2013-05-21, 08:57
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Lugnt runt utpekade gm i tråden?

Jag trodde först det var MB, sen AN, sen AB, sen KJ, sen CS, sen AB igen. Nu har jag ingen aning, och verkar som ingen i tråden heller har det. ? Någon skrev att MB trots allt kunde vara inblandad.
Allt verkar bara vara rykten.
Senast redigerad av ME077 2013-05-21 kl. 08:59.
Citera
2013-05-21, 08:58
Medlem
Om MP fått krishjälp så måste det vara något över det "vanliga" för jag har inte hört talas om att dom fått det tidigare.

Hus? inlåst av misstag? inlåst av någon?
Citera
2013-05-21, 08:58
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Jag trodde först det var MB, sen AN, sen AB, sen KJ, sen CS, sen AB igen. Nu har jag ingen aning, och verkar som ingen i tråden heller har det. ? Allt verkar bara vara rykten.

Nä, det finns bara två potentiella GM att välja mellan, båda hade kontakt med VB samma kväll hon försvann, antingen är det KJ eller så är det MB.

Någon annan har aldrig varit intressant.
Citera
2013-05-21, 09:01
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Nä, det finns bara två potentiella GM att välja mellan, båda hade kontakt med VB samma kväll hon försvann, antingen är det KJ eller så är det MB.

Om det stämmer infon vi fick idag ang MB lär han ju ligga bra till...
Citera
2013-05-21, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Frågan är om "fyndet" är inne el utanför huset, är det i huset kan man direkt utesluta att djur härjat med kroppen då jag förmodar att det är en svårt sargad kropp som är de man hittat..
Om det är inne i huset o det skulle vara sm så bör kroppen vara rätt intakt då det inte är mkt varmare i ett ödehus än ett kylrum, Men med tanke på det stora pådraget o krishjälp så tror jag inte på sm..
Kanske är en påbörjad styckning som gm inte pallade med?

Mkt tragiskt iaf

Lugnt runt utpekade gm i tråden?

Med tanke på hur mycket folk som rör sig runt det där huset så har jag svårt att tro att det var utanför. Det är ryttare, löpare, folk på söndagspromenad, hundpromenad mm huset ligger bara några meter från vägen. Möter alltid mycket folk i de krokarna på löprundor där. En hel del folk som går upp till forten oxå. Sen är ju dessutom skjutbanan bara en liten bit bort. Men folk och hundar kan ju ha gått förbi utan att se/upptäcka något oxå förstås.
Citera
2013-05-21, 09:04
Medlem
highfives avatar
Citat:

Jag är inte lika säker som du. Däremot är det troligt att det är någon i denna krets iaf. Är det MB så kan jag tänka mig att små, vita "hantverkarbilar" är det vittnen ska försöka erinra sig. KJ har en blå metallic Hyundai Sonata från mitten av 80-talet.
Citera
2013-05-21, 09:05
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:

Jag tippar på att den som fick henne att bli upprörd, och sms:a om det, var nån ur B-familjen.
Bra om fågeln som kvittrade till Quarrel kunde berätta när VB hade umgänge med MB, om de var nyligen.
Citera
2013-05-21, 09:07
Medlem
Lalajlajs avatar
Jag har aldrig varit intresserad av MB tidigare, det går så mycket rykten och snack i en liten stad som Boden, men nu är han förstås högintressant då det finns information som talar för att han hade ett förhållande med VB.

MB sätter på VB vilket får AN att gå i taket. AN ber MB att fixa problemet men VB accepterar inte det. Det sker en smskommunikation mellan MB och VB under kvällen och AN börjar, som den klimakteriekärring hon är, att koka av ilska och MB säger att han ska ta en slutlig diskussion med VB.

De träffas och kör till en undanskymd plats för att diskutera. Kanske de börjar med en snabbis i det övergivna huset och sedan övergår diskussionerna i ett praktgräl där MB känner att saker ställs på sin spets.

MB tar livet av VB och börjar stycka henne, men som den hellyle och mjuka kille han är så grejer han inte att slutföra utan beger sig hem och gråter ut hos AN.

Nu har både MB och AN stängt ned sina Facebook, förmodligen i förebyggande syfte då de nu vet vad som väntar den närmsta tiden.
Citera
2013-05-21, 09:08
Medlem
Att de behöver krishjälp kan bero på olika saker. Många som är ute och letar har inte den mentala beredskapen att ta hand om reaktionen när man hittar ett lik.
Citera
2013-05-21, 09:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag tippar på att den som fick henne att bli upprörd, och sms:a om det, var nån ur B-familjen.
Bra om fågeln som kvittrade till Quarrel kunde berätta när VB hade umgänge med MB, om de var nyligen.
Det enda som kvittrats om det är att MB och VB hade ett förhållande tills VB fick veta att MB är gift. Men du vet hur fåglar är, hönshjärnor på sin höjd.
Citera
2013-05-21, 09:09
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

Hur många kvinnor som umgås med úpptagna män har fått sätta livet till?
Dert är en farlig sysselsättning. Jag tänker på E*a M*agnusson, Andr*a som eldades upp på Valhallavägen m fl.
Citera
2013-05-21, 09:10
Medlem
ME077s avatar
Citat:

Olika källor på nätet har ju påstått att VB och MB faktiskt hade ett förhållande. Med tanke på AN´s "kackerlacka" och AB´s text på sin facebook tyder det ju på att det är familjen B som ligger bakom. Men å andra sidan, det känns för enkelt, som att familjen B "bad" om att bli avslöjade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in