilleh
Jag kan meddela att denna kille "KJ" är uppväxt i samma by som mig när vi var mindre och var en väldigt speciell person.
Inte så speciell så att jag skulle tro att han skulle stycka en människa men man märkte ganska omgående att något inte stämde med honom.

Svartl*? Har*ds?

Är han släkt med T*mmy J*hansson?
Citera
2013-05-21, 18:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag vet inte vad det är hos mig som attraherar fåglar. Kan det vara mustaschen?

Senaste pippin berättade från Flottiljvägen 4 C att stället myllrade av polis och tidning.

Pippin stannade upp och hörde en granne berätta att han hörde skrik från KJ:s lägenhet 2 gånger dagarna före eller vid försvinnandet, och sen blev det tyst. Sen kom polisen och KJ gick mot sin bil på parkeringen, helt kyligt. Polisen hoppade in i bilarna och började skugga personen. Samtidigt så gick poliser in i hans lägenhet, som pippin förstod det då folksamlingen gick in i porten.

KJ har vid tidigare tillfällen haft problem med en hund som efter mystiska omständigheter försvann och troligen bars ut av KJ och någon annan i svartsäck då det efter den svartsäcken droppade blod ner från hans lägenhet i trappen och mot parkeringen. Denna kille är liten till växten men otroligt vapenfixerad. Skjuter luftpistol eller softgun inne i lägenheten mm.
Pippin har återkommit.
Citat:
Den dag/eftermiddag som kj och ? (vb) kom till adressen 4c så hade kj på sig lång rock och bar på systempåse. De var 2 st som gick ur bilen och till porten. Samma kväll så kom de skrik jag skrev till dig om tidigare.
Bilen som han kör har inte kommit tillbaka till parkeringen och jag har fortfarande inte sett den vid polishuset. Däremot så lämnade en av patrullerna sin polisbil och hoppade in i efterföljande civilbil när kj åkte iväg. Möjligen så har de poliserna kört Kj;s bil till tekniska.
Det som stod på kuriren att det var folk där "just nu" var när jag var där 1500, dvs när jag sen skrev till dig.
Citera
2013-05-21, 18:36
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackkurt
https://www.facebook.com/kristoffer.k.johansson.3/info?collection_token=704074192%3A2327158227%3A35

Han verkar ha tagit bort sin sida.
Citera
2013-05-21, 18:37
Medlem
SandraTheKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
http://www.svtplay.se/klipp/1239393/fantastiskt-jobb-av-missing-people?tab=clips&sida=1?tab=clips&sida=1

Kan du ange vid vilken tid i inslaget han talar om exakt vilka kroppsdelar det rör sig om?
Citera
2013-05-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74

Du menar att han säger att kroppsdelarna var avlägsnade från kroppen?
Kan man då utgå från att det var armar och ben som hittades?
Citera
Medlem
SandraTheKs avatar
Han har i vart fall strypt tillgängligheten på sin facebook avsevärt, alldeles nyss.
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Fast hundar brukar reagera på kadaver doft. De borde ha visat lite intresse iaf. Mina schäfrar reagerar på alla kadaver.
Även människolik?

Det händer förstås att vanliga hundar kan reagera på liklukt, men alla gör det inte.

Likdelarna låg dessutom inne i huset, det kan ha begränsat doften. Vi vet inte heller långt förruttnelsen var gången.

Och självklart kan det finnas många fler saker som påverkade.

Detta gör att det inte betyder något att hundarna inte reagerade, det utesluter inte att likdelarna kan ha funnits där ändå, vilket måste anses vara det troligast.
Citera
2013-05-21, 18:39
Medlem
tekirchs avatar
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/nordnytt/kroppsdelar-kan-vara-saknad-kvinnas

0:40 !
Citera
2013-05-21, 18:39
Medlem
rillepillehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Svartl*? Har*ds?

Är han släkt med T*mmy J*hansson?

Vet ej om har är släkt med personen du frågade om då jag ej umgicks med honom själv.
När vi var små bodde han Norra Svartbyn.

Eller han bör ha gjort det då han åkte bussen dit efter skolan varje dag och hängde ute i byn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in