Citat:
Ursprungligen postat av Pigan44
Ang dessa tända gravlyktor mm..Det har tidigare i tråden uppgetts, att dessa var/är utställda pga den tragiska bilolyckan, där ngn R**a dog. Antingen skulle han bott i huset bredvid VB el om det var hans flickvän som bor där. Det låter för mig betydligt mer logiskt, att placera ut gravlyktor, blommor mm pga dem omständigheterna, än att familjen el ngn skulle utgå/anta att VB var död redan efter någon/några dagar efter försvinnandet.
Det är bara o bläddra bakåt ett tag i tråden, så hittar ni inlägget/inläggen ang detta.
Befinner mig hundratals mil från Boden o har noll koll på Norrbotten öht, så jag har tyvärr ingen som helst annan info och komma med. Men jag kan iaf läsa innantill och har förhoppningsvis god läsförståelse och har följt tråden sen samma minut den startades och läst vartenda inlägg, som i många fall är totalt utflippade, åtminstone i min värld.
JA, JAG VET, ATT DETTA ÄR MITT 2:A INLÄGG HÄR PÅ FB, (det första bortraderat pga off topic, el vad det nu heter, i annan annan tråd). Så det behöver ni inte kommentera el spekulera i osv, blir bara ännu mer dravvel isf.
Ville endast sk påminna om, den tidigare sk anledningen till gravlyktorna, eftersom ingen annan gjort det.
Det är bara o bläddra bakåt ett tag i tråden, så hittar ni inlägget/inläggen ang detta.
Befinner mig hundratals mil från Boden o har noll koll på Norrbotten öht, så jag har tyvärr ingen som helst annan info och komma med. Men jag kan iaf läsa innantill och har förhoppningsvis god läsförståelse och har följt tråden sen samma minut den startades och läst vartenda inlägg, som i många fall är totalt utflippade, åtminstone i min värld.
JA, JAG VET, ATT DETTA ÄR MITT 2:A INLÄGG HÄR PÅ FB, (det första bortraderat pga off topic, el vad det nu heter, i annan annan tråd). Så det behöver ni inte kommentera el spekulera i osv, blir bara ännu mer dravvel isf.
Ville endast sk påminna om, den tidigare sk anledningen till gravlyktorna, eftersom ingen annan gjort det.
Det låter ännu mer troligt. Någon som kan bekräfta att den omkomne bodde granne med VB? En tanke är att hon påverkats djupt av det här, och att det satt igång processer som gjort att hon hamnat i en kris. Hon kondolerade dödsfallet på nätet, och var självklart berörd.
2010 var VB aktiv och kommenterade flera som avlidit på youtube, hon frågade om dödsorsak med mera. Ett intresse för döden fanns, det är inte oviktigt. En kort tid före försvinnandet kommenterade hon R:s död. Självmord kan inte heller uteslutas. Hon kan ha blivit arg på sin exkille, kanske avvisad. Ett avvisande för mycket? Hon verkar trots allt ha behövt tanka på sitt sociala nätverk med lite udda kontakter, om man jämför med andra i hennes ålder. Alla runt henne, även folk som kallar sig för vänner, nämner att hon var speciell/annorlunda (negativt). Jag har fortfarande inte förstått vad de syftar på här, och skulle gärna läsa mer om det.
Om hon begått självmord, hade hon någon favoritplats hon kan ha sökt sig till? Problemet är att ingen har sett henne?
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-17 kl. 10:10.
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-17 kl. 10:10.