Citat:
Jag förstår om man som anhörig griper efter alla halmstrån.
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Ja nu får ju alla skeptiker säga vad man vill..
Jag vill inleda följande med att säga
( JAG är ingen knäppgök som vänder mig till spåkärringar stup i kvarten, o sitter med husligt stora telefonräknings skulder föranlett av samtal till betalspåkärrungar.
MEN... Det här är intressant.
Jag vill inleda följande med att säga
( JAG är ingen knäppgök som vänder mig till spåkärringar stup i kvarten, o sitter med husligt stora telefonräknings skulder föranlett av samtal till betalspåkärrungar.
MEN... Det här är intressant.
En sierska (utländsk sådan, ej boende i Sverige) som jag o nära o kära har vänt oss till (efter goda tips) då vi har tappat bort saker.
Hon har hjälpt oss hitta vänners katter, våra bilnycklar, kamera, viktiga papper ECT ECT. Han har alltid haft rätt !
Kvinnan heter Ammra, sierska och det här är en svensk summerad översättning ;
Flickan" mår bra och hon är i livet. Det är inga "problem",
Flickan finns inte så långt bort från sin bostad. Hon är på ett ställe med en man, troligen hans bostad/ sommarstuga eller liknande. Mannen är upptagen (gift ect), och flickan o mannen har sedan länge planerat att åka långt bort tillsammans.
Det finns en mörkhårig kvinna som är kompis till flickan, hon vet vem den här mannen är som flickan är med. Flickan kommer snart höra av sig till just den kompisen.
Flickan vill inte träda fram nu, allting har blivit för stort, skamligt o att mannen är upptagen. Hon är borta" på grund av kärlek. Mannen är äldre.
Titta noga på flickans kompis, hon har svaret.
………………
OK !? Lite intressant ändå. Vad som än händer framöver så hade jag önskat att några kunde lägga detta inlägg på minnet. För om det här skulle stämma, så är det ju helt jä*la otroligt.
Men som sagt, jag förbehåller mig rätten att inte bli attckerad pga av detta, eftersom detta bara är en teori så länge liksom alla andra här på flash.
Hon har hjälpt oss hitta vänners katter, våra bilnycklar, kamera, viktiga papper ECT ECT. Han har alltid haft rätt !
Kvinnan heter Ammra, sierska och det här är en svensk summerad översättning ;
Flickan" mår bra och hon är i livet. Det är inga "problem",
Flickan finns inte så långt bort från sin bostad. Hon är på ett ställe med en man, troligen hans bostad/ sommarstuga eller liknande. Mannen är upptagen (gift ect), och flickan o mannen har sedan länge planerat att åka långt bort tillsammans.
Det finns en mörkhårig kvinna som är kompis till flickan, hon vet vem den här mannen är som flickan är med. Flickan kommer snart höra av sig till just den kompisen.
Flickan vill inte träda fram nu, allting har blivit för stort, skamligt o att mannen är upptagen. Hon är borta" på grund av kärlek. Mannen är äldre.
Titta noga på flickans kompis, hon har svaret.
………………
OK !? Lite intressant ändå. Vad som än händer framöver så hade jag önskat att några kunde lägga detta inlägg på minnet. För om det här skulle stämma, så är det ju helt jä*la otroligt.
Men som sagt, jag förbehåller mig rätten att inte bli attckerad pga av detta, eftersom detta bara är en teori så länge liksom alla andra här på flash.
Men de däringa sierskorna kör med säkra kort, sånt som kommer att passa in i de flesta försvinnanden. De luskar ut en massa info utan att du ens märker det, de är proffs på det.
Med facit i hand så räcker det om en del stämmer, om den försvunne inte återfinns så vet man inte hur mycket som stämde. Man har antagligen letat på fel ställen.
Ofta "ser" de att de saknade är i livet och har det bra, iaf om de inte har varit borta nån längre tid.
Skulle personen hittas död så kan det appliceras där med, i himlen alltså.
Nycklar, smycken etc finns en mall för och en annan mall för katter, hundar/jakthundar.
Ofta "ser" de att de saknade är i livet och har det bra, iaf om de inte har varit borta nån längre tid.
Skulle personen hittas död så kan det appliceras där med, i himlen alltså.
Nycklar, smycken etc finns en mall för och en annan mall för katter, hundar/jakthundar.
Och om VB hittas i livet, så är det väl skit samma om hon är i en lgh istället för en stuga, om kvinnan är rödhårig istället för mörkhårig, eller hur?
)
han brukar hälsa på min morsa här i Boden