Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Hade du varit med, hade du sparat länkarna till alla hennes fb och kunnat slå upp det själv och pekat på var du tycker du har sett detta. Så fort hennes namn kom upp, sökte jag rätt på hennes fb-sidor. Tre av dem hittade jag direkt, innan de kom upp här. Hade det funnits något enda inlägg med tre ^ hade jag reagerat direkt.
Du kunde ha försökt att visa på vilken av sidorna du orkat kolla igenom. Sprid inte lögner som riskerar att bli trådsanningar. Det handlar om människor och nästa gång kan det vara du som drabbas av felaktigt utpekande.
CS är den ende som verkar genuin, så droppa honom.
Så du satt och tänkte att här har vi en tjej som använder två ^^, och så tänkte du att kommer det tre ^^^ så ska jag haja till! Det tror jag inte. Det är ju så att hon blandade sa du nyss. Eller? Hur ska du ha det?
Om du tycker att CS är genuin/ej kapabel för att han är en tönt, då har du inte sett mycket. Han har precis de egenskaper jag tror kan ställa till med bekymmer, av slaget "dråp". Men, givetvis kan det också finnas någon som vill svartmåla CS. Jag är inte den som är den, i denna soppa.
Jag efterlyser nu att den som påstod att CS frågat efter VB den aktuella kvällen verifierar det på något sätt.
Jag läste också sidorna direkt, innan de syntes här i tråden, och sedan blev de nedsläckta för random tittare på nätet. Jag tänker inte logga in på facebook för att kika på dem. Självklart skulle jag fotograferat av sidan, men jag kan berätta att vad jag tagit bilder av behåller jag för mig själv tills vidare.