2013-05-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jo, men fan om man hör ett skott i närliggande område som den försvunna under samma tidpunkt måste man väl åtminstone dokumentera det. Det har t o m hänt att folk skjutits av ren olycka i jaktsammanhang. Det måste väl t o m norrlänningar förstå.

Skjutbanan är ju bara några hundra meter bort så det är ju svårt att skilja om det nu inte skjutits mitt i natten.
Citera
Medlem
Mörk bil och mörka personer i bilen?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
mycke intressant två personer inblandade

Vad är oddsen för karatetränaren och hans fru?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisterrose
Någon som är i närheten av platsen och kan hålla koll på om det dyker upp likbil eller dylikt.

Antar att man inte skickar efter likbil för kroppsdelar. Bara om större delen av kroppen är med. Eller?
Vad tror du att man använder då, en syltburk?
Citera
2013-05-21, 10:36
Medlem
inte legat länge på platsen..då folk släppt lös hundar runt huset hundar bruka väl reagera om det är nåt speciellt utanför..jaja men då är det ju nån som flyttat runt hit å dit på fynden
Citera
2013-05-21, 10:36
Medlem
Citat:
jaha ja
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7668023

Om detta är sant så är det ju ytterst anmärkningsvärt. Det skulle betyda att VB kan ha varit vid liv ända till 15:e Maj.
Man skulle i och för sig kunna tänka sig att om det var mer än en gärningsman så kan dom ha kommit tillbaka för att dölja kroppen eller något. En ännu mer bisarr teori skulle vara att dom hade henne fången i huset.
Citera
2013-05-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Karatesparkar?? Grip den där jävla karatetränaren nu. Han har jag anat länge vara sjuk i huvudet och även hans mongolida fru.

Eller hans fru som säkert också kan utdela en eller annan karatespark!
Citera
2013-05-21, 10:37
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Vad säger siaren nu då?
Mådde VB bra?
Nej, men hon var ju tydligen i ett hus, så 50 rätt och siaren kan fortsätta att inge falska förhoppningar.
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2013-05-21 kl. 10:49.
Citera
2013-05-21, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Kanske eftersom de först via tandkort vill fastställa identiteten på en kropp som dinglat i 25 graders värme i nästan 3 veckors tid? Polisen kommer att vilja tydliggöra att inget mord begåtts just eftresoms så många rykten cirkulerar tror jag. Mna vill nog lugna allmänheten.

Sluta nu . Då spärrar man väl inte av så stort område runt kåken? Dessutom var det en makaber syn som mötte en ur MPS. Nej jag kan sätta min ena hand på att hon bragts om livet.
Citera
2013-05-21, 10:38
Medlem
Jag försöker hitta vad MBs fru skrev om VB efter försvinnandet men hittar det inte. Kan någon förbarma sig?
Citera
2013-05-21, 10:39
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Vad är oddsen för karatetränaren och hans fru?

De har bara vita bilar, men jag tror inte denna bil behöver ha något med detta att göra. Att hundarna inte reagerade på kroppen kan bero på att den var inne i huset.
Citera
2013-05-21, 10:39
Medlem
Citat:
Mycke lutar på att hon är styckad då tyvärr utspridda fynd kring stort område

Känner inte till området. Björn eller dylikt är helt uteslutet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in