2013-05-16, 13:18
Medlem
Ull-Strumpas avatar
[quote=Bodengrabb]
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Vet du om polisen har kännedom om den gula Ica-kassen?[/QUOTE

Kanske är 1 rosa väska hon hade
Men kompisen hade ju berättat för dig att han gett henne kassen.
Citera
2013-05-16, 13:20
Medlem
[quote=Ull-Strumpa]
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb

Jasså men då vet ni ju vad han sagt åt mig sen om polisen känner till denna får ni väl fråga dom
Citera
2013-05-16, 13:22
Medlem
[quote=Ull-Strumpa]
Citat:
Men då jag ibland kan vara lite tankspridd så kan jag självklart ha menat att det var en sportbag hon hade
Citera
2013-05-16, 13:23
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Nu var det ju träning i form av löpning och det tror inte jag hon pysslar med i Karate lokalen
Har jag missat nåt?
Hon skrev väl att hon skulle motionera, har det framkommit att det gällde just löpning?
Citera
2013-05-16, 13:27
Medlem
Citat:
Har jag missat nåt?
Hon skrev väl att hon skulle motionera, har det framkommit att det gällde just löpning?

Enligt Nsd så har hon skrivit de på Facebook
http://www.nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=7647817

V B meddelade via Facebook att hon skulle ut och springa. Det var i lördags. Sedan dess har ingen sett henne.
Citera
2013-05-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Var du än befinner dig i Bodens kommun och det är folk från Boden som uttalar sig så menar man Prinsgatan så säger man möjligtvis "nere i stan" eller "inte så långt från stationen". Finns väl ingen som säger mot Heden annat än din polare då möjligtvis..

Nu har ju jag inte så stor kunskap om Boden då jag flyttade därifrån som 1 årig grabb
Citera
2013-05-16, 13:33
Medlem
Ull-Strumpas avatar
[quote=Bodengrabb]
Citat:

Jasså men då vet ni ju vad han sagt åt mig sen om polisen känner till denna får ni väl fråga dom
OK, jag ska tipsa om det direkt.
Citera
2013-05-16, 13:35
Medlem
sisterroses avatar
Citat:

V B meddelade via Facebook att hon skulle ut och springa. Det var i lördags. Sedan dess har ingen sett henne.

Hon skulle ut och "motionera". Kan lika gärna ha varit 100 armhävningar eller fridans. Det vet vi inte. Vi vet absolut ingenting.
Citera
2013-05-16, 13:40
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:

Det meddelandet stod isf nån annanstans.
Så här skrev hon på Facebook.
Citat:
Ska nu ut och motionera lite och sedan till kompis och plugga^^
Citera
2013-05-16, 13:46
Medlem
letsdoits avatar
Nästa punkt på dagordningen bör vara att få en förklaring till vad VB gjort i området kring Åberget, och – i enlighet med en signal från hennes mobil - rentav inne på själva fortet (detta enl. en tidig uppgift från spaningsledare K-I J), eller i vart fall mycket nära detta fort, tiden efter kl. 18:40 då hon i upprört tillstånd ska ha sms:at en kamrat (en kamrat hon enligt pressuppgifter träffat senast torsdagen innan hon försvann och som inte sett hennes sms förrän på kvällen. Detta sms avsänds drygt 2 h innan hon ska ha lämnat KJ:s bostad varefter VB:s mobil samtidigt med att dörren stängs bakom henne (eller en kortare tid dessförinnan) tycks ha skickat ut ännu en signal (kanske för att tala om var den befann sig).

VB kan ha ställt in sig på en löprunda och tänkt att ringa till en kompis någonstans utefter vägen. Ett ombyte kläder samt böcker kan hon haft med sig i en väska som hon tänkt att bara sätta ifrån sig under löppasset; ev. var ”motionen” bara en rask långpromenad. - Möjligen kan den tänkta pluggkompisen vara identisk med den person hon senare sms:at - men då hunnit bli upprörd över något.
Citera
2013-05-16, 13:48
Medlem
Citat:
oki jag litade på nsd
Citera
2013-05-16, 13:49
Medlem
highfives avatar
Citat:

Hon skriver ju faktiskt att först ska hon motionera och sedan till kompis och plugga.

Mao kanske hon först har motionerat, sedan ev duschat och sedan gått/åkt till kompisen och pluggat.

Läser man det så och hon har varit i Bodsvedjan efter hon motionerat.

Är jag fel eller rätt ute?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in