2013-05-20, 23:50
Medlem
sisterroses avatar
När jag kollar på kartan så ser det ju helt ologiskt ut. Erikslund ligger åt andra hållet och inte alls i närheten av vare sig flott*ljv. eller u-gatan. Hennes hem ligger i mitten och enligt vägbeskrivning är det ca 5,3km till den avspärrade platsen från F-vägen.
Citera
2013-05-20, 23:51
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Berätta!

Misstänker att de är på väg att hitta allt på samma ställe tyvärr. Tyvärr..
Citera
2013-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajja
Jag tycker snarare ditt resonemang stödjer teorin....

Jag menar bara att om någon grips för rattfylla en Lördagskväll så är det inget anmärkningsvärt med det i sig. Alla rattfyllerister kör ju inte på folk och slänger in dom i bilen precis.
Jag undrar hur vanligt detta är över huvud taget. Jag skulle tro att de flesta smitare bara låter offret ligga kvar på gatan och drar om ingen syns i närheten. Att stanna och lyfta in liket i bilen tror jag är ytterst ovanligt, särskilt med tanke på allt blod.
Citera
2013-05-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisterrose
När jag kollar på kartan så ser det ju helt ologiskt ut. Erikslund ligger åt andra hållet och inte alls i närheten av vare sig flott*ljv. eller u-gatan. Hennes hem ligger i mitten och enligt vägbeskrivning är det ca 5,3km till den avspärrade platsen från F-vägen.

Är från Erikslund ! Nej det är faktiskt inte helt ologiskt, gammelängsberget ligger inte så långt som alla tror, finns massor av vägar

Kolla nu länkarna jag skickar o Nyhetsinfon jag ger
Citera
2013-05-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Är teknikerna kvar på platsen?

Yes ! O det sprutar av snutar, nyss kom det ett gäng till. Hur många polisbilar cvivilbilar som helst !!
Citera
2013-05-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Någon påstod tidigare i tråden att det var där först Sävastmasten låg fri för uppkoppling. Gick hon från KJ vid 21-tiden, kommer hon fram till korset några minuter senare. Någon kan ha kommit i bil och känt igen henne och än värre hyst agg till henne. Polisens förvirrade uttalanden och massmedias dravel skulle plötsligt falla på plats.

eller fått ett tips på mobilen att hon snart lämnar f-vägen?
Citera
2013-05-20, 23:54
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Vi kan väl säga så här, om det är VB så har hon knappast gått dit.
Citera
Medlem
MR.GAMBLE.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
http://speedy.sh/RaDSU/image.jpg
Det där är väl en vanlig civil polisbil? Brukar synas lite överallt i Norrbotten..
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Yes ! O det sprutar av snutar, nyss kom det ett gäng till. Hur många polisbilar cvivilbilar som helst !!

Tack för din rapportering och dina bilder.
Platsen ligger inte så långt från själva hemmet eller den sist kända adressen hon befann sig på.
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
http://speedy.sh/RaDSU/image.jpg
Vet du hur långt upp på vägen de håller till?
Citera
2013-05-20, 23:55
Medlem
-Infected-s avatar
Citat:
Är från Erikslund ! Nej det är faktiskt inte helt ologiskt, gammelängsberget ligger inte så långt som alla tror, finns massor av vägar

Kolla nu länkarna jag skickar o Nyhetsinfon jag ger

Bra uppdateringar du kommer med Akrobaten! Snyggt jobbat med bilderna!
Citera
2013-05-20, 23:55
Medlem
Citat:

På vad sätt ologiskt? Om gärningsmannen har bil är det väl en baggis att köra dit. Han kunde rent av kört mycket längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in