Fönstren verkar ha varit ganska ordentligt reglade.
Fönstren verkar inte sitta alltför högt över marken. I en jämförelse med trappen får jag det till 5 steg, d.v.s. ca 1 meter. Får mig att undra varför en ramp var nödvändig.
Ja men för det första så kom hon inte ihåg var hon såg korparna och för det andra dör det massor med djur varje dag i naturen. Chansen att det skulle vara just VB som dom kalasade på är minimal.
Finns möjligheten att det är en del av VB så är det väl allt vunnet att kolla detta.
Den väsentligaste faktorn i det här fallet är stabiliteten på proteinet post mortem, och den har jag på rak arm ingen aning om vare sig för HCG eller för några andra gravidindikativa proteiner.
Fönstren verkar ha varit ganska ordentligt reglade.
Fönstren verkar inte sitta alltför högt över marken. I en jämförelse med trappen får jag det till 5 steg, d.v.s. ca 1 meter. Får mig att undra varför en ramp var nödvändig.
Om kroppen/kroppsdelarna var i en säck/påse, så kanske det var tungt att lyfta över och därför behövdes rampen för att dra över det?
Tar man inte de tipsen på allvar nu, med facit i hand, så är det något fel någonstans.
Det är korpar lite här och där för trafikdödat vilt finns o god utsträckning kring de norrländska vägarna. Skulle polisen åka på varje korp signal ikring vägarna så fick de inget annat att göra. Markägare skall ta bort större vilt (älg) och ren är det ägaren som skall ta bort den (ses via öronmärkning) annars får han ingen ersättning. Det blir alltid kvar delar för de dammsuger inte platsen där vilt ligger och det ser korpen.
Varför åker KJ från Bodsvedjan till en plats max 1 km från där han är uppvuxen och nyttjar detta som dumpningsplats/styckningsplats? Känns som det är någon annan som nyttjat denna kännedom?