2013-05-21, 20:38
Medlem
Vilka motiv finns det nu för de olika misstänkta GM? Vilken av dem är det mest troligt att det är?
Citera
2013-05-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miniryo
Har läst tråden sedan sid 512 men skulle gärna vilja ha en snabb sammanfattning om de olika som nämns i tråden. Har fattat vilken roll KJ har men MB, AN eller vad de hette, vad tror ni om dem? Hur förhåller de sig till varandra och till KJ? En kille i min klass är intresserad av paintball och är kompis med KJ på facebook och denne kompis har varit borta från skolan de senaste två dagarna och mycket de senaste veckorna så vill ha en inblick i hur ni tänker!!!

Syftar du på Vikct*r ol*fss*n ????
Citera
2013-05-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Han känns inte helt intressant, måste jag spontant säga.
Verkar ologiskt att bara gå på att han är hennes vän och har varit i det militära, när fyndplatsen är en övergiven gammal matsal som ligger i ett område som säkert 75% av alla bodensare känner till ganska väl.

Kolla vad hans favorit bok heter
Citera
2013-05-21, 20:43
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scire
Hans syster har en bild på "sin bror" där han är utklädd till tjej. Är osäkert dock vilken bror. Bilden fanns på KJ's FB från början. Det behöver ju inte betyda att han är bög förstås. Skulle det visa sig att han är det, så är han genast mindre intressant som möjlig gärningsman

Jag är ganska säker på att det stod på hans Facebook profil (angående läggning)
"Intresserad av: Kvinnor och män"
Om det inte var så att det var något Facebook-skämt eller så, så verkar han varit bi.
Det är borta nu iallafall.
Citera
2013-05-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Syftar du på Vikct*r ol*fss*n ????

Vic*or Olo*fs*on som är min klasskompis? Isåfall nej, har ingen aning om vem det är.
Citera
2013-05-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
https://www.facebook.com/vic*or.olofs*on.77

Sök bara på han. Profilen - närbild, gör en sur min. Skandinaviskt utseende".

Uppenbar patriot

Studerar på Luleå universitet

Favorit bok - mörda en vän

Och om det är samma person som nändes av en annan tidigare i tråden så har han vart borta från skolan sista 2 dagarna samt mkt frånvaro från skolan sista veckorna..
VET dock INTE om det är samma kille som man menar är borta från skolan. Väntar på SVAR !!

Ps han stavar med C
VICT*R
Citera
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:

Borde räcka för att anhålla honom
Citera
Medlem
highfives avatar
Något som skulle vara intressant att veta, är hur länge kroppsdelarna funnits i det gula huset. Har de funnits där sedan 4-5/5 eller en vecka eller bara några dagar?

Det är något som Kling och Klang gärna får berätta under morgondagen. Det gör att vissa vittnesuppgifter blir intressantare än andra. Kanske hade gm goda kontakter med MPS och fått veta att det skulle sökas i det aktuella området?
Citera
Medlem
Citat:

Det jag funderar över ang. det är att det verkar vara en skönlitterär bok. Det verkar ju inte vara en saklitterär eller faktabok.
Citera
2013-05-21, 20:46
Medlem
Jag tror att KJ sitter på mer information angående hennes försvinnande, dags för polisen att kolla upp han mer kan jag tycka!
Citera
2013-05-21, 20:48
Medlem
Citat:
Sök bara på han. Profilen - närbild, gör en sur min. Skandinaviskt utseende".

Uppenbar patriot

Studerar på Luleå universitet

Favorit bok - mörda en vän

Och om det är samma person som nändes av en annan tidigare i tråden så har han vart borta från skolan sista 2 dagarna samt mkt frånvaro från skolan sista veckorna..
VET dock INTE om det är samma kille som man menar är borta från skolan. Väntar på SVAR !!

Ps han stavar med C
VICT*R

Vän med VB på FB OCKSÅ
Citera
2013-05-21, 20:51
Medlem
Citat:
Vän med VB på FB OCKSÅ

Han är med i nån grupp om bushido karate!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in