Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jo, jag förstod det nu. Men finns det styrka i detta om de här två och något förhållande eller sms?
Jag är ju ofta på den som sist såg henne, men det verkar oklart om hon gick eller inte ifrån dennes bostad. Jag skulle vilja veta vem den sk studiekompisen fd killkompisen är och om personen bor själv.
I annat fall skulle hon kanske möta någon annan som då balade ur och ett vänsterprassel vet man ju sen innan hur det kan gå.
Fram till igår så ägnade jag honom inte en tanke, det fanns bara exet i detta med tanke på den information vi hade. Han är fortfarande den som är mest intressant just nu.
Dock så kom information igen om att MB och VB haft ett förhållande, det är flera stycken som nu påpekat det. Men det var inte heller viktigt utan det som är viktigt är att det sägs att VB hade intensiv SMS-kontakt med MB under lördagskvällen.
Nu är inte detta bekräftat, men skulle det finnas en sanning i det så kan det innebära att VB hade kontakt med MB efter att hon lämnade KJ, över en mast som eventuellt inte täcker in hans bostad.
Det kan innebära att MB visste var VB var och åkte och hämtade upp henne.
Att AN helt plötsligt gör sitt utspel just nu kan tyda på att det just dessa dagar var mycket infekterat mellan dessa personer.