2013-05-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag är inte skeptiker, jag är realist och jag upplever, när jag läser detta, att du gav lite för mycket information om henne.

I alla fall så är det åt helvete för osannolikt.

KE ?

Till den spåtanten så skriver man bara personen man vill veta om -
Förnamnet o förnamnet på mamman till den personen.

Tex
Bengt (personen)
Ann- Kristin (Bengts mamma)

Har man inte mammans namn, som i detta fall ( för jag kan inte VBs mammas namn) så behöver man inte skriva det.

Så gjorde jag, o de här kom upp. !?

Jag svär fan ! O till de så vill jag tillägga att hon som sagt hjälpt mig o nära o kära att hitta igen olika borttappade saker o husdjur mm. Varför skulle jag ge henne massa info o bli lurad på pengarna (100 SEK som jag skickar på posten) ? Så korkad är jag inte precis.

O sen, ska jag vara vass, så stödjer detta även till viss del den bild jag har lämnat av VB här. Titta mina tidigare inlägg. Sida 370 + nånting,,
Citera
2013-05-20, 19:15
Medlem
inter-preters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Alltså att hon just nu är i "närheten" eller inte så "långt borta" från punkten - hemmet, men att hon o mannen ska snart resa långt bort tillsammans.

Vad som då nära kan menas är ju bra fråga. En stuga i Sävast ?

Ja juste fan ! - glömde VIKTIGT. Citerat :
Mannens fru är inte orolig. Därför måste man titta smart på vem mannen kan vara. Men kompisen har svaret. " slutciterat

Tja, vi kan ju alltid hoppas! Om hon är med MB så skulle det förklara en försmådds frus (AN) förflugna kommentarer!
Senast redigerad av inter-preter 2013-05-20 kl. 19:24.
Citera
2013-05-20, 19:18
Medlem
Citat:
Alltså att hon just nu är i "närheten" eller inte så "långt borta" från punkten - hemmet, men att hon o mannen ska snart resa långt bort tillsammans.

Mannens fru är inte orolig. Därför måste man titta smart på vem mannen kan vara. Men kompisen har svaret. " slutciterat

Och NEJ, jag har inte gett spåkärringen en massa info ! Varför skulle jag bra så korkat o bli blåst på pengarna ?

Och spåtanten finns inte ens i Sverige, hon följer inte ens den här nyheten". Jag skickar ca 100 SEK på posten, växlat till EURO.
Citera
2013-05-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inter-preter
Tja, vi kan ju alltid hoppas. Kanske är VB med MB i någon stuga, och tacka då f-n att AN har orsak att va ilsken på henne..

Haha, shhhieeett. Tänk om det är därför AN är så jävla arg. Om inte då MB, så kanske en väninna till ANs man. !!?

(Att VB liksom inkräktar på ANs Territorium/ krets)
Citera
2013-05-20, 19:27
Medlem
sisterroses avatar
Men då är hon väl med M*ck* och myser i hans stuga (Läkkträsk eller vad det nu hette). Håller tummarna att det stämmer, men vi får vänta och se. Jag kan dock absolut förstå att det skulle vara pinsamt att träda fram nu, när folk har lagt så mycket tid och resurs på att hitta henne, och tror många kommer bli ännu argare än de redan är.

VB, om du läser detta; det är bättre att du kommer fram nu när det "bara" gått 16 dagar, än att det hinner gå en månad och rikskrim sätts in i sökandet.

Undrar om KJ visste om det här, eller om hon använde honom som alibi och åkte direkt med sin kärlek isf.
Citera
2013-05-20, 19:32
Medlem
Citat:

Så länge det känns bra för dig så får du hålla vad som helst för en "option"
jag kallar det för vad det är - trolleri ETC ETC!

ECT=electroconvulsive therapy > elbehandling vid depression.
Citera
2013-05-20, 19:33
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Haha, shhhieeett. Tänk om det är därför AN är så jävla arg. Om inte då MB, så kanske en väninna till ANs man. !!?

(Att VB liksom inkräktar på ANs Territorium/ krets)

Är det inte dags att du ber henne gå hem nu och berätta var hon varit?
OK, din fru är inte orolig men det finns många som oroar sej för henne.
Citera
2013-05-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisterrose
Men då är hon väl med M*ck* och myser i hans stuga (Läkkträsk eller vad det nu hette). Håller tummarna att det stämmer, men vi får vänta och se. Jag kan dock absolut förstå att det skulle vara pinsamt att träda fram nu, när folk har lagt så mycket tid och resurs på att hitta henne, och tror många kommer bli ännu argare än de redan är.

VB, om du läser detta; det är bättre att du kommer fram nu när det "bara" gått 16 dagar, än att det hinner gå en månad och rikskrim sätts in i sökandet.

Undrar om KJ visste om det här, eller om hon använde honom som alibi och åkte direkt med sin kärlek isf.

Ja juste (om KJ), bra teori faktiskt.. Han kan ju ha svurit på heder o vänskap med VB om att vara tyst vad som än händer.
Men KJ kanske inte alls vet nånting heller.. Ja spännande.

Håller med VB ! Om minsta chans att du läser detta! Hör av dig ! Hör av sig till nån iallafall ! Om du ska resa så res då! Håll dig borta tills lör lugnat ner sig. Men hör av DIG INNAN !
Citera
2013-05-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Så länge det känns bra för dig så får du hålla vad som helst för en "option"
jag kallar det för vad det är - trolleri ETC ETC!

ECT=electroconvulsive therapy > elbehandling vid depression.

Haha, du är rolig du. Du är bara arg o bitter. Låt oss tro vad vi vill, i behöver inte vara så bitsk
Citera
2013-05-20, 19:38
Medlem
Citat:

Men hur var det med passet ? Någon tidigare som skrev något om att det var hemma kvar hos VB ? Och något om 2 st Pass, källa på det ?
Citera
2013-05-20, 19:40
Medlem
sisterroses avatar
Läste just detta på MPS facebooksida, men inte sett det nämnas i tråden:

J*nnik* N*rdb*rg (aeoe), 13 maj , 22:50, via mobil
Det en som har sett henne i en stuga vid luleå älven med 2 killar
Citera
2013-05-20, 19:42
Medlem
highfives avatar
Citat:
Men hur var det med passet ? Någon tidigare som skrev något om att det var hemma kvar hos VB ? Och något om 2 st Pass, källa på det ?

Tror inte det behövs i Lakaträsk. Möjligen ett älgpass!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in