Antar att det kan röra sig om en kropp man har hittat eller möjligen blodiga tillhörigheter.
Tror nog det är en mysig liten tortyrkammare man sprungit på där ute i skogen, kan det rentav vara så att VB är funnen vid liv fast inte i de bästa av skick om ni förstår vad jag menar?
Tror nog det är en mysig liten tortyrkammare man sprungit på där ute i skogen, kan det rentav vara så att VB är funnen vid liv fast inte i de bästa av skick om ni förstår vad jag menar?
Nej, då hade det i så fall skickats akutvårdspersonal till platsen, någon sådan har inte varit där.
Skulle hon hittats vid liv hade media slagit på stora trumman så det lär knappast vara fallet.
Ingen som varit med i dessa sökningar eller känner folk som deltagit som kan berätta vad man gjort för fynd?
Eftersom de som hittade henne chockades och fick tas hand om så känns det väl som något jävligt hemskt har hänt. Tortyrkammare, brutal våltäkt/mord gissar jag på. Ush!!
R.I.P.
Hemvärnet brukar/brukade ibland öva strid/sök i försvarets gamla byggnader/förråd. Iallafall på den tiden jag var med. En ev. GM kan ju haft kännedom om just detta hus. Men om denna byggnad använts i det syftet någon gång låter jag vara osagt.