Citat:
Ursprungligen postat av ~Milla~
Hej i tråden.. Har inte gjort måna inlägg i denna, men följt den från dag ett.
Några reflektioner från mig, utan att lägga några värderingar i akrobatens synska vän:
Den första jag tänkte på när jag läste om kompisen med svart hår var "kusinen" NuB3lle, och frun som "inte var orolig" skulle isf va mamma F@nta. Det kan ju faktiskt va så att VB och "pappa J@nn3" kärat ner sig i varandra? J@nn3s och F@ntas relation kanske inte var bra (ej bekräftade gifta på fb, eller ens vänner? bl.a) de kan ha varit ett "arrangerat" äktenskap t.ex.
Man ser te.x inte F@nta på några av bilderna från resan till Thailand som VB har på sin FB?
Finns säkert det som talar emot detta också, men det var bara det första jag tänkte på när jag läste aktobatens inlägg.
Några reflektioner från mig, utan att lägga några värderingar i akrobatens synska vän:
Den första jag tänkte på när jag läste om kompisen med svart hår var "kusinen" NuB3lle, och frun som "inte var orolig" skulle isf va mamma F@nta. Det kan ju faktiskt va så att VB och "pappa J@nn3" kärat ner sig i varandra? J@nn3s och F@ntas relation kanske inte var bra (ej bekräftade gifta på fb, eller ens vänner? bl.a) de kan ha varit ett "arrangerat" äktenskap t.ex.
Man ser te.x inte F@nta på några av bilderna från resan till Thailand som VB har på sin FB?
Finns säkert det som talar emot detta också, men det var bara det första jag tänkte på när jag läste aktobatens inlägg.
Kan du posta bilderna? Jag har läst i en tråd om en knepig relation far-dotter som slutade med att dottern dödade sin far, högg honom med kniv efter en dejt (?!) i en bar på södermalm. Vad som slog mig var att deras semesterbilder var väldigt annorlunda. Med på resan var mor, far och dotter. Fadern fotograferar, men bara dottern. Frun syns bara till på en bild och då i bakgrunden. Bilderna fadern tog på sin dotter påminde mer om de bilder en förälskad kille tar på sin tjej, det var många, många närbilder. Dottern var skum, alltid svartklädd, och umgicks bara med sin far, och dennes vänner. Bara av att titta på bilderna förstod man att något var väldigt fel.

Ja, jag har skrivit i andra trådar att droger är fel, och att man inte ska röka cannabis, men vad har det med VB att göra?????? Och vem har påstått att hon knullade äldre män????? Ta nu alla dina alteregon och sök hjälp. Sprid inte lögner! Smutskasta inte någon i tråden fortsättningsvis.