Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Tror mycket på karatetränaren och han fru . Har läst tråden och det har ju varit folk här inne och försvarat de här personerna. Vad säger att det inte är dom själva? Fruns uttalanden på facebook är ju så jävla sinnessjukt det bara kan bli. Måste vara fullproppad med hat och ondska.

Nu vet jag inte bakgrunden till hur bråket har startat men visst har det nämnts nåt om att den försvunna haft sex med mannen? Var mannen otrogen med VB eller hur var det? Jag vet ju själv hur jag skulle reagera om någon hade sex med min fru, jag hade inte lagt en tår om den jäveln berövades livet... även om det förstås inte hade gjort mig glad eller helt oberörd. Jag försvarar inte frun, jag menar bara att frun KANSKE inte riktigt menade vad hon sa vid tidpunkten för kommentarerna. Ibland tänker vi irrationellt när vi är som mest förbannade.
Dessutom tror jag att hon inte skulle uttryckt sig så om hon varit inblandad i flickans försvinnande och framförallt inte hennes död. Att hon är oberörd är en annan sak. Men så dum kan hon väl inte vara att hon gör sig själv till huvudmisstänkt redan innan VB är hittad om hon nu är inblandad.
Som sagt tragiskt fall och även om fyndets identitet ännu är obekräftad kan man nog med säkerhet säga att det är VB... fyfan för anhöriga att få höra dessa nyheter. Omständigheterna gör det ju ännu värre. Stackars flicka.