2013-05-24, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Direkt man träffar KJ märker man att hela han är obehaglig.
På vilket sätt? Träffat han eller? Varför var det då tvunget att gå så här långt innan någon reagerade?
Citera
2013-05-24, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
På vilket sätt? Träffat han eller? Varför var det då tvunget att gå så här långt innan någon reagerade?

Japp. Har träffat honom. Anledningen till att folk inte reagerat något speciellt på honom är väl för att hans kompiskrets är ganska "egen" också. Fått uppfattningen av att han är ganska socialt off dom få gångerna jag träffat honom, vilket hans kompiskrets också är. Antar att det är rätt svårt att urskilja en psykopat ur ett sånt gäng.
Citera
2013-05-24, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Nån som tycker det är din förtjänst!

Och som tycker att Bodens poliser är klåpare...

http://acdc-adhd.blogspot.se/2013/05/annu-ett-kvinnomord-som-kunde.html

Jag håller med!

Yes u Did it fuki'n goooddd !
Bodengrabb är säker vän med rödtotten i MPS, därav kom ditt tips fram, helt övertygad
Citera
2013-05-24, 02:20
Medlem
Sleepwalkins avatar
Citat:

Jag skulle tro att denna KJ påminner om en viss våldtäktsman ifrån Örebro, NE till sättet.

Direkt efter att han arresterats vittnade ju folk om att han jämt varit en udda fågel osv.
Citera
2013-05-24, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Jag tror faktiskt vetskapen om "arrangemanget" kan ha skyndat fram det beslutet. Faktiskt.
Om det har arrangerats, vilket jag tror eftersom jag litar på mina källor, så är det fullkomligt bisarrt. Ett konstigt jävla statement.

Jag tror vi får det bekräftat rätt snart om så är fallet, för det är inte avgörande för utredningen.

OM det fanns ett sådant arrangemang så ligger det väl nära tillhands att spekulera i om han haft för avsikt att manifestera sin ilska mot att hon tidigare, i hans värld, "haft benen på ett annat sätt"...

Någon religiös symbolik tror åtminstone inte jag att de i så fall varit fråga om. Inte hos en kille som har varit helt uppslukad av våldsromantik.
Citera
Medlem
Citat:
Japp. Har träffat honom. Anledningen till att folk inte reagerat något speciellt på honom är väl för att hans kompiskrets är ganska "egen" också. Fått uppfattningen av att han är ganska socialt off dom få gångerna jag träffat honom, vilket hans kompiskrets också är. Antar att det är rätt svårt att urskilja en psykopat ur ett sånt gäng.
Något speciellt du märkte? Pratade han om något speciellt? Om han är socialt off hur lyckades han ha dessa kompisar då? Hur stor är chansen att i ett så pass litet samhälle finns det så många enstörningar som tydligen gaddat ihop sig med honom? Ja många frågor finns ju, men man måste gå till botten med den här snubben om det nu verkligen är han som ligger bakom detta sjuka dåd. Varningstecken borde det ju ha funnits, ett plötsligt styckmord kan inte komma från en klar himmel från ingenstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Hade du ens kunnat drömma om detta? Märkte din kompis någon obehaglig sida hos KJ?

Som jag tidigare skrev!

( hon fick inte göra nått, som han inte samtyckte till) Och hon fick obehagliga vibbar från honom!

är vad hon sagt.
Citera
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex
Kan detta vara relaterat? - "Polis söker försvunnen kvinna"

En dement tant som försvinner iväg IGEN. Hur skulle det kunna vara relaterat?
Citera
2013-05-24, 02:23
Medlem
Citat:

Exakt !

Och är Gänget eget" och nån (flera av dom är / har aspie, så kan dom ju tycka
Vissa saker han gör/ säger/ beteer sig är udda/ men dom typ rycker på axlarna o garvar
för det är för dom "inte SUPER konstigt".. Nördigt häng helt enkelt.

Bil inte dra precisa parareller för dessa killar är ju mesigast värre, men föra att ge en liten bild serien
- the big Bang theory. ?
Citera
2013-05-24, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Exakt !

Och är Gänget eget" och nån (flera av dom är / har aspie, så kan dom ju tycka
Vissa saker han gör/ säger/ beteer sig är udda/ men dom typ rycker på axlarna o garvar
för det är för dom "inte SUPER konstigt".. Nördigt häng helt enkelt.

Bil inte dra precisa parareller för dessa killar är ju mesigast värre, men föra att ge en liten bild serien
- the big Bang theory. ?

Oj. Hade inte kunnat förklara det bättre!

The Big Bang Theory.
Citera
2013-05-24, 02:27
Medlem
Citat:
Något speciellt du märkte? Pratade han om något speciellt? Om han är socialt off hur lyckades han ha dessa kompisar då? Hur stor är chansen att i ett så pass litet samhälle finns det så många enstörningar som tydligen gaddat ihop sig med honom? Ja många frågor finns ju, men man måste gå till botten med den här snubben om det nu verkligen är han som ligger bakom detta sjuka dåd. Varningstecken borde det ju ha funnits, ett plötsligt styckmord kan inte komma från en klar himmel från ingenstans.

Ingen aning om hur han skaffat sina kompisar. Vissa snackar om att han har gått "lilla gruppen" på högstadiet och IV på gymnasiet. (Trots att hans netlog säger att han skippade gymnasiet).

För att sammanfatta hans polare (som förövrigt är jättetrevliga, de personerna jag träffat): The Big Bang Theory.
Citera
2013-05-24, 02:29
Medlem
Pentagrammatons avatar
Någon som har bildlänk föreställandes KJ? Ber om ursäkt om detta frågats många gånger förut.

Man märker hur jävla litet Boden är när man kan koppla nästan alla inblandade till sig själv på ett eller annat sätt, haha. Idag var det stor kö fram till polisavspärrningarna av nyfikna bybor. Längtar tills polisen försvunnit så man kan gå och inspektera platsen och fortet själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in